Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Puffi » 19. nov 2015, 14:30

Generelt hele Stofas måde at køre forretning på, men lige i dag det her: får mail med at min tvpakke stiger, nå ja, det gør det jo ind i mellem. Længere nede i mailen står der så at man skal huske, man også kan tilvælge enkelte kanaler med det der hedder FritValg. Det kan man læse mere om ved at gå ind på /fritvalg. Det gør jeg, logger på (ellers kan man ikke komme videre) og roder rundt i menuen for at finde det. Finder det endelig og der står så kun at man kan købe ekstra pakker og kanaler - og at hvis man ønsker det, skal man ringe til Kundeservice. Ah men for pokker da - hvorfor så ikke bare skrive dét i mailen i stedet for at lade som om der står en masse info på hjemmesiden?!

Måske det i virkeligheden burde være i irriterer dig-tråden og ikke undrer dig-tråden :lol: :stoned:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3439

Indlægaf dgd2007 » 19. nov 2015, 14:35

Puffi skrev:Generelt hele Stofas måde at køre forretning på, men lige i dag det her: får mail med at min tvpakke stiger, nå ja, det gør det jo ind i mellem. Længere nede i mailen står der så at man skal huske, man også kan tilvælge enkelte kanaler med det der hedder FritValg. Det kan man læse mere om ved at gå ind på /fritvalg. Det gør jeg, logger på (ellers kan man ikke komme videre) og roder rundt i menuen for at finde det. Finder det endelig og der står så kun at man kan købe ekstra pakker og kanaler - og at hvis man ønsker det, skal man ringe til Kundeservice. Ah men for pokker da - hvorfor så ikke bare skrive dét i mailen i stedet for at lade som om der står en masse info på hjemmesiden?!

Måske det i virkeligheden burde være i irriterer dig-tråden og ikke undrer dig-tråden :lol: :stoned:

Jeg synes, det er værre med de firmaer, hvor man godt kan tilmelde sig nye ting, men det er meget obskurt og evt. noget med at ringe osv., hvis man vil afmelde sig noget :evil:

Så vidt jeg husker, gælder det fx Boxer og TDC.
0
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 19. nov 2015, 14:51

At der findes DF vælgere der føler sig snydt. Hvis de vil have færre fremmede er prisen jo netop at dem i Hellerup, Sjangtofte og Rungsted skal have i poser og sæk. Hvorfor er der nogen der undrer sig over det. :rulle:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 19. nov 2015, 15:18

Bent Bøgsted: Vi satser på, at kommunerne freder syge arbejdsløse
Selvom ikke-jobparate kontanthjælpsmodtagere også er omfattet af kravet om 225 timers arbejde, vil det ikke ramme de syge - for kommunerne skal nok lave den rigtige vurdering og fritage dem, lyder det fra Dansk Folkeparti.

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Indlægaf Pjeps » 19. nov 2015, 17:39

Denne her støvle, kæft den er grim (Sorry hvis nogen har sådan et par).
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
:ninja:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 18:24

Pjeps skrev:Denne her støvle, kæft den er grim (Sorry hvis nogen har sådan et par).

Det ligner noget jeg havde da jeg gik i gymnasiet :gruble: Men okay... det var også dengang Buffalo sko var hottere end hot og jo højere plateau jo bedre :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 18:25

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Hvorfor jeg ikke kan sove når jeg burde være vildt træt efter træning

Jeg har også altid rigtig svært ved at sove, når jeg har dyrket hård motion. Det er vildt mærkeligt og skideirriterende.

Ja det er så :( Men for mig er det normalt mest et problem hvis jeg træner om aftenen
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2482

Indlægaf Pandesteg » 19. nov 2015, 19:24

2SHY skrev:
Pandesteg skrev:
2SHY skrev:Hvorfor jeg ikke kan sove når jeg burde være vildt træt efter træning

Jeg har også altid rigtig svært ved at sove, når jeg har dyrket hård motion. Det er vildt mærkeligt og skideirriterende.

Ja det er så :( Men for mig er det normalt mest et problem hvis jeg træner om aftenen

Jeg træner altid sidst på eftermiddagen, så min krop kan nå at falde til ro igen inden sengetid. Men lige lidt hjælper det!
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 19. nov 2015, 19:28

Pandesteg skrev:
2SHY skrev:
Pandesteg skrev:

Jeg træner altid sidst på eftermiddagen, så min krop kan nå at falde til ro igen inden sengetid. Men lige lidt hjælper det!

Er jeg færdig på den forkerte side af kl 19-20 så kan jeg ikke falde til ro :(

Men jeg håber nu på at der kommer en lidt mere normal døgnrytme og noget fornuftig søvn ud af det hvis jeg får sparket mig afsted fast fremover :)
0

Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4272

Indlægaf Flora » 19. nov 2015, 19:51

0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 21. nov 2015, 18:51

At Venstre giver deres Frihedspris til Hus Forbi.

Det kan godt ske jeg er rimelig kynisk, men det tangerer altså sleskeri og "nu skal vi skabe noget goodwill." Sorry.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3439

Indlægaf dgd2007 » 21. nov 2015, 18:55

icelady skrev:At Venstre giver deres Frihedspris til Hus Forbi.

Det kan godt ske jeg er rimelig kynisk, men det tangerer altså sleskeri og "nu skal vi skabe noget goodwill." Sorry.

Det kan også være, de vil signalere velvilje over for, at socialt arbejde overtages af private initiativer :genert:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 19:34

Har lige i lidt hyggelig "kedsomhed" oprettet en datingprofil. Og det, der undrer mig er såmænd ikke i sig selv, at der er mænd derinde, jeg har set før. Jeg mener - Jeg er ligesom også selv en genudsendelse. Men at de stadig har de samme billeder på. Og at der er så mange, der i det hele taget slet ikke lader til at have ændret deres profil. Det er cirka fire år siden, jeg sidst var på en datingside - og jeg har den ondelynemig ikke tænkt mig at smække en flok gamle fotos på! Lad mig bare sige det sådan.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 21. nov 2015, 19:45

At toiletter kan laves så avancerede, at et nogenlunde velfungerende menneske som mig selv ikke kan finde ud af at skylle ud i det.

Var oppe i byens nyrenoverede center tidligere, og toilettet lignede noget fra en fremtids film. Der hang noget et eller andet sensor på væggen som jeg tror man skulle bruge. Men fandt aldrig ud af hvordan :nerve:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. nov 2015, 19:46

ManicNinja skrev:Har lige i lidt hyggelig "kedsomhed" oprettet en datingprofil. Og det, der undrer mig er såmænd ikke i sig selv, at der er mænd derinde, jeg har set før. Jeg mener - Jeg er ligesom også selv en genudsendelse. Men at de stadig har de samme billeder på. Og at der er så mange, der i det hele taget slet ikke lader til at have ændret deres profil. Det er cirka fire år siden, jeg sidst var på en datingside - og jeg har den ondelynemig ikke tænkt mig at smække en flok gamle fotos på! Lad mig bare sige det sådan.

Jeg fik lige selv adgang til en mands galleri på datingside, og opdagede til min gru at der simpelthen var noget der lignede et cirka 15 års spring fra yngste til ældste foto i galleriet... dét billede han brugte offentligt var et af dem fra yngre dage, og på de nyeste var han blevet markant mere tyndhåret og rynket.
Flink som jeg er sagde jeg ikke noget til det, men besluttede at give ham en ærlig chance alligevel.
Så fik han adgang til mit galleri også, og jeg fik følgende besked: "Nej ellers tak, du er slet ikke min type :rulle: " og ja det var med øjenrullesmilie und alles. Jeg satte mig straks på mine hænder, af skræk for at eksplodere i bedste internet warrior style.
0
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Generelt"