Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1274

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 3. dec 2015, 04:15

Smiling_Goat skrev:Hvorfor jeg konstant banker mine hofter ind i ting. Det gør virkelig ondt, og jeg gjorde det aldrig, da jeg var tyk. Jeg fatter det ikke.

Jo du gjorde. Dengang kunne du bare ikke mærke det. Polstringen er væk. :P
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 527
Likede indlæg: 4199

Indlægaf Kommodedyret » 3. dec 2015, 05:04

WTF: en pude der ligner en lort. Hadegaven til personen som har alt.
Billede

http://tilbudibyen.dk/deals/view/8382-vi-kender-alle-de-sjove-og-finurlige-emojis-nu-kan-du-endda-f-dem-som-puder-til-hjemmet-det-vil-helt-sikkert-give-et-smil-p-lbe-sjov-emoji-pude-som-er-garanti-for-masser-af-grin-Produkter?utm_medium=affiliate&utm_campaign=8382&utm_source=bownty&trackid=bownty.com_bownty.dk

"I julen er der god stemning, og hyggen er i højsædet. Så sæt da lige lidt krydderi på gaven med en emoji-pude. "

For fucks sake, altså :tie:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Firebird

Indlægaf Firebird » 3. dec 2015, 05:13

Der er tilsyndeladende ikke grænser for hvad man kan tjene penge på. Lige et spørgsmål. Kommer den med autentisk duft?
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 527
Likede indlæg: 4199

Indlægaf Kommodedyret » 3. dec 2015, 05:29

Firebird skrev:Der er tilsyndeladende ikke grænser for hvad man kan tjene penge på. Lige et spørgsmål. Kommer den med autentisk duft?

Hvis man er rigtig grundig kan man måske selv oparbejde en sådan lækker duft-patina på puden. Årrhh, ekstra hygge :lun:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 375
Likede indlæg: 5810

Indlægaf Lemonella » 3. dec 2015, 06:12

ShuruQ skrev:
dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:At det er blyanter der ligger i stemmeboxene.

Hvorfor er det ikke kuglepenne. Det lyder måske halv-paranoid, men jeg synes kuglepenne ville være mere betryggende.

Det fleste gange har jeg haft en kuglepen på mig og har sat et kryds med den under blantskrydset :ninja:

Må man godt tage en kuglepen med?

Overvejede nemlig at gøre det :-D.

http://www.dr.dk/ligetil/du-maa-gerne-bruge-kuglepen
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2494

Indlægaf Karkluden » 3. dec 2015, 07:19

Hvorfor nogle mennesker ikke kan trække vejret uden ekstremt meget lyd. Ja, dame i toget, det er dig, jeg ser på. HOLD NU KÆFT.
Det er altså virkelig irriterende. Og så læste jeg en dag noget med, at det var tykke mennesker, men jeg er altså også tyk, og jeg trækker vejret så lydløst, at folk ofte stikker hovedet hen til mig for at sikre, at jeg trækker vejret.
Hende her snøfter hvert andet minut, trækker vejret med megameget lyd og sukker lidt, når hun puster ud. Det er meget, meget irriterende. Lær dog at trække vejret lydløst.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 81
Likede indlæg: 1053

Indlægaf Sevii » 3. dec 2015, 08:21

Karkluden skrev:Hvorfor nogle mennesker ikke kan trække vejret uden ekstremt meget lyd. Ja, dame i toget, det er dig, jeg ser på. HOLD NU KÆFT.
Det er altså virkelig irriterende. Og så læste jeg en dag noget med, at det var tykke mennesker, men jeg er altså også tyk, og jeg trækker vejret så lydløst, at folk ofte stikker hovedet hen til mig for at sikre, at jeg trækker vejret.
Hende her snøfter hvert andet minut, trækker vejret med megameget lyd og sukker lidt, når hun puster ud. Det er meget, meget irriterende. Lær dog at trække vejret lydløst.

Jeg føler med dig :ae:
Jeg pendler meget, og jeg kan blive frustreret over folks vejrtrækning igennem næse og mund som faktisk er ret højt, og når jeg først har lagt mærke til det, så kan jeg ikke gøre andet end at blive så frustreret. Derfor har jeg ørepropper på, når jeg rejser. Det har helt sikkert reddet både mit eget og andres liv. :dance:
3
:banan: :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Smiling_Goat » 3. dec 2015, 08:40

Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor jeg konstant banker mine hofter ind i ting. Det gør virkelig ondt, og jeg gjorde det aldrig, da jeg var tyk. Jeg fatter det ikke.

Det har du da nok ret i.. Hvorfor pokker tænkte jeg ikke selv på det?
1
Firebird

Indlægaf Firebird » 3. dec 2015, 08:58

Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:

Sådan noget må du ikke skrive :P Det opfordrer til uhæmmet mobning. :slem: Uha da, hvor de forbandede fingre klør. :D
1
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9134

Indlægaf Smiling_Goat » 3. dec 2015, 09:08

Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:

Sådan noget må du ikke skrive :P Det opfordrer til uhæmmet mobning. :slem: Uha da, hvor de forbandede fingre klør. :D

Hov hov.. Det er ikke sjovt at mobbe folk med deres manglende intelligens, når de tydeligvis er lettere retarderet :-P
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 721
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14479

Indlægaf icelady » 3. dec 2015, 09:41

Kommodedyret skrev:WTF: en pude der ligner en lort. Hadegaven til personen som har alt.
Billede

http://tilbudibyen.dk/deals/view/8382-vi-kender-alle-de-sjove-og-finurlige-emojis-nu-kan-du-endda-f-dem-som-puder-til-hjemmet-det-vil-helt-sikkert-give-et-smil-p-lbe-sjov-emoji-pude-som-er-garanti-for-masser-af-grin-Produkter?utm_medium=affiliate&utm_campaign=8382&utm_source=bownty&trackid=bownty.com_bownty.dk

"I julen er der god stemning, og hyggen er i højsædet. Så sæt da lige lidt krydderi på gaven med en emoji-pude. "

For fucks sake, altså :tie:

Hvis man køber den, må man som minimum også eje denne rygsæk :D

Billede
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4455

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 10:52

At vi har skod-tv som Dr. Phil (scheisse, det er ringe) men ikke har sjove ting som Ellen Degeneres.
6
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 721
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14479

Indlægaf icelady » 3. dec 2015, 12:38

At folk vælger at lægge et billed på FB af deres stemmeseddel, hvor personen så har tilføjet "Fuck" over "nej"-rubrikken.

Så er man (i mine øjne) dummere end vådt bølgepap. Ikke fordi man offentliggør det (selvom det er forbudt), men fordi det bliver sådan noget "rød stue jeg er bare på tværs agtig"- noget.

Det er skam fint nok man er imod EU..men for hulan jeg er træt af en stor del af nej-sigerne. De er godt nok ikke de skarpeste udi diplomatiets og debattens kunst.

Spørger man dem "Kan du uddybe,hvorfor man skal stemme nej?" kommer svaret "EU og de fede idioter på borgen skal ikke bestemme mere end de gør." Jamen velkommen til demokratiet, version 1.0.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 392
Likede indlæg: 7500

Indlægaf Flora » 3. dec 2015, 12:46

icelady skrev:At folk vælger at lægge et billed på FB af deres stemmeseddel, hvor personen så har tilføjet "Fuck" over "nej"-rubrikken.

Så er man (i mine øjne) dummere end vådt bølgepap. Ikke fordi man offentliggør det (selvom det er forbudt), men fordi det bliver sådan noget "rød stue jeg er bare på tværs agtig"- noget.

Det er skam fint nok man er imod EU..men for hulan jeg er træt af en stor del af nej-sigerne. De er godt nok ikke de skarpeste udi diplomatiets og debattens kunst.

Spørger man dem "Kan du uddybe,hvorfor man skal stemme nej?" kommer svaret "EU og de fede idioter på borgen skal ikke bestemme mere end de gør." Jamen velkommen til demokratiet, version 1.0.

Det bliver yderligere dumt af at stemmeseddel er ugyldig hvis man har tegnet/skrevet beskeder på den. Så deres "fuck" medfører faktisk bare at deres mening ikke tæller :lol:
6
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 12:57

Jeg synes altså at der er lige så mange tåbelige ja-sigere, der ikke kan argumentere for, hvorfor de mener, som de gør.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"