Den store fordomstråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Re: Den store fordomstråd

Indlægaf Kattefjæs » 3. dec 2015, 09:34

Nåh ja, helt sikkert - folk, som bruger mange penge på mærkevarer på grund af mærkets navn (ikke fordi mærket rent faktisk ER godt eller pengene værd), er ikke rigtige oveni hovedet.

Jeg er også lidt fordomsfuld overfor folk som har tv'et kørende HELE dagen som sådan en konstant baggrundsstøj.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9137

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 10:17

Kattefjæs skrev:Folk, som kører Audi, er 100% assholes.

Jyder elsker at snakke om hvor fordomsfulde og arrogante københavnere er, men er som regel de første til at gøre grin med dialekter og regionale forskelle, hvis de altså gider tale med en københavner til at starte med. Langt de fleste er for fordomsfulde og arrogante til overhovedet at gide prøve. I øvrigt tror de at hele Sjælland er København.

Medlemmer af Liberal Alliance fik bare ikke nok kærlighed som børn.

Folk, som går/cykler/kører over for rødt, er dummere end gennemsnittet.

Er det da ikke det? :devil:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9619

Indlægaf kidkomb » 3. dec 2015, 10:36

Ah, haha jeg både spiller squash (en gang imellem dog) og kører Audi (ikke meget længere desværre. Hold nu kaje en køreglæde der er i sådan een!).
Jeg er misses Ass :banan:

Folk der spiser Kellogs Allbran er som minimum en smule sinkede. Hende håndboldspilleren, der reklamerer for det, må enten have en ustyrlig dårlig smag i munden over at tjene penge på, at råde folk til, at smide morgenmad i hovedet, der egentlig er Frosties (på hvede blev jeg lige gjort opmærksom på :blush:), men med et sundere navn, eller også er hun lige så sinket som dem der spiser det.
Come on, det er franskbrød med sukker.

EDIT: Folk som skriver indlæg, gang på gang på gang, uden at rette ordentligt igennem og derfor aaaltid retter i deres indlæg, er nogle sjuske-Dorthe'r!
Senest rettet af kidkomb 3. dec 2015, 14:01, rettet i alt 4 gange.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Indlægaf DD_81 » 3. dec 2015, 10:38

En vis udtryksform, og råben op om at "vi bør hjælpes af det offentlige, men de er bare røvhuller" på f.x. sociale medier - er udtryk for lav begavelse og ligegyldighed.

- har en sådan på min f.b. og fik for alvor bekræftet fordommende da vedkommende ligget et billede op af dennes 14 år gamle søn, der forsøger at ryge en smøg og uden at aske, - mangler 1/3 af smøgen, og kommentaren sluttes af med "XXX er stolt"
2
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 3. dec 2015, 13:47

Fru Sunshine skrev:

Jo.... :gruble: Fyn er også i Jylland, ikke?

Joking aside kendte jeg engang én som troede at Jylland officielt var en del af Tyskland. Vi gik i gymnasiet sammen indtil hun droppede ud. :træt3:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 13:50

Kattefjæs skrev:
Fru Sunshine skrev:

Jo.... :gruble: Fyn er også i Jylland, ikke?

Joking aside kendte jeg engang én som troede at Jylland officielt var en del af Tyskland. Vi gik i gymnasiet sammen indtil hun droppede ud. :træt3:

:lol:
Det er lidt lige som den artikel i en eller anden avis, der jublede over, at Danmark blev landfast med Tyskland, når en eller anden bro mellem Sjælland og Tyskland blev bygget.
Det er så sjovt, at man glemmer, det er lidt trist.
4
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 3. dec 2015, 14:11

Fru Sunshine skrev::lol:
Det er lidt lige som den artikel i en eller anden avis, der jublede over, at Danmark blev landfast med Tyskland, når en eller anden bro mellem Sjælland og Tyskland blev bygget.
Det er så sjovt, at man glemmer, det er lidt trist.

Suk og støn....

Altså indrømmet, jeg er ikke selv 100% skarp på geografi altid, men alligevel. Altså. For pokker da!
1
Brugeravatar
Kattefjæs

Indlægaf Kattefjæs » 3. dec 2015, 14:13

Jeg har også de sygeste fordomme om folk som har fordomme om offentligt ansatte. :lol:
1
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1052

Indlægaf KinderBueno » 3. dec 2015, 14:16

Jeg var for mange år siden til fest med en virkelig dulle pige, som læste 'jura' (hun læste så HA.jur, viste det sig, men hun var ikke så detaljeorienteret). På det tidspunkt var jeg lige kommet hjem fra Mellemamerika, bl.a. Mexico, og da jeg nævnte det, udbrød hun at "Der havde hun også lige været!" Da jeg sagde "Nå, hvor spændende, hvorhenne?" sagde hun, at det bare var en dagsrejse for at shoppe, og at hun havde sejlet derover fra Spanien. :nerve:

Det vidste sig, at det var Marokko, hun havde tænkt på. Men altså, same-same, I guess.

Nå, men jeg kan huske, at jeg ikke skød hende til at være den hurtigste hare på marken, da jeg så hende - men at det jo heller ikke var pænt sådan at dømme på forhånd. Man må sige, at hun endte med at bekræfte mine fordomme.
1
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. dec 2015, 14:16

Fyrst Eberhard skrev:
Studsgaard skrev:Jeg har en ide om, de personer der deltager i spilnu reklamerne på tv, enten har alt for meget fritid eller alt for kedelig liv....
(Og et eller andet sted håber jeg, at det bare er skuespillere, for det er virkelig nogle ret specielle personligheder sådan generelt)

Mød Christer:

http://youtu.be/NlzZY1bR6Kk

OH GOD hvor er de KIKSEDEEE!! :8:
Og selvfølgelig ligner Christers ven rigtig meget en af mine ex'er, og lyder også som ham. :nej: :rulle:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5029

Indlægaf Fyrst Eberhard » 3. dec 2015, 14:36

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:
Studsgaard skrev:Jeg har en ide om, de personer der deltager i spilnu reklamerne på tv, enten har alt for meget fritid eller alt for kedelig liv....
(Og et eller andet sted håber jeg, at det bare er skuespillere, for det er virkelig nogle ret specielle personligheder sådan generelt)

Mød Christer:

Og selvfølgelig ligner Christers ven rigtig meget en af mine ex'er, og lyder også som ham. :nej: :rulle:

Ja, spilnu.dk holder det autentisk. Tænk at sidde fast i en elevator med Christer. Det er jeg ikke sikker på at jeg ville kunne håndtere.
0
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. dec 2015, 14:44

Fyrst Eberhard skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Mød Christer:

Ja, spilnu.dk holder det autentisk. Tænk at sidde fast i en elevator med Christer. Det er jeg ikke sikker på at jeg ville kunne håndtere.

Han minder om ham der fra King of Queens... den også meget kiksede mand http://www.imdb.com/name/nm0652663/?ref_=tt_cl_t1
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 3. dec 2015, 20:37

I anledning af valgaftenen:

Politikere som stadig ævler om at være med i Europol og kriminalitet på tværs af grænser efter aftenens nej har ikke fattet en dyt af hvad det her valg handlede om og hvad befolkningen prøver at fortælle dem.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3418

Indlægaf HappyPaww » 3. dec 2015, 20:48

Folk der har stemt nej, er sådan nogle forstokkede traditionalister, som ikke kan se hvad der er bedst for landet, forblændet af deres "Danmark for danskerne" og "store farlige EU der bliver det nye USA" syn...!
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 21:13

Ja-sigerne har ikke forstået ret meget, hvis de tror at alle os, der har sagt nej, er "Danmark for danskere"-folk.
13

Tilbage til "Generelt"