Den store fordomstråd

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Re: Den store fordomstråd

Indlægaf Fyrst Eberhard » 24. maj 2016, 08:23

Jeg har lige set en mand i rosa polo og solbriller der dækkede den vigende hårgrænse, på en pragt der var alt for lang til alderen. Han sad i en out-datet sportsvogn, med et selfie-stang-aggregat, og gjorde sig lækker for Facebook.

Ham har jeg ikke lyst til at være når jeg bliver stor, da jeg tror han har problemer med at få rejsning, og generelt bare er et dårligt knald, når han ikke har.
5
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. jul 2016, 08:16

Folk, der skriver til kundeservice og truer med at kontakte Forbrugerombudsmanden som noget af det første:

Brugte sut længere tid end andre børn. Var de første til at række hånden op, når der skulle vælges duks. Kan ikke holde på en hemmelighed. Tisser hellere i bukserne end et sted man ikke må.
1
Peace!
MOGA
Kort karma: 55
Likede indlæg: 542

Indlægaf MOGA » 28. jul 2016, 08:55

Folk, som ukritisk deler alt på Facebook, inkl. "Jeg er 90% bedårende" og "Min perfekte partner er Niels-Ole", er dårligt begavede. Med i klubben er også dem, som konstant udøser en hel masse private ting, og dem, som skriver "Mit liv sucks", for derefter at ignorere alle de (også uintelligente), som skriver "Naj, søde, hvad er der galt?"!

Ah, nu falder mit blodtryk igen, kan jeg mærke.
2

Tilbage til "Generelt"