Han er dårlig til fodbold

Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Re: Han er dårlig til fodbold

Indlægaf hotlips » 2. okt 2015, 17:39

Jeg ved sq ikke..selvom man ikke skal skåne dem for alle nederlag så synes jeg heller ikke det er en lille detalje at han lige får et hak i tuden af sin far på den måde,og slet ikke når det er et mønster der forekommer jævnligt.

Børn der bliver udsat for den slags af dem de stoler mest på tror jeg ikke har brug for flere nederlag,han ved jo udmærket de kommer og uden han kan gøre noget ved det.
Jeg ville også være over ham og være obs på han ikke fik flere end højst nødvendigt i den situation

Hvis han synes det er sjovt at gå til fodbold er det jo fint uanset hvor god han er,men det er noget der hører under hobby og unødvendigheder så hvis han lader til ikke at synes om det ville jeg ret hurtigt lade ham slippe
0
bibbs
Kort karma: 5
Likede indlæg: 88

Indlægaf bibbs » 2. okt 2015, 18:31

Han vil ikke slippe.

Vi har spurgt ham flere gange om han ikke har lyst mere og det har han. Og er også klar på træning næsten hver gang
0
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2182

Indlægaf Moxy-lady » 2. okt 2015, 20:58

Tror du at det er pga hans far? Altså at han gerne vil have noget med ham?
0
bibbs
Kort karma: 5
Likede indlæg: 88

Indlægaf bibbs » 3. okt 2015, 05:29

:) Nej, han er mest mors dreng.
Tror faktisk at han synes det er sjovt selvom han ikke altid ser sådan ud
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9626

Indlægaf kidkomb » 3. okt 2015, 08:30

En mors dreng kan sagtens hungre fars anerkendelse.
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 3. okt 2015, 12:07

min onkel har trænet drengene i Brøndby,han siger det helt kan smadre fornøjelsen og evnerne hvis der står en forælder på sidelinjen som enten er overambitiøs eller på anden måde gør børnene nervøse,det synes jeg giver mening,og hvordan ville man selv have det med at skulle prøve noget man godt ved man er dårlig til hvis man ved der venter kritik uden filter bagefter?

Noget af det fede ved børn er da at de er så ukuelige,hver gang de har lært en ting så er de straks i gang med det næste..men det kræver jo støtte og overbærenhed og fred til at komme ovenpå igen når de fejler,får de ikke det så holder mange op med at kaste sig ud i nye ting på den måde.
1

Tilbage til "Børn"