Dum...Dummere...Dummest..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9726

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 23:06

Garfield skrev:
kidkomb skrev:En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....

Hun kan måske ikke se sammenhængen mellem pels og læder..? :gruble:

Jamen, det går jeg da ud fra hun ikke kan. I så fald er hun mindre begavet. -det mistænkte jeg hende lidt for at være i forvejen.
Jeg holder faktisk af hende, for hun har andre kvaliteter, men det er da dumt sådan at skilte med sin manglende fatte-evne på sociale medier.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 16. dec 2015, 23:09

kidkomb skrev:
Garfield skrev:
kidkomb skrev:En kollega har lige postet et billede fra Anima som opfordrer til at droppe pels. For pels er mord og ingen fortjener at dø for mode.

Selvsamme kollega har en del tøj i læder.....

Hun kan måske ikke se sammenhængen mellem pels og læder..? :gruble:

Jamen, det går jeg da ud fra hun ikke kan. I så fald er hun mindre begavet. -det mistænkte jeg hende lidt for at være i forvejen.
Jeg holder faktisk af hende, for hun har andre kvaliteter, men det er da dumt sådan at skilte med sin manglende fatte-evne på sociale medier.

Øhm, kræver det ikke ligesom en del fatte-evne at undlade at skilte med sin manglende fatte-evne? :D
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9726

Indlægaf kidkomb » 16. dec 2015, 23:15

Garfield skrev:
Øhm, kræver det ikke ligesom en del fatte-evne at undlade at skilte med sin manglende fatte-evne? :D

Føj, et selvmål jeg lige landede der! :blush:
Man skal ALDRIG pege med lyssværd, når man ikke kan håndtere det :genert:
6
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3455

Indlægaf dgd2007 » 17. dec 2015, 04:39

ShuruQ skrev:Jeg var i 1997 i Colorado i USA, 13 år gammel. Jeg husker ikke om det var en skøjtehal eller hvad det var, men vi ude et sted. Vi snakker så med den her unge kvinde der spørger ind til hvor vi kommer fra. Danmark lyder svaret, det vidste hun i hvert fald det lå i Sverige. Ikke helt, men så langt fra er du heller ikke. Danmark ligger i Skandinavien, hun mente så at Skandinavien lå i Sverige. Nej, både Danmark, Sverige, Norge og Finland udgør Skandinavien.

Hun fik udvidet sin geografiske viden og grinede lidt af sig selv mens hun konstaterede at hun da i hvert fald vidste 100% at vi talte spansk i Danmark :-D.

Jeg troede faktisk ikke, Finland blev regnet med ...? :gruble:
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 17. dec 2015, 05:40

dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:Jeg var i 1997 i Colorado i USA, 13 år gammel. Jeg husker ikke om det var en skøjtehal eller hvad det var, men vi ude et sted. Vi snakker så med den her unge kvinde der spørger ind til hvor vi kommer fra. Danmark lyder svaret, det vidste hun i hvert fald det lå i Sverige. Ikke helt, men så langt fra er du heller ikke. Danmark ligger i Skandinavien, hun mente så at Skandinavien lå i Sverige. Nej, både Danmark, Sverige, Norge og Finland udgør Skandinavien.

Hun fik udvidet sin geografiske viden og grinede lidt af sig selv mens hun konstaterede at hun da i hvert fald vidste 100% at vi talte spansk i Danmark :-D.

Jeg troede faktisk ikke, Finland blev regnet med ...? :gruble:

De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3455

Indlægaf dgd2007 » 17. dec 2015, 05:49

Daine skrev:De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.

https://da.wikipedia.org/wiki/Skandinavien :gammel:
3
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 720

Indlægaf ina » 17. dec 2015, 08:21

For efterhånden mange år siden skulle jeg rense kogeplader på mit komfur. Jeg var lige flyttet ind. Der stod på den rensetube jeg havde købt, at kogepladerne skulle være håndvarme, når man smurte det på. Det kan man jo kun finde ud af, ved at mærke på pladerne. :rulle: Plantede hele klør 5 på den første kogeplade - og den var selvfølgelig alt for varm! :shock: Brændt hånd i flere uger, og kogepladerne blev ikke gjort rent.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 09:04

Den her er dum, men også virkelig sød :lun:.

Min veninde fortalte at de da hun gik i folkeskole skulle på tur. De havde base i Ballerup og skulle til Nordjylland og ferie-resortet Skallerup Klit. Læreren fortæller dem som at de ikke skal forvente der er så mange kanaler på fjernsynet hvortil en af pigerne i hendes klasse straks svarer at de bare kan tage hendes TV med fordi der er i hvert fald mange kanaler :lol:.
8
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 09:09

dgd2007 skrev:
Daine skrev:De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.

Den dag da jeg skrev det indlæg her i tråden var jeg faktisk selv i tvivl og googlede fordi jeg ikke ville fremstå dum og jeg fandt et eller andet med Finland :gruble:.

Jeg bøjer mig i støvet :dåne: .
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 17. dec 2015, 09:44

Sagt af veninde: Nøj, et godt sted at få straffe fra!
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. dec 2015, 09:54

dgd2007 skrev:

http://www.denstoredanske.dk/Geografi_o ... andinavien :gammel:

Skandinavien, (lat. Scandinavia, opr. form af Skåne), betegnelse, der oftest omfatter Norge, Sverige og Danmark. Denne afgrænsning har intet naturgeografisk grundlag, men modsvarer i store træk udbredelsen af de nordiske sprog, idet dog et samisk område indgår, mens islændinge, færinger og finlandssvenske falder udenfor. Heller ikke økonomisk eller politisk er Skandinavien en enhed; begrebet er især bevidsthedshistorisk (se skandinavisme). Ude i verden benyttes begrebet mere eller mindre synonymt med Norden.

Norden
, de nordiske lande, lokalt inden for området og delvis internationalt anerkendt fællesbetegnelse for staterne Danmark, Finland, Island, Norge og Sverige samt de selvstyrende områder Færøerne, Grønland og Ålandsøerne. Med samme betydning forekommer Skandinavien eller de skandinaviske lande; oftest gælder disse betegnelser kun Danmark, Norge og Sverige, i fremmede sprog, fx eng. Scandinavia, dog tillige Island og Finland.
4
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 09:55

Mi55y skrev:Sagt af veninde: Nøj, et godt sted at få straffe fra!

I hvilken forbindelse?
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 17. dec 2015, 10:31

ShuruQ skrev:

I hvilken forbindelse?

Jeg gætter på håndbold :lol:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 17. dec 2015, 10:37

Æske skrev:
ShuruQ skrev:

I hvilken forbindelse?

Præcis!
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 17. dec 2015, 10:42

Mi55y skrev:
Æske skrev:
ShuruQ skrev:

I hvilken forbindelse?

Præcis!

Det er i øvrigt også ret sjovt sagt :-D
1
Alt det smukkeste gør ondt.

Tilbage til "Generelt"