Dum...Dummere...Dummest..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Dum...Dummere...Dummest..

Indlægaf ShuruQ » 17. dec 2015, 11:10

Æske skrev:
Mi55y skrev:
Æske skrev:
ShuruQ skrev:
Mi55y skrev:Sagt af veninde: Nøj, et godt sted at få straffe fra!

I hvilken forbindelse?

Jeg gætter på håndbold :lol:

Præcis!

Det er i øvrigt også ret sjovt sagt :-D

Så giver det mening :gogo:.

Jeg HADER håndbold og ser det ikke så kunne ikke lige lave den relation :).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10176

Indlægaf DetSorteCirkus » 18. dec 2015, 08:59

Grrr...jeg bliver ved med at læse Vulpes' tråd som "Vigga og Morgenmusikanterne", hvilket hver gang giver mig sølvbryllupsassociationer.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. jan 2016, 07:01

Nøjjj min juleferie har været delvist ødelagt af bekymring, fordi jeg fik overbevist mig selv om at alle afløbsrørene fra mit køkken sikkert var smuldret væk, og at min køkkengulv derfor måtte brækkes op og hammerdyr VVS mand skulle arbejde på det i ugevis (og det havde selvfølgelig nået at tiltrække rotter også).
Der han nemlig været en infernalsk STANK af råddenskab i køkkenet, jeg kunne ikke helt udpege hvor, det trak nærmest op gennem gulvbrædderne.

Nå men her til morgen opdager jeg så den kartoffel som var trillet ind under en lav køkkenhylde, sikkert engang i november måned. Nu var den gået i forrådnelse, og det var simpelthen denne ene lille djævel som havde forpestet mit køkken og min juleferie!
Jeg følte mig dum over alle de spekulationer, men også meget lettet :)
9
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 5. jan 2016, 07:08

^^ Til lykke med det :)
1
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. jan 2016, 09:57

Havde reserveret en bog på biblioteket og var inde og hente den i går. Tænkte jeg ville kigge efter en til når jeg alligevel er der.

Finder en der fanger min interesse, faktisk to. Vel hjemme sidder jeg og kigger på dagens fangst og pludselig får jeg set navnet på forfatteren og tænker det lyder bekendt, Frederik Backman, da det går op for mig at forfatteren er den samme som har skrevet den jeg har reserveret.

Nu giver det også mere mening at jeg synes coverne minder om hinanden :stoned:.

Men egentligt lidt et sjovt tilfælde.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 639

Indlægaf Buller » 16. jan 2016, 10:15

dgd2007 skrev:
Daine skrev:De er med :) Det er nok bare ikke lige det land vi hører mest om - ikke ifh til Norge/Sverige.

https://da.wikipedia.org/wiki/Skandinavien :gammel:

men der står da netop at det engelske Scandinavia indeholder Finland og Island. Så hvis de har forklaret en amerikaner det, så er det jo korrekt nok.

For os er der bare forskel på Skandinavien og Norden.
1
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1172

Indlægaf Muspel » 16. jan 2016, 10:45

ShuruQ skrev:Havde reserveret en bog på biblioteket og var inde og hente den i går. Tænkte jeg ville kigge efter en til når jeg alligevel er der.

Finder en der fanger min interesse, faktisk to. Vel hjemme sidder jeg og kigger på dagens fangst og pludselig får jeg set navnet på forfatteren og tænker det lyder bekendt, Frederik Backman, da det går op for mig at forfatteren er den samme som har skrevet den jeg har reserveret.

Det kan godt være, at det var dumt, du ikke opdagede det før du kom hjem. Men ganske udumt at låne dem. Både 'en mand der hedder Ove' og 'min mormor hilser og siger undskyld' er læst her. Og slåsser om førstepladsen som den bedste bog læst i 2015 :) god læselyst
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 16. jan 2016, 11:06

Muspel skrev:
ShuruQ skrev:Havde reserveret en bog på biblioteket og var inde og hente den i går. Tænkte jeg ville kigge efter en til når jeg alligevel er der.

Det kan godt være, at det var dumt, du ikke opdagede det før du kom hjem. Men ganske udumt at låne dem. Både 'en mand der hedder Ove' og 'min mormor hilser og siger undskyld' er læst her. Og slåsser om førstepladsen som den bedste bog læst i 2015 :) god læselyst

Det er nok slet ikke så dumt, det var mere fordi tilfældet var lidt sjovt. Jeg har længe ville læse "En mand det hedder Ove" og forventningen er tårnhøj. Men det er typisk mig at blive fanget af den slags beskrivelser så det kommer ikke bag på mig det er sket.

Tror dog jeg læser "Min mormor hilser og siger undskyld" først da det er 14 dages lån. Dine ord har øget forventningerne lidt ekstra. Tak :).
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 16. jan 2016, 12:02

Muspel skrev:

"Britt-Marie var her" er også virkelig god.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 784

Indlægaf Mangoness » 16. jan 2016, 16:27

lulu-p skrev:Jeg synes mest det rammer mig selv. Måske mere udtryk for at være distræt end dum. Fx når jeg lægger pålæg i min bogreol, og bogen i køleskabet. Eller kommer ud af døren uden sko på (det opdager jeg så ret hurtigt). Eller kører alle varerne gennem kasseapparatet, betaler for det hele...og går. Altså går uden varerne...SUK.

For 10 minutter siden tog jeg min yndlingskop for at hente en kop kaffe. Jeg er kommet tilbage med koppen, men glemte at hælde kaffe i. ÆV.

Det er ikke fordi jeg er dum. Det er jeg ikke, men det er ret dumt gjort alligevel.

Det har jeg haft mange kunder, der har gjort! Det har sjovt nok altid været mænd :lol:

Andre gange husker de varerne - men glemmer kortet :fløjt:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2294

Indlægaf Studsgaard » 16. jan 2016, 21:52

Jeg har klaret at gå hjem fra købmanden og en anden dag fra børnehaven, uden min 70 kg hund! :gruble:
Begge gange er jeg komme halvvejs hjem da jeg finder ud af jeg har glemt hunden. :fløjt:
Begge gange er jeg gået lige forbi ham - uden at opdage ham og uden han har sagt noget og begge gange har han sidet pænt roligt og ventet når jeg kom tilbage efter ham :D

Der følte jeg mig også ret dum.
7
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 18. jan 2016, 13:52

Jeg har lige set en ytre at medmindre man har slået nogen ihjel er man ikke racist men kun realist. Man er først racist hvis man slår ihjel :stoned:.

Vedkommende har slettet det igen, hvilket jeg udmærket forstår, jeg ville heller ikke ligge navn til noget så imbecilt.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 26. jan 2016, 13:00

"Danni Sigen havde fået en buttplug op i numsen, og hans date Nicole Brøggler havde en lille fjernbetjening, som hun kunne styre det med.

Men hele stuntet gik helt galt. Buttpluggen var nemlig fastgjort med en snor, som desværre knækkede. Og det betød, at buttpluggen røg længere op i anus på den stakkels frisør. Det medførte desværre en tur til hospitalet."

:forvirret2: :ticks: :nej:

http://ekstrabladet.dk/flash/tv3-realit ... lt/5924184
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5036

Indlægaf Fyrst Eberhard » 20. jul 2016, 07:56

.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Peace!

Tilbage til "Generelt"