Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Når de jævnaldrende mænd ønsker yngre kvinder, og de ældre mænd er for gamle

Indlægaf ManicNinja » 10. okt 2015, 00:39

TS: Nu har jeg ikke læst alt i tråden (satans bøvlede citatfunktion ...) Men har du reelt stået i en situation, hvor du var tiltrukket af jævnaldrende mand og så fandt ud af, han kun var til yngre årgange?

Jeg må indrømme, jeg vil skide diverse statistikker en lang strækmarch: Det er helt klart min oplevelse, at folk er lige så forskellige i spørgsmålet om aldersforskel, som tilfældet er, når vi diskuterer, om det er mest passende at knalde for første gang på date nr. 1, 4 eller 7.

Bare ud og mødes med nogle jævnaldrende, du! Nogle af dem vil helt sikkert helst date kvinder under 30 - enten fordi de får dem til at live op. Eller fordi de her mænd ikke rigtigt selv kan se og mærke, at de nærmer sig de 50 (og derfor ser kvinder i 20'erne som jævnaldrende).

Andre ville ikke gide "en ung gås", ville se hende som alt for usikker og uerfaren og ville ikke orke hendes skrukhed.

Andre igen vil være lykkelige for dig, fordi du er dig og bedøvende ligeglade med din alder. På et tidspunkt rammer du rigtigt. Som D.Itsen meget rigtigt siger, skal du jo kun bruge én mand, der passer til dig og dine kriterier. Resten er ligegyldige.

Kan godt være, det er mig, der forklejner problemet/er for optimistisk. Men jeg kan ikke se, at dette er meget anderledes end alle mulige andre kriterier, der giver nogle begrænsninger, fordi de gør, at naturligvis ikke alle mænd er passende kandidater.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"