Måltidsshake/erstatning som ikke er hvinende sød

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3385

Måltidsshake/erstatning som ikke er hvinende sød

Indlægaf FruDulle » 25. sep 2015, 07:16

Jeg har købt chokolade protein Shake som er en der kan bruges sol måltidserstatning, fra bulkpowders. Men det er hvinende sødt og på en klamme kunstige måde.

Har i andre bedre oplevelser med andre mærker? Også gerne med alm proteinpulver uden smag i god kvalitet? Evt nogle som har erfaring med Linus?
0
Whatever
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Re: Måltidsshake/erstatning som ikke er hvinende sød

Indlægaf didas » 25. sep 2015, 12:09

FruDulle skrev:Jeg har købt chokolade protein Shake som er en der kan bruges sol måltidserstatning, fra bulkpowders. Men det er hvinende sødt og på en klamme kunstige måde.

Har i andre bedre oplevelser med andre mærker? Også gerne med alm proteinpulver uden smag i god kvalitet? Evt nogle som har erfaring med Linus?

Kan det eksempelvis også være Nupo? Jeg er blevet ret glad for deres Cafe Latte shake. Det kræver selvfølgelig, man kan lide kaffe, men den kan jeg rent faktisk sidde og sippe til og ikke være nødt til at hælde ned i én slurk som det er tilfældet med de andre smage.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1375

Indlægaf D.itsen » 25. sep 2015, 14:40

Det er ikke en måltidserstatning, men jeg er ret glad for bodylabs whey protein med fersken/appelsin og den med citron
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 26. sep 2015, 14:16

Jeg kan ikke lide kaffe :D men husker da vist at deres chokolade er okay. Hvor længe holder du dig mæt på sådan en?

Sådan noget med frugtsmag magter jeg slet ikke. Max vanilje eller chokolade. Proteinpulver til min Morgenshake skal være uden smag overhovedet
0
Whatever
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 27. sep 2015, 07:41

Bsn's smager ret godt :)
0
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 27. sep 2015, 22:36

FruDulle skrev:Jeg kan ikke lide kaffe :D men husker da vist at deres chokolade er okay. Hvor længe holder du dig mæt på sådan en?

Sådan noget med frugtsmag magter jeg slet ikke. Max vanilje eller chokolade. Proteinpulver til min Morgenshake skal være uden smag overhovedet

Ja, så nytter det ikke noget med Latte :lol: Men chokoladen er også ok. Den kan holde mig kørende en 2-3 timer.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Peanutbutt
Kort karma: 10
Likede indlæg: 141

Indlægaf Peanutbutt » 27. sep 2015, 23:55

FruDulle skrev:Jeg kan ikke lide kaffe :D men husker da vist at deres chokolade er okay.

Jeg har nogle kollegaer, som slet ikke kan lide Nupo efter serien fik 'forbedret' smag i forbindelse med fjernelse af aspartam for nogle år siden. Bare hvis du ikke har smagt den siden, den blev lavet om.

Jeg smagte på et tidspunkt Nutrilett kakao - den smagte som virkelig, virkelig tyk-ish og god kakaomælk :)
1
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 28. sep 2015, 03:07

FitBrideToBE skrev:Bsn's smager ret godt :)

Hvad er det?
0
Whatever
Brugeravatar
FruDulle

Indlægaf FruDulle » 28. sep 2015, 03:08

Peanutbutt skrev:
FruDulle skrev:Jeg kan ikke lide kaffe :D men husker da vist at deres chokolade er okay.

Jeg har nogle kollegaer, som slet ikke kan lide Nupo efter serien fik 'forbedret' smag i forbindelse med fjernelse af aspartam for nogle år siden. Bare hvis du ikke har smagt den siden, den blev lavet om.

Jeg smagte på et tidspunkt Nutrilett kakao - den smagte som virkelig, virkelig tyk-ish og god kakaomælk :)

Må prøve dem ad.dejligt at det er uden aspartam, men det er jo fyldt med en masse andet crap uanset :D
1
Whatever
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 28. sep 2015, 06:13

FruDulle skrev:
FitBrideToBE skrev:Bsn's smager ret godt :)

Hvad er det?

BSN er bare mærket.. Men jeg kommer til at tænke på, at den måske er for sød igen. Den smager bare rigtig godt, den jeg har prøvet fra BSN :)
0

Tilbage til "Fit og/eller lækker"