Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2211
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21254

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 11. jul 2018, 21:54

Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:Når jeg er sammen med andre mennesker, så bliver jeg altid bange for at sige noget forkert. Hvilket resulterer i at jeg siger en masse ting forkert. Og med garanti får fornærmet nogen eller gjort dem kede af det.
Min hukommelse bliver også dårligere og jeg glemmer ord og detaljer.
Jeg ved godt at det er en efterreaktion af stress og jeg ved godt at det er fordi jeg er presset, men hold nu k*ft hvor er det irriterende!! :(

Jeg har det fuldstændigt på samme måde. Nogle gange ender jeg med at blive hjemme, fordi det er det nemmeste.
Jeg savner den gamle udgave af mig selv. Jeg var ret episk engang :cool:

Jeg forstår ikke hvad der sker for det.
Jeg har arvet det fra min far. Han siger også ofte ting uden at tænke sig om. Jeg har prøvet og prøvet at ændre det, men det sker bare. Som om jeg inderst inde hader mig selv og ønsker at det går galt, for så kan jeg lære det. Eller noget.

Jeg ved ikke, hvor mit kommer fra. Det er belastende. Jeg fungerer ok med familie og gamle venner, men nye bekendtskaber får jeg tit sagt akavede ting til.

Jeg diskrimerer ikke :blush: Her er det alle der bliver ramt :(
0
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 384
Likede indlæg: 4411

Indlægaf Zinde » 11. jul 2018, 22:00

kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:Når jeg er sammen med andre mennesker, så bliver jeg altid bange for at sige noget forkert. Hvilket resulterer i at jeg siger en masse ting forkert. Og med garanti får fornærmet nogen eller gjort dem kede af det.
Jeg ved godt at det er en efterreaktion af stress og jeg ved godt at det er fordi jeg er presset, men hold nu k*ft hvor er det irriterende!! :(

Jeg har det fuldstændigt på samme måde. Nogle gange ender jeg med at blive hjemme, fordi det er det nemmeste.

Jeg har arvet det fra min far. Han siger også ofte ting uden at tænke sig om. Jeg har prøvet og prøvet at ændre det, men det sker bare. Som om jeg inderst inde hader mig selv og ønsker at det går galt, for så kan jeg lære det. Eller noget.

Jeg ved ikke, hvor mit kommer fra. Det er belastende. Jeg fungerer ok med familie og gamle venner, men nye bekendtskaber får jeg tit sagt akavede ting til.

I det mindste er du konsekvent :kys:
1
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1248
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20682

Indlægaf LadyFox » 11. jul 2018, 22:25

kidkomb skrev:
Zinde skrev:
kidkomb skrev:
Zinde skrev:

Jeg får også sagt akavede ting til alle, dog ved dem der kender godt at jeg ikke mener det sådan, Så det er kun er problem blandt bekendte og fremmede.
1
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Smiling_Goat
Kort karma: 778
Likede indlæg: 12814

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jul 2018, 05:04

Gad vide om vi ikke alle for sagt akavede ting tit?

Jeg gør det også
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2211
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 21254

Indlægaf kidkomb » 12. jul 2018, 06:11

Smiling_Goat skrev:Gad vide om vi ikke alle for sagt akavede ting tit?

Jeg gør det også

Jo, jo, men hvis alle gør det og kender det, så ville alle også forstå og derfor ikke blive irriterede eller kede af det hvis man kommer til at sige "ej, det er ikke godt" til en fortælling om feks et navn til et barn.
Jeg tror ikke helt på at det sker for alle, for så kan jeg endnu mindre forstå hvorfor der altid er så meget snak om at folk bare skal holde kæft med dit og dat.
Men jeg indrømmer blankt at tanken trøster mig.
1
Don't give up
'Cause you have friends
-P. Gabriel
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 384
Likede indlæg: 4411

Indlægaf Zinde » 12. jul 2018, 06:14

Smiling_Goat skrev:Gad vide om vi ikke alle for sagt akavede ting tit?

Jeg gør det også

Jeg tvivler på alle gør det i en grad, der hæmmer dem socialt.
1
Mann tracht und Gott lacht
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1417
Likede indlæg: 10580

Indlægaf Krølle » 12. jul 2018, 06:59

I’m in lååååååve :genert:
30
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 208
Likede indlæg: 2004

Indlægaf klumphen » 12. jul 2018, 18:39

Prosperity74 skrev:
Mangoness skrev:
Stitch skrev:Jeg synes ikke, at jeg er god nok.

Desværre x2

Også her x 3 :(

:ae:

Når jeg falder i det hul, så plejer jeg at minde mig selv om, at jeg trods alt er ret awesome til at hade mig selv. Og så får jeg det lidt bedre. For hvis jeg er awesome til noget, så kan jeg jo ikke være en komplet fiasko :D
8
FormerlyKnownAs
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2469

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. jul 2018, 18:41

Hver gang jeg skal over i vores værksted og et eller andet, frygter jeg at der er en mand derinde. At han ligger og sover på gulvet eller er død.
0
/Dullen
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2764
Likede indlæg: 17405

Indlægaf Wizzze » 12. jul 2018, 19:20

FormerlyKnownAs skrev:Hver gang jeg skal over i vores værksted og et eller andet, frygter jeg at der er en mand derinde. At han ligger og sover på gulvet eller er død.

For mange kriminalromaner?
1
Do as I say! :whip:
FormerlyKnownAs
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2469

Indlægaf FormerlyKnownAs » 12. jul 2018, 19:23

Wizzze skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Hver gang jeg skal over i vores værksted og et eller andet, frygter jeg at der er en mand derinde. At han ligger og sover på gulvet eller er død.

For mange kriminalromaner?

For god fantasi. Har altid været bange for sådanne ting. Hvis folk ikke kommer til tiden er jeg sikker på at de er døde på en eller anden makaber måde. Der skal ikke mange minutter til før jeg panikker.

Hvis jeg står op om natten er jeg også mega bange for at der er nogen ude i haven og kigger hurtigt og skynder mig ind i seng igen.
0
/Dullen
Brugeravatar
ina
Kort karma: 297
Likede indlæg: 2109

Indlægaf ina » 12. jul 2018, 19:24

Jeg har det på nøjagtig samme måde!
1
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 71
Likede indlæg: 936

Indlægaf Prosperity74 » 12. jul 2018, 20:29

klumphen skrev:
Prosperity74 skrev:
Mangoness skrev:
Stitch skrev:Jeg synes ikke, at jeg er god nok.

Desværre x2

Også her x 3 :(

:ae:

Når jeg falder i det hul, så plejer jeg at minde mig selv om, at jeg trods alt er ret awesome til at hade mig selv. Og så får jeg det lidt bedre. For hvis jeg er awesome til noget, så kan jeg jo ikke være en komplet fiasko :D

Ja det er med at se det fra den lyse side :)
2
Jacobsen81
Kort karma: 20
Likede indlæg: 435

Indlægaf Jacobsen81 » 13. jul 2018, 04:52

Min mand og børn har været på ferie siden mandag, mens jeg er blevet hjemme og arbejdet. Jeg har slet ikke savnet dem...
3
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 161
Likede indlæg: 3066

Indlægaf BlueBunny » 13. jul 2018, 09:35

Jeg sidder og ser anden sæson af “13 reason why” og mine øjne fyldes af tårer. Det er en amerikansk fiktiv serie, jeg synes bare det er så sørgeligt...
0

Tilbage til "Livets forhold"