Trænings-sniksnak-tråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Torn » 13. aug 2016, 11:20

Jeg har fået en rigtig god rytme. Træner 65 minutter tirsdag, torsdag og søndag. Åh, jeg håber det varer ved!
6
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 119

Indlægaf Petrix » 13. aug 2016, 12:48

Fräulein L. skrev:Med 33 dages træning i træk, vil jeg nu smutte til Rhodos med god samvittighed. Planlægger at lave mindst muligt; ligge ved stranden hele dagen og spise alt for meget. Har dog pakket løbeskoene, så må vi se om de kommer i brug :D

Selvfølgelig skal du da holde træningen vedlige når du er på ferie. Du er jo på ferie fra dit job og ikke på ferie fra dig selv.
0
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 26. aug 2016, 12:30

Når jeg laver stivbenet dødløft får jeg sådan nogle slag i venstre håndled og underarm. Jeg træner tungt og det er nok i forbindelse med vægten, at det sker. Jeg holder korrekt, er fokuseret på mine håndled og bruger generelt meget tid på teknik. Er jeg nødt til at bruge håndledsbeskyttere eller kan jeg gøre noget andet teknisk? Det hjælper ikke at skifte grebet/mixgreb.
0
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 255

Indlægaf Oddinary » 19. sep 2016, 16:04

Kan I anbefale nogle træningstshirts, der ikke er helt vildt uflatterende? Er der et særligt materiale, der ikke klistrer til ens krop ligesom et badeforhæng? :D Jeg plejer bare at bruge nogle basic H&M bomulds-agtige-nogen, men jeg er kommet til det stadie, hvor jeg virkelig har brug for noget "dry fit". :genert:
0
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 717

Indlægaf HappyHippo » 20. sep 2016, 21:17

Jeg har nogle Tshirts og toppe fra UA der ikke sidder til eller klistrer på kroppen. De er ofte på tilbud til billige penge
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 22. sep 2016, 15:53

Oddinary skrev:Kan I anbefale nogle træningstshirts, der ikke er helt vildt uflatterende? Er der et særligt materiale, der ikke klistrer til ens krop ligesom et badeforhæng? :D Jeg plejer bare at bruge nogle basic H&M bomulds-agtige-nogen, men jeg er kommet til det stadie, hvor jeg virkelig har brug for noget "dry fit". :genert:

Jeg bruger nogen i stil med dem på billedet her. De er super lækre at træne i og "klister" ikke til kroppen. Mine er fra Reebok.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Fit og/eller lækker"