Trænings-sniksnak-tråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 3280
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 408
Likede indlæg: 3763

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Pandesteg » 14. maj 2017, 20:05

Skullcandy Method Wireless fik gode anmeldelser i mit træningsblad. Men har ikke prøvet dem selv. :)
1
Heaven is a place on earth :jule:
Oddinary
Indlæg: 470
Tilmeldt: 15. jan 2016, 16:08
Kort karma: 34
Likede indlæg: 498

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf Oddinary » 15. maj 2017, 15:21

Fräulein L. skrev:
Oddinary skrev:Hey, er der nogen af jer, der kommer i FW, der har prøvet "Strength"? Hvad kan jeg forvente, foregår det fx i holdsalen?


Hey :)

Jeg har prøvet det, og er vild med det!

Det foregår i holdsalen. Og er mange af de øvelser du kender hvis du går til pump. Det er så bare med mere vægt og færre gentagelse. Det er delt op i forskellige bloks, hvor der fx er tre forskellige øvelser, hvor vi skal lave 12 gentagelser i eget tempo, før man går videre til næste øvelse. Det gentages så et bestemt antal runder eller et bestemt antal minutter - før der er nye øvelser. Der er både bloks med styrke og puls.

Håber det gav mening - ellers spørg endelig :)


Nu har jeg også prøvet det. Jeg er fan. :) Jeg synes faktisk, det var mega rart, at det var mere selvstyret, så man ikke skulle gøre alt synkront. Jeg synes, det var rart, at der var det dér opsamlingsøvelser, så man kunne følge samme træningspas, selvom nogen var langsommere end andre til at komme igennem 12 gentagelser. Jeg synes også, det var cool nok at instruktøren sagde, man kun måtte tage kilo på, ikke af. Hvis man kun kunne nå 6x næste gang, så var det bare sådan. :D
1
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 499
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 50
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 837

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 7. jun 2017, 16:14

Dagens hjemmetræning:
Pull ups 5-8-5-5-8
KB Press 2x12 kg 3x12
Goblet squat 16 kg. 3x12
Armbøjninger 15-15-15
KB brystpres 16 kg. 3x12
KB Plank row 12 kg 3x12

Jeg er i gang med sådan en 50-pullups challenge hvor man følger et fast system og bygger antallet af pullups op hver anden dag.
De andre øvelser er for at komme det meste af kroppen igennem.
1

Tilbage til "Fit og/eller lækker"