Trænings-sniksnak-tråd

Hvor mange agurker går der på en asparges? Og hvor langt skal man løbe for at brænde den af? Snak løs om træning og kost.
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Re: Trænings-sniksnak-tråd

Indlægaf D.itsen » 8. okt 2015, 21:09

Sidste uge var meget begrænset på træningsfronten, mest fleksibiletstræning, transportcykling og gåture.
Og jeg har så meget taget revanche i den her uge. Der er bare overskud, morgentræning, bentræning efter crossfit light osv. Eneste negative ting er at jeg er øm i den ene skulder, men tror det er en muskelting så nu har jeg booket massage næste uge. Er lidt i tvivl om jeg skal lave mere styrketræning i den her uge, nu får vi se hvad kroppen siger lørdag
2
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5029

Indlægaf Aima » 8. okt 2015, 23:48

D.itsen skrev:Sidste uge var meget begrænset på træningsfronten, mest fleksibiletstræning, transportcykling og gåture.
Og jeg har så meget taget revanche i den her uge. Der er bare overskud, morgentræning, bentræning efter crossfit light osv. Eneste negative ting er at jeg er øm i den ene skulder, men tror det er en muskelting så nu har jeg booket massage næste uge. Er lidt i tvivl om jeg skal lave mere styrketræning i den her uge, nu får vi se hvad kroppen siger lørdag

Skønt indlæg! Jeg ved så meget, hvad du mener med det der overskud. Det er så fedt, når det bare kører og man nærmest har uanede mængder energi.

Håber skulderen går i orden :kys:
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 11. okt 2015, 07:01

Har (også) gjort et eller andet ondt ved min skulder. Ikke en gang med træning, vågnede bare op i går morges med ondt inde under skulderbladet. Prøver med lidt træning senere i dag (det kan måske løsne lidt op), men ellers bliver jeg nok nødt til at give den en pause i næste uge, og nøjes med lidt ekstra transportcykling.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 287
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2871

Indlægaf Fräulein L. » 11. okt 2015, 11:03

^Håber skulderen har det bedre i dag?

....

Jeg har været til bike og pump i dag og er således nået op på 9 timers træning denne uge :banan:

Om lidt kører jeg ud og bliver forkælet af mine forældre :D
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 11. okt 2015, 17:28

Fräulein L. skrev:^Håber skulderen har det bedre i dag?

....

Jeg har været til bike og pump i dag og er således nået op på 9 timers træning denne uge :banan:

Om lidt kører jeg ud og bliver forkælet af mine forældre :D

Hold op, hvor er du vild! :banan: Du fortjener helt sikkert forkælelse.

Skulderen er ikke helt god, men den blev da ikke værre af dagens træning. Den får en pause på nogle dage, så bliver den nok god igen.
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 11. okt 2015, 17:42

Ballademager skrev:
Hold op, hvor er du vild! :banan: Du fortjener helt sikkert forkælelse.

Skulderen er ikke helt god, men den blev da ikke værre af dagens træning. Den får en pause på nogle dage, så bliver den nok god igen.

Lidt hvile plejer gerne at hjælpe :gogo:

Ja, det har været en god uge. Og perfekt at slutte den af med mors mad :love:
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 12. okt 2015, 19:56

Tog 2 timers bike i træk her til aften.

Er fuldstændig smadret nu. Orker ikke engang at rejse mig for at gå i seng :lol:
0
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 231
Likede indlæg: 2474

Indlægaf Pandesteg » 14. okt 2015, 19:20

Jeg holder 2 ugers træningspause i håb om at det hjælper på mine mavesmerter. Skal test-løbe på fredag. Fuck hvor jeg savner det!
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 14. okt 2015, 19:40

Efter en ufrivillig pause takket være et forstuvet bækkenled har jeg kun gået og cyklet lidt - fysioterapeutens anbefaling - men nu har han også anbefalet, at jeg begyndte at lave nogle stabiliserende øvelser for bækken/lænd/mave/ryg. Samtidig må jeg gerne svømme og lave anden cardiotræning, hvorfor jeg fik lavet en ny træningsplan i dag med en instruktør i fitnesscentret.

De næste tre uger skal jeg træne cardio, cardio og mere cardio i form af fysioterapeutens anbefalede øvelser, svømning og forskellig cardio i fitnesscentret. Jeg trænede i dag - og det var SÅ lækkert!
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 119
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Ally » 16. okt 2015, 07:30

Jeg stod op kl. 06 for at tage i fitnesscentret - og jeg havde endda mulighed for at sove længe(re) pga. efterårsferie - men i stedet valgte jeg at svede og få pulsen op :D
7
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 19. okt 2015, 10:54

Jeg er endelig fit for fight til at løbe igen. Har løbet igen uden smerter for første gang her i weekenden. Det var til at blive helt høj af :)
4
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 19. okt 2015, 18:57

Er lidt stolt! Det viser sig, at jeg faktisk godt kan finde ud af det der med at lytte til min krop. Tog ikke i fitness i dag, selvom jeg virkelig havde lyst. Men har haft hovedpine hele dagen og er bare ikke helt på toppen. Så nu håber jeg bare at jeg er frisk i morgen.

Og så sagde vægten 57,5 i morges, hvilket betyder at jeg har tabt præcis 5 kg siden midten af juni :banan:
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 20. okt 2015, 07:20

Jeg testede TRX i går (der er sådan lidt combatkrise lige pt, fordi programmerne er ret dårlige for tiden), fordi jeg trængte til at prøve noget nyt. Det var både sjovt og hårdt og udfordrende på en helt anden måde end Combat. Skal helt sikkert prøve det igen :D
1

Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 20. okt 2015, 09:47

Ballademager skrev:Jeg testede TRX i går (der er sådan lidt combatkrise lige pt, fordi programmerne er ret dårlige for tiden), fordi jeg trængte til at prøve noget nyt. Det var både sjovt og hårdt og udfordrende på en helt anden måde end Combat. Skal helt sikkert prøve det igen :D

Træner du i FDK? Det har jeg også overvejet, mest fordi jeg godt gad at lave noget styrketrækning. Men det er kun blevet ved tanken, primært fordi jeg ikke synes, at "mit" FDK udbyder særlig mange af de hold, som jeg gerne ville tage.
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 20. okt 2015, 20:43

Pandesteg skrev:
Ballademager skrev:Jeg testede TRX i går (der er sådan lidt combatkrise lige pt, fordi programmerne er ret dårlige for tiden), fordi jeg trængte til at prøve noget nyt. Det var både sjovt og hårdt og udfordrende på en helt anden måde end Combat. Skal helt sikkert prøve det igen :D

Træner du i FDK? Det har jeg også overvejet, mest fordi jeg godt gad at lave noget styrketrækning. Men det er kun blevet ved tanken, primært fordi jeg ikke synes, at "mit" FDK udbyder særlig mange af de hold, som jeg gerne ville tage.

FDK i Storkøbenhavn it is :D Og jeg kunne nemlig også godt tænke mig at blive bedre til styrke. Har i hvert fald også fundet de muskler, der ikke var så trænede, skulle jeg hilse at sige. Av, av, av, krop! :forvirret2:
1

Tilbage til "Fit og/eller lækker"