Pruttehistorie tråden.

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Generalen
Kort karma: 1
Likede indlæg: 16

Re: Pruttehistorie tråden.

Indlægaf Generalen » 26. sep 2015, 08:25

Var på kanotur med 2 andre inkl. overnatning i telt. Efter en lang dag i kanoen og opstilling af telt m.v lå vi inde i teltet og slappede lidt af. Først slo den ene en lille prut og da linien var lagt satte alle i med den ene mega salve efter den anden. Hvad ingen nok lige have tænkt på, var at lyden gik klart gennem udenfor, og naboerne begyndte at skraldgrine :fløjt:
6
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4101

Indlægaf Persnikedy » 26. sep 2015, 09:50

Åh gud, prutte historier. Dem er jeg lidt kendt for i min vennekres. Min bedste ven har flere gange udtalt at jeg er det mest pruttende menneske har nogenside har mødt :genert: Det sker bare ret konstant og han flækker af grin hver gang.

I får lige nogle af hans yndlings histoirier

Jeg var ca 13-14år og var på skolens bibliotek og stod og kiggede i en bog og holdte samtidig lidt øje med en sød fyr fra en af de større klasser. Han så bare så sød ud.
Imens jeg står der så slår jeg en ordenlig prut. Og i et bibliotek så kan det virkelig høres.
Han kigge på mig med skræk i øjnene og jeg forsøger febrilsk at lade som om det var min sko ved at stå og dreje på foden.
Han gik med det samme skræmte blik imens lugten af gårsdagens æg breder sig i biblioteket.

For et års tid siden. Jeg gik i en gangtunnel med musik i ørene. Og jeg skulle virkelig prutte. Og jeg tænker i min egen lille verden at jeg da bare prutter i takt til musikken. Prut prut PRUT prut...
Det var først da jeg så en komme imod mig der var ved at flække af grin at min hjerne vågnede op og jeg forstod at musikken i mine øre jo ikke var i andres.

Ellers så er det mest øjeblikke hvor jeg lige skal bukke mig efter noget som får prutterne igang.
Engang da jeg var ude og handle skulel jeg bukke mig efter noget på nederst hylde og ligesom jeg bukker mig går der et barn forbi bag mig som jeg får pruttet lige i hoved. Barnet begyndte at græde... Jamen for helved da også :tie:
18
Fab-Yule-Ous
In_your_eyes
Kort karma: 72
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 602

Indlægaf In_your_eyes » 26. sep 2015, 16:42

Persnikedy skrev:Åh gud, prutte historier. Dem er jeg lidt kendt for i min vennekres. Min bedste ven har flere gange udtalt at jeg er det mest pruttende menneske har nogenside har mødt :genert: Det sker bare ret konstant og han flækker af grin hver gang.

I får lige nogle af hans yndlings histoirier

Jeg var ca 13-14år og var på skolens bibliotek og stod og kiggede i en bog og holdte samtidig lidt øje med en sød fyr fra en af de større klasser. Han så bare så sød ud.
Imens jeg står der så slår jeg en ordenlig prut. Og i et bibliotek så kan det virkelig høres.
Han kigge på mig med skræk i øjnene og jeg forsøger febrilsk at lade som om det var min sko ved at stå og dreje på foden.
Han gik med det samme skræmte blik imens lugten af gårsdagens æg breder sig i biblioteket.

For et års tid siden. Jeg gik i en gangtunnel med musik i ørene. Og jeg skulle virkelig prutte. Og jeg tænker i min egen lille verden at jeg da bare prutter i takt til musikken. Prut prut PRUT prut...
Det var først da jeg så en komme imod mig der var ved at flække af grin at min hjerne vågnede op og jeg forstod at musikken i mine øre jo ikke var i andres.

Ellers så er det mest øjeblikke hvor jeg lige skal bukke mig efter noget som får prutterne igang.
Engang da jeg var ude og handle skulel jeg bukke mig efter noget på nederst hylde og ligesom jeg bukker mig går der et barn forbi bag mig som jeg får pruttet lige i hoved. Barnet begyndte at græde... Jamen for helved da også :tie:

:lol2: :lol2: :lol2: du har lige ødelagt min mascara - kan lige forestille mig hvordan dine prutter har runget i den gangtunnel og barnet, ej det er simpelthen for sjovt
1
:pompom:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Indlægaf Flora » 26. sep 2015, 19:52

Da jeg var barn kom jeg engang til at prutte en mand i hovedet :blush: Jeg var ca. 8 år og han var kæreste med min stedsøster. Vi legede en eller anden kortleg. Kan ikke huske hvad den gik ud på, men I hvert fald skulle jeg vise ham et kort jeg havde i lommen. Jeg rejser mig halvt og vender bagenden mod ham så han kan se kortet i lommen. Og lige der, fuldstændig uventet, kommer et brag af en prut direkte ind i ansigtet på ham :ad!:. Jeg kunne have krøbet i et musehul. Hold da op jeg var flov. Og tog han det pænt? Næh, han håndterede det sørme ved at insistere på at jeg havde gjort det med vilje og at jeg var helt vildt ulækker. Jamen, tak for at gøre situationen værre! :rulle:

Jeg så ham heldigvis ikke så tit efterfølgende, men havde ærlig talt svært ved at se ham i øjnene når vi engang imellem mødtes. Skal ærligt indrømme at jeg (i mit stille sind) drog et lettelsens suk da ham og kæresten mange år senere gik fra hinanden :lol:.
4
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4101

Indlægaf Persnikedy » 26. sep 2015, 20:15

In_your_eyes skrev: :lol2: :lol2: :lol2: du har lige ødelagt min mascara - kan lige forestille mig hvordan dine prutter har runget i den gangtunnel og barnet, ej det er simpelthen for sjovt

Allmost_Famous skrev:Jeg fortalte sønnike om det her, og vi lo begge så meget, at vi grinede så tårerne trillede :D

Glad to be of service, eller hvad man nu kan sige :-D
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 17. jan 2016, 04:20

Op igen med den her tråd :klap:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 17. jan 2016, 04:51

Jeg er blevet vækket om natten af en ordentlig prut... Et par gange endda :blush2: :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2711

Indlægaf Urtekussen » 17. jan 2016, 05:50

Jeg gik i gymnasiet med en pige, som pruttede sin kæreste i hovedet. Under oralsex...
1
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 811

Indlægaf Maoam » 17. jan 2016, 07:28

Jeg sov engang i stuen, fordi min kærestes prutter var så giftige, at jeg ikke kunne være i soveværelset.
Senest rettet af Maoam 17. jan 2016, 15:36, rettet i alt 2 gange.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8296
Kontakt:

Indlægaf Ado » 17. jan 2016, 07:38

Jeg stod i kø en dag ved kassen hos den lokale købmand. Der stod altså en del mennesker. Og så nøs jeg. Og ud kom en kæmpe prut. Seriøst. Den var hul og gennemtrængende i lyden. Kæft, det var flovt. Og det er sket flere gange.

I Netto listede jeg engang en prut ud. Gik glimrende. Den larmede ikke. Til gengæld stank den som 16 mavesyge labradorer foran en varm radiator. Der valgte jeg at gå og rynke på næsen og kigge surt på andre.

Da jeg var sammen med min eks, var vi en aften på besøg hos noget af hans familie. Som aftenen skred frem, fik jeg mere og mere luft i maven. Jeg holdt det selvfølgelig inde, men efter et par timer begyndte det virkelig at gøre ondt. Jeg kunne mærke tarmene bevæge sig, når jeg lagde en hånd på maven.
Til sidst skulle vi endelig hjem. På vej hjem i bilen, havde jeg nærmeste veer. Så ondt gjorde det. Og nu kunne jeg ikke prutte, selv jeg jeg virkelig prøvede.
Vi kommer hjem og jeg skal have støvlerne af. Så mens jeg bukker mig ned og begynder at snørre dem op, stiller min eks. sig bag mig - tager fat om mine hofter og står med maven ind mod min røv. Og så sker det. Måden jeg står på, får presset luften (og der var meget) ned mod udgangen. Og jeg tænker ikke på andet, end at få det ud. Så jeg giver efter og ud kommer verdens kraftigste prut. Med 20 km/t. Den er så voldsom og den varer virkelig lang tid. Og larmer som jeg ved ikke hvad.
Min eks. slipper mig og halvråber: "Føj for fanden! Jeg kunne mørke den ind på min mave". Og så gik han i seng. Og jeg var virkelig færdig af grin.
13
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1516

Indlægaf fisken80 » 17. jan 2016, 09:25

Jeg havde engang en ting kørende med en fyr og vi var så endt i seng sammen. Da vi skal sove lægger han sig i ske, og kort efter sker det. Jeg slår den største prut lige ind på ham, sådan virkelig pruuuuuuuuut.
Jeg var så flov, men jeg lod som om jeg sov - for så kan man jo ikke gøre for det... men desværre tror jeg, at jeg totalt overdrev mine sovelyde, så jeg gætter på han godt var klar over, at jeg var vågen.

Min mor har nogen venner, der har fortalt, at dengang de havde mødt hinanden var manden en aften med hjemme ved hendes forældre. De sidder og ser en film og han skal virkelig prutte. Så han tænker, at når det ligger op til en larmende scene i filmen så kan han få pruttet. Desværre fejlbedømmer han, hvad der skal ske i filmen og ender med at prutte da der er fuldkommen stille.
3
Mila_H
Kort karma: 6
Likede indlæg: 19

Indlægaf Mila_H » 17. jan 2016, 14:05

Som teenager havde jeg besøg af min nye kæreste, som jeg var helt forgabt i.
På er tidspunkt vil han kilde mig og trykker mig samtidig hårdt på maven.. Og ud kommer en kæmpe prut.
Jeg kunne simpelthen kravle ned i et hul, men han grinede bare.

Den anden situation, jeg husker, var for nylig.
Jeg var på besøg hos mine forældre, og en af mine brødre havde sin nye kæreste med for at præsentere hende. Jeg var godt forkølet, og da jeg pludselig nøs ved aftensmaden, slog jeg samtidig en stor prut..

Min familie var ved at dø af grin. Ikke mindst fordi jeg ALDRIG har pruttet, hvor de har hørt det.. I hvert fald ikke som voksen.
2
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5688

Indlægaf Animi » 17. jan 2016, 14:18

For nogen år siden var jeg i sommerhus med min familie. Den første dag gik mine forældre rundt og prøvede at finde ud af hvor den forfærdelige lugt kom fra, men bestemte sig så for at det måtte være noget med kloakken.
Jeg fortalte så ikke liiiige at det var mig der havde godt ondt i maven den dag :lol2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
fisken80
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1516

Indlægaf fisken80 » 17. jan 2016, 15:52

Animi skrev:For nogen år siden var jeg i sommerhus med min familie. Den første dag gik mine forældre rundt og prøvede at finde ud af hvor den forfærdelige lugt kom fra, men bestemte sig så for at det måtte være noget med kloakken.
Jeg fortalte så ikke liiiige at det var mig der havde godt ondt i maven den dag :lol2:

Haha, det minder mig om dengang min mor lige havde fået installeret naturgas. Jeg var på besøg og havde på det tidspunkt ret store problemer med maven (jeg har en tarmsygdom) og det betød, at mine prutter stank som i at det mindede om kemisk krigsførelse... Jeg sivede sådan en prut mens jeg var der med det resultat, at min troede, at hendes nye gasfyr lækkede og blev helt ude af den - jeg kunne dog berolige hende...
1
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Indlægaf Flora » 17. jan 2016, 16:34

Jeg kommer til at tænke på dette klip :lol:

2
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Livets forhold"