Bøtte skrev:Vi har fået sorte pletter på gummifugen i brusekabinen.
Vi er ellers omhyggelige med at skrabe og tørre af, men alligevel er de dukket op.
Jeg har skuret med noget Rodalon men pletterne er der stadig. Dog er de mindre tydelige.
Hvad kan man gøre for at få dem helt væk?
Jeg skurede ikke så længe, da jeg er gravid og ikke derfor ikke kan holde til at sidde så jeg kan skure på det længe, jeg sætter dog gerne min mand i gang med at skure, hvis det hjælper?
Og i samme boldgade, hvad er bedst at skure hele brusekabinen med?
Giv din mand en damprenser i fødselsdagsgave/julegave/whatever comes first. Sådan en har jeg (Gave fra min ever så betænksomme mand

) og den er denondelyneme god til at fjerne den slags stædigt snavs.
Hvis din mand ikke "ønsker" sig sådan en (Læs ikke har fødselsdag lige med det første) så kræv at få en fordi du bærer hans barn og han dermed skylder dig at fjerne en hvilken som helst grim plet du føler forurener dit sarte (læs:Hysteriske) øje.
NB : Jeg vil naturligvis understrege at du som gravid ikke bør få en damprenser for at bruge den selv. Du bør få en damprenser fordi du trænger til at din mand fjerne pletten på fugen i brusekabinen
Alternativt så gå ind til et sted hvor de handler engros rengøringsartikler og spørg pænt om du kan købe noget der kan fjerne sorte pletter på gummifuger. Tit så er de ret flinke sådan nogen steder.
Personligt så sværger jeg til damprenseren til den slags job. Den kan altså fjerne de rigtig grimme (og dermed klamme) pletter.....Og det eneste man skal gøre er at trykke på knappen så den siger PFFFFFFFFFF