Pigestøn

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 472

Pigestøn

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. sep 2015, 18:45

Faldt på en youtube en tutorial som lærer piger at stønne sexet. Troede ikke det var a thing.

Så har i øvet jer på gode støn, eller er det bare naturligt?
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Re: Pigestøn

Indlægaf Pityt » 29. sep 2015, 19:02

Prøvligeathøreher...jeg fik engang at vide, at jeg lød som et liderligt marsvin...så jeg har tydeligvis aldrig modtaget undervisning eller vejledning :blush:
11
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9240

Indlægaf Fru Sunshine » 29. sep 2015, 19:09

Skal man øve sig i det?
Ja ja - så lærte jeg da også noget nyt i dag. Ikke lige at stønne, men at man skal lære det.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 29. sep 2015, 19:11

Det lyder som den sikre vej til møg kedelig sex
1
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4568

Indlægaf Akehurst2 » 29. sep 2015, 19:15

Det er trods alt bedre at lære det fra youtube end via blade.

Læste om en, der knaldede en pige, der så lå og råbte: Støn! Støn!
4
mfufu
Kort karma: 5
Likede indlæg: 64

Indlægaf mfufu » 29. sep 2015, 20:03

Det er almindeligt udbredt i Østafrika, at den vordende brud undervises i ægtesengens glæder af en "sextante", som bl.a. lærer hende at stønne blidt. Også på dette område er det svært at finde ulemper ved god uddannelse.
0
Internettet er et fantastisk medie til udbredelse af viden såvel som misinformation. Sammenholdt med at demokrati gælder for alle, ser det virkelig sort ud.
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 29. sep 2015, 20:27

mfufu skrev:Det er almindeligt udbredt i Østafrika, at den vordende brud undervises i ægtesengens glæder af en "sextante", som bl.a. lærer hende at stønne blidt. Også på dette område er det svært at finde ulemper ved god uddannelse.

Jeg kan nu godt se ulemper ved at lære unge kvinder, at deres "naturligt forekommende" lyde ikke er okay!
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10305

Indlægaf icelady » 29. sep 2015, 20:39

:gruble:

Det er da en ret sikker vej til et dårligt sexliv, hvis man er så opsat på at stønne rigtigt, at man koncentrerer sig om det under sex og derfor glemmer bare at nyde sexen.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 29. sep 2015, 20:54

Pityt skrev:Jeg kan nu godt se ulemper ved at lære unge kvinder, at deres "naturligt forekommende" lyde ikke er okay!
Tror egentlig også jeg ville foretrække et autentiskt liderligt marsvin sound ved nærmere eftertanke.
4
Brugeravatar
charlottefrich
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 77
Kontakt:

Indlægaf charlottefrich » 30. sep 2015, 09:53

*Advarsel: Surt opstød og rant nedenfor!

Støn på den rigtige måde, lad være med at småsavle - det er klamt, træk maven ind, stram bækkenbundsmusklerne, sig hvad du vil have men vær ikke for fremfusende eller krævende.... Oooog, husk nu at give dig hen, eller bliver det aldrig godt....

Vær glatbarberet, ren og lækker, men vær kun naturligt sminket eller parfumeret, for meget sminke og parfume og også klamt.
Ooooog, slap af og nyd det, ellers bliver det aldrig godt.

Husk at være erfaren nok, til at du kan levere god sex og vær klar til anal,deep throat og lidt bondage. Men vær uerfaren, ellers er du billig. Oooog lad dig flyde med strømmen ellers bliver det aldrig godt.

Selvmodsigende - much! You just can´t win. Fandme glad for, at jeg ikke skal navigere i det helvede og prøve på at leve op til umulige krav. Jeg er nemlig bedøvende ligeglad med, de forventninger, som andre har. Men det er der desværre mange der ikke er. Så der skal nok være nogen, der har lyst til at lære "lære at stønne, på den rigtige måde.
9
Online farvehandler hos maling.nu & promal.dk
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 30. sep 2015, 13:55

charlottefrich skrev:*Advarsel: Surt opstød og rant nedenfor!

Støn på den rigtige måde, lad være med at småsavle - det er klamt, træk maven ind, stram bækkenbundsmusklerne, sig hvad du vil have men vær ikke for fremfusende eller krævende.... Oooog, husk nu at give dig hen, eller bliver det aldrig godt....

Vær glatbarberet, ren og lækker, men vær kun naturligt sminket eller parfumeret, for meget sminke og parfume og også klamt.

Husk at være erfaren nok, til at du kan levere god sex og vær klar til anal,deep throat og lidt bondage. Men vær uerfaren, ellers er du billig. Oooog lad dig flyde med strømmen ellers bliver det aldrig godt.

Selvmodsigende - much! You just can´t win. Fandme glad for, at jeg ikke skal navigere i det helvede og prøve på at leve op til umulige krav. Jeg er nemlig bedøvende ligeglad med, de forventninger, som andre har. Men det er der desværre mange der ikke er. Så der skal nok være nogen, der har lyst til at lære "lære at stønne, på den rigtige måde.
Nja. Det er måske lige at gå 70er overboard. Der er ikke noget galt i at gøre noget ud af sig selv, og prøve at være den bedste du kan for hinaden. Og det er ikke kun piger. Jeg træner 4-5 gange om ugen og løber på andre dage. Også så jeg kan være tiltrækkende for piger. Hvis jeg kunne sidde i sofaen og spise chips og se Tour de France i stedet ville jeg da hellere gøre det.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 30. sep 2015, 18:14

"Dyrk sex når du dyrker sex". Jeg tænker ikke en disse over, hvordan jeg lyder eller ser ud. Det har jeg sgu da alt for travlt til. Jeg dyrker jo sex for pokker. :D
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
charlottefrich
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 77
Kontakt:

Indlægaf charlottefrich » 1. okt 2015, 05:35

Vlad Kalashnikov skrev:
charlottefrich skrev:*Advarsel: Surt opstød og rant nedenfor!

Nja. Det er måske lige at gå 70er overboard. Der er ikke noget galt i at gøre noget ud af sig selv, og prøve at være den bedste du kan for hinaden. Og det er ikke kun piger. Jeg træner 4-5 gange om ugen og løber på andre dage. Også så jeg kan være tiltrækkende for piger. Hvis jeg kunne sidde i sofaen og spise chips og se Tour de France i stedet ville jeg da hellere gøre det.

Om man soignerer sig på forskellig vis/træner, har da ikke noget med startoplægget, om at "stønne" rigtig under sex, at gøre.

Er i øvrigt enig med Lemonella om, at man bør koncentrere sig om at dyrke sex, når man dyrker sex, istedet for at koncentrere sig om hvordan man tager sig ud for partneren.
3
Online farvehandler hos maling.nu & promal.dk

Tilbage til "Forhold og sex"