I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4090

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Viskelæder » 17. jan 2016, 18:45

Dirtylittledevil skrev:At donuts ikke er særligt spændende... smagen af åreforkalkning er alt for overdøvende.

Mmmmm, smagen af åreforkalkning :love2:
7
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5674

Indlægaf Animi » 17. jan 2016, 18:47

at det er vanvittigt irriterende at dameklip par automatik er dyrere end herreklip - bliver altid sur over at jeg skal betale 100kr mere end min bror, selvom jeg bare skal have klippet spidser, mens han skal have en avanceret frisure der tager længere tid end min klipning :træt2:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3391

Indlægaf dgd2007 » 17. jan 2016, 19:03

Animi skrev:at det er vanvittigt irriterende at dameklip par automatik er dyrere end herreklip - bliver altid sur over at jeg skal betale 100kr mere end min bror, selvom jeg bare skal have klippet spidser, mens han skal have en avanceret frisure der tager længere tid end min klipning :træt2:

Det er vist også atypisk :D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 17. jan 2016, 20:43

At roulade er en af de kedeligste kager på jorden
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 18. jan 2016, 07:46

At vil man ikke snakke arbejde i fritiden, skal man ikke blive meteorolog.

- Dav Hansen. Sikke et dejligt solskin i dag, men de skyer derude betyder vist regn senere.
- Jeg har fri.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3922

Indlægaf Angelina » 18. jan 2016, 07:49

Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:At donuts ikke er særligt spændende... smagen af åreforkalkning er alt for overdøvende.

I øvrigt mener jeg at der er intet så godt som mad hvor man rent faktisk kan mærke at blodet bliver tykkere og hjertet får svært ved at pumpe det rundt i mens man spiser det... så som donuts f.eks (men det SKAL være dunkin dounts! :savl: )
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5914

Indlægaf LadyFox » 18. jan 2016, 09:29

Angelina skrev:
Viskelæder skrev:

I øvrigt mener jeg at der er intet så godt som mad hvor man rent faktisk kan mærke at blodet bliver tykkere og hjertet får svært ved at pumpe det rundt i mens man spiser det... så som donuts f.eks (men det SKAL være dunkin dounts! :savl: )

Nej, Det skal være fra The Donut Shop - altså fra butikken, ikke fra 7/11 :lun:

Lidls hvide med vaniljecreme kan også lige gå an på en regnvejrsdag.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 18. jan 2016, 09:38

LadyFox skrev:
Angelina skrev:
Viskelæder skrev:

Nej, Det skal være fra The Donut Shop - altså fra butikken, ikke fra 7/11 :lun:

Lidls hvide med vaniljecreme kan også lige gå an på en regnvejrsdag.

Åhh ja, dem med vaniljecreme fra Lidl er bare så lækre og delikate, at der bare aldrig er nok i en... eller 5 :blush:
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11675

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 09:42

God damn kvinder, mit projekt med at tale mig selv fra at spise den donut jeg har liggende spoleres nu, af al den fristende positive snak.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 15:45

Hvis man er så heldig at bo i Aalborg, så er der jo hverken noget, der hedder Dunkin Donuts eller The Donut Shop :trist:
Til engæld camper jeg for vildt på hovedbanegården ved Dunkin Donuts, når jeg er i KBH! :ivrig:
Må prøve dem fra Lidl...

Undskyld Dirty :lol2:
2
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 18. jan 2016, 15:50

Viskelæder skrev:Hvis man er så heldig at bo i Aalborg, så er der jo hverken noget, der hedder Dunkin Donuts eller The Donut Shop :trist:
Til engæld camper jeg for vildt på hovedbanegården ved Dunkin Donuts, når jeg er i KBH! :ivrig:
Må prøve dem fra Lidl...

Når du alligevel er i København så tager du bare til Jægersborggade på Nørrebro - der finder du The Donut Shop, og når nu du er der en varm sommerdag så smutter du lige tre butikker længere ned til Istid og smager deres virkelig gode nitrogen-is, helt uden iskrystaller, lavet på 30 sekunder i mens du kigger på! De bedste is du kan opstøve i Danmark :savl:
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 16:03

LadyFox skrev:
Når du alligevel er i København så tager du bare til Jægersborggade på Nørrebro - der finder du The Donut Shop, og når nu du er der en varm sommerdag så smutter du lige tre butikker længere ned til Istid og smager deres virkelig gode nitrogen-is, helt uden iskrystaller, lavet på 30 sekunder i mens du kigger på! De bedste is du kan opstøve i Danmark :savl:

Årh :savl:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 392
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Sophaya » 18. jan 2016, 16:08

Viskelæder skrev:Hvis man er så heldig at bo i Aalborg, så er der jo hverken noget, der hedder Dunkin Donuts eller The Donut Shop :trist:
Må prøve dem fra Lidl...

Måske er jeg bare mega prol, men jeg synes dem fra lidl med chokoglasur er vildt gode :love:
1
x
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 18. jan 2016, 16:11

Sophaya skrev:
Må prøve dem fra Lidl...

Måske er jeg bare mega prol, men jeg synes dem fra lidl med chokoglasur er vildt gode :love:

Der er ikke creme i vel?
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 16:16

Kan man få dem altid, dem i Lidl? Jeg skal SÅ meget derud!
1

Tilbage til "Generelt"