I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5054

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Fyrst Eberhard » 21. jan 2016, 09:55

Dirtylittledevil skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Kun når du misforstår mig med vilje.

Jeg er meget beæret over dit ægteskabstilbud, men må desværre springe over for denne gang, jeg ser en anden. :kram:

Men, ville du ikke genoverveje det, hvis vi mødtes og det så viste sig at jeg var Michael Carøe.

Så ville jeg følge dig hjem på anmasende vis. Croone lidt. Drikke al din vin og på mandfolkevis nedgøre din indretning. Fortælle om mine erobringer og croone lidt mere. Og banke på din dør igen tidligt næste morgen.
6
Peace!
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11721

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jan 2016, 10:09

Fyrst Eberhard skrev:Men, ville du ikke genoverveje det, hvis vi mødtes og det så viste sig at jeg var Michael Carøe.

Så ville jeg følge dig hjem på anmasende vis. Croone lidt. Drikke al din vin og på mandfolkevis nedgøre din indretning. Fortælle om mine erobringer og croone lidt mere. Og banke på din dør igen tidligt næste morgen.

Hvor meget jeg end elsker den tanke, så.. åh nej okay jeg overgiver mig :dåne:

Billede
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jan 2016, 11:59

Pernille skrev:Bevis :D

image1(2).JPG

(og min mand, men ingen billede af ham her! :D )

Også min mand. :lun:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 22. jan 2016, 23:17

Københavnernes kærlighed til medister er skræmmende.

Jeg var inde i en Fakta i Borgergade efter Atamon og Portvin. Jeg kunne selvølgelig ikke finde noget i det rod butikken frembød. Da jeg langt om længe fik fat i en splejs af en butiksansat, som stod og snød med datomærkningen på noget kattemad, afviste han pure, at de havde Atamon. Selvom han ikke vidste, hvad det var.
"Men vi har jo lige fået en ny sending medister", sagde han og pegede ned mod en gigantisk kølemontre, som så ud som om den havde menneskeben, da dusinvis af mennesker stod foroverbøjet ned i montren og gramsede på de kolde pakker. Man kunne kun se deres krumme rygge og ben stikke ud af montren.

Da jeg skulle betale min snaps ved kassen - ja, for portvin havde de heller ikke - skulede den sure kassedame på mig.
"Og ingen medister?"
"Næh, jeg skal bare have denne her snaps. Den skal jeg bruge til...."
"Ja, tak. 80 kr"
Min harmoniske hånd rakte venligt de fire 20 kr mønter mod den vrede dame.
"DÉR", sagde hun og pegede mod hullet ved kasselinien.
Jeg tøvede med at slippe mønterne ned i kapitalens gab. Men kun et sekund. For så gav den uhøflige kassedame mig et svirp over hånden, så jeg forskrækket tabte alle fire mønter ned i det grådige gab, som slugte mønterne, mens den vrede dame kiggede ondt på mig.
"Kom nu videre", sagde en vred stemme bag mig. Jeg vendte mig forskrækket, og så en lurvet mand med en kurv fyldt med medister bag mig.
"Din snaps ligger dernede", hvæsede damen i kassen. Og jeg så den klare vædske ligge ensomt i et snasket bonhelvede langt fra kassen. Da jeg gik ud hørte jeg hvisken og tisken.
"Så I det? Han købte slet ikke medister. Der var 3 for 30"

Ude af mig selv opsøgte jeg den nærliggende pølsevogn ved Gothersgade, for at trøstespise.
Men jeg burde bare have sat mig på en trappesten og drukket snapsen. For min bestilling på to ristede med brød og sennep, blev afbrudt halvvejs af den gnavne pølsemand med et: "Ja, der er jo også medister"
"Medister?", sagde jeg igen forskrækket og troede, at den lurvet mand fra køen nu var blevet pølsemand.
Pølsemanden trommede nu med fingrene på disken i tydelig utålmodighed over min tøven på hans overrumplende trumfkort på menukortet.
"Naarj, jeg tror bare, at jeg fastholder de ristede...."
"S´gerne", sagde han spidst.

Men han mente det ikke. Det kunne jeg se.
15
Peace!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 22. jan 2016, 23:50

Fyrst Eberhard skrev:Københavnernes kærlighed til medister er skræmmende.

Jeg var inde i en Fakta i Borgergade efter Atamon og Portvin. Jeg kunne selvølgelig ikke finde noget i det rod butikken frembød. Da jeg langt om længe fik fat i en splejs af en butiksansat, som stod og snød med datomærkningen på noget kattemad, afviste han pure, at de havde Atamon. Selvom han ikke vidste, hvad det var.
"Men vi har jo lige fået en ny sending medister", sagde han og pegede ned mod en gigantisk kølemontre, som så ud som om den havde menneskeben, da dusinvis af mennesker stod foroverbøjet ned i montren og gramsede på de kolde pakker. Man kunne kun se deres krumme rygge og ben stikke ud af montren.

Da jeg skulle betale min snaps ved kassen - ja, for portvin havde de heller ikke - skulede den sure kassedame på mig.
"Og ingen medister?"
"Ja, tak. 80 kr"
Jeg tøvede med at slippe mønterne ned i kapitalens gab. Men kun et sekund. For så gav den uhøflige kassedame mig et svirp over hånden, så jeg forskrækket tabte alle fire mønter ned i det grådige gab, som slugte mønterne, mens den vrede dame kiggede ondt på mig.
"Kom nu videre", sagde en vred stemme bag mig. Jeg vendte mig forskrækket, og så en lurvet mand med en kurv fyldt med medister bag mig.
"Din snaps ligger dernede", hvæsede damen i kassen. Og jeg så den klare vædske ligge ensomt i et snasket bonhelvede langt fra kassen. Da jeg gik ud hørte jeg hvisken og tisken.

Ude af mig selv opsøgte jeg den nærliggende pølsevogn ved Gothersgade, for at trøstespise.
Men jeg burde bare have sat mig på en trappesten og drukket snapsen. For min bestilling på to ristede med brød og sennep, blev afbrudt halvvejs af den gnavne pølsemand med et: "Ja, der er jo også medister"
"Medister?", sagde jeg igen forskrækket og troede, at den lurvet mand fra køen nu var blevet pølsemand.
Pølsemanden trommede nu med fingrene på disken i tydelig utålmodighed over min tøven på hans overrumplende trumfkort på menukortet.

Billede

Seriøst. :lol:
11
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 22. jan 2016, 23:52

Fyrst Eberhard skrev:Københavnernes kærlighed til medister er skræmmende.

"Og ingen medister?"
"Ja, tak. 80 kr"

Go historie :gogo:

I den almene afklarings interesse, kan jeg bidrage med den oplysning, at medister står højt på den politisk korrekte jævne danskers hitliste, af den simple grund at frikadellen ikke længere er stueren, men desværre er blevet totalt absorberet ind i df-segmentets malstrøm af mormor-absurditet.
Det samme er ved at ske for skinker.

Derfor elsker dansken nu mediteren mens de kan. De ved at den synger på lånt tid.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3430

Indlægaf dgd2007 » 23. jan 2016, 06:00

Fyrst Eberhard skrev:[Medisterdigt ...]

:lol: :lol: :lol:
Men nu ved du til næste gang, hvordan det hele fungerer.
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 23. jan 2016, 11:37

dgd2007 skrev:
Fyrst Eberhard skrev:[Medisterdigt ...]

:lol: :lol: :lol:
Men nu ved du til næste gang, hvordan det hele fungerer.

Næste gang jeg er i området, vil jeg søge ly på Bo-Bi Bar. Der er ingen medister. Faktisk hænger der et medisterpølse forbudt-skilt.
2
Peace!
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2874

Indlægaf Fräulein L. » 26. jan 2016, 19:27

... - At selvom man er 32 år gammel er det helt på sin plads at tage hjem og blive forkælet ogn passet af sine forældre når man er syg.

Jeg gennemlever lige nu min første influenza! Seriøst. Er aldrig syg- Det er første gang jg har prøvet at være så skidt. Er bundet til sofaen på 4 døgn og magter det ikke mere-
6
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 27. jan 2016, 18:15

Fräulein L. skrev:... - At selvom man er 32 år gammel er det helt på sin plads at tage hjem og blive forkælet ogn passet af sine forældre når man er syg.
...
Hvis man bor alene og er single, så er det der helt klart på sin plads! Uanset alder :D
(Jeg var også lige et par dage forbi mine forældre, da jeg pludselig blev en blindtarm mindre - i en alder af 37 :P)
4
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5739

Indlægaf Animi » 27. jan 2016, 22:40

at folk burde lære at forstå, at alle familier er forskellige og fungerer forskelligt. Så fordi andre gør noget man måske ikke selv ville gøre, betyder det altså ikke at de så automatisk er dårligere forældre.
Ifølge de mange meninger der er på nettet, i medierne, blandt "eksperter" osv, så har jeg åbenbart haft en lorte barndom med lorte forældre, der ikke har givet mig nok opmærksomhed osv - meeeeen, det passer nu ikke :D
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10271

Indlægaf icelady » 27. jan 2016, 23:17

...at det er uklædelig dobbeltmoral, at man poster et "Today is international Holocaust day...in remembrance of the 6 million people who were killed, just because they were born jewish", og for mindre end 24 timer siden har kommenteret et flygtningeopslag med følgende kommentar:"De skide muslimer skal bare dø."
16
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 5. feb 2016, 07:29

At der burde lægges noget energi i at udvikle en stivkrampevaccine, der ikke gør så ondt. *piv*
1
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. feb 2016, 19:08

Tarteletter er et fantastisk måltid. En skål af syntetisk butterdej, med en mørtel lignende sovse substans fyldt med kogt burhøne.
6
Peace!
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2874

Indlægaf Fräulein L. » 7. feb 2016, 19:09

Fastelavnsboller, de gammeldags, fra lagkagehuset er uforskammet gode!
0
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Generelt"