I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. mar 2016, 20:38

At smertestillende piller slet, slet ikke bliver værdsat nok. Hvorfor er der ikke mere snak om, hvor fantastisk de piller er?
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4103

Indlægaf Viskelæder » 15. mar 2016, 21:01

At kvinder skal være opmærksomme på, at de får overskæg, når de bliver ældre. Det burde være en pligt.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11718

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 22:07

Rosa Espinosa skrev:At smertestillende piller slet, slet ikke bliver værdsat nok. Hvorfor er der ikke mere snak om, hvor fantastisk de piller er?

Der findes nemlig mange fantastiske piller. Jeg havde den fedeste dag i går pga bare en eneste sød lille pille :-D
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 331
Likede indlæg: 3744

Indlægaf Novella » 15. mar 2016, 22:14

At fastekure er et latterligt koncept. Graauurrrgghh.... :sur:
3
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 15. mar 2016, 23:24

Dirtylittledevil skrev:
Rosa Espinosa skrev:At smertestillende piller slet, slet ikke bliver værdsat nok. Hvorfor er der ikke mere snak om, hvor fantastisk de piller er?

Der findes nemlig mange fantastiske piller. Jeg havde den fedeste dag i går pga bare en eneste sød lille pille :-D

Og det skal der klart mere fokus på :D
Fik nogle piller af en vagtlæge, da jeg på et tidspunkt var parat til at sælge min sjæl til satan, for at en tandpine skulle stoppe. Bedste hestepiller nogensinde :lun:
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3427

Indlægaf dgd2007 » 15. mar 2016, 23:47

Dirtylittledevil skrev:Der findes nemlig mange fantastiske piller. Jeg havde den fedeste dag i går pga bare en eneste sød lille pille :-D

3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11718

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 23:54

dgd2007 skrev:
Dirtylittledevil skrev:Der findes nemlig mange fantastiske piller. Jeg havde den fedeste dag i går pga bare en eneste sød lille pille :-D

Ja det var faktisk mig i går... det skal bare ikke blive en vane :-D
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3427

Indlægaf dgd2007 » 16. mar 2016, 01:04

Dirtylittledevil skrev:Ja det var faktisk mig i går... det skal bare ikke blive en vane :-D
:D Uha, nej da! :fløjt:

1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 237
Likede indlæg: 2482
Kontakt:

Indlægaf Annione » 16. mar 2016, 01:08

Smiling_Goat skrev:
Fru Sunshine skrev:...at jeg er sat af. Har Amalie fået en abort? Altså afbrudt sin sidste graviditet, som hun var så glad for?

Nej, hun har fået fire aborter, før hun blev gravid med sin nye kæreste.

Fuck, det er også mange. Hun er da ikke så gammel.
0
At rejse er at leve :love2:
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5894

Indlægaf Smiling_Goat » 16. mar 2016, 05:45

Annione skrev:
Smiling_Goat skrev:
Fru Sunshine skrev:...at jeg er sat af. Har Amalie fået en abort? Altså afbrudt sin sidste graviditet, som hun var så glad for?

Han har jo også kun en IQ på 85 eller 75 (jeg kan ikke huske det præcise tal.) Jeg er ked af at drage hendes intelligens ind i det, for jeg mener virkelig ikke, der er noget galt i at få mange aborter. Jeg siger bare, at den lave intelligens kan forklare, hvorfor hun ikke har været i stand til at gennemskue situationen og tage sine forholdsregler for at hindre graviditet.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2311

Indlægaf Studsgaard » 16. mar 2016, 06:40

Smiling_Goat skrev:
Annione skrev:
Smiling_Goat skrev:

Han har jo også kun en IQ på 85 eller 75 (jeg kan ikke huske det præcise tal.) Jeg er ked af at drage hendes intelligens ind i det, for jeg mener virkelig ikke, der er noget galt i at få mange aborter. Jeg siger bare, at den lave intelligens kan forklare, hvorfor hun ikke har været i stand til at gennemskue situationen og tage sine forholdsregler for at hindre graviditet.

Hvis det er 85 så er det jo bare i den lave del af gennemsnittet (ifølge dette http://illvid.dk/mennesket/hjernen/inte ... nskvotient)
Og der burde man da kunne lave en nogenlunde konsekvensberegning.

Noget helt andet jeg har tænkt flere gange. Hvorfra ved "man" at hun har en lav IQ?

En gang i mellem er de ting hun har udtalt, da så "dumme" at de bliver hysterisk morsomme, så jeg overvejer om det er med fluldt overlæg?
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 16. mar 2016, 06:56

At selv om det at man får skat tilbage ikke burde være så fantastisk i og med at det er ens egne penge, så foretrækker jeg godt nok at få tilbage frem for at skulle betale
4
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 16. mar 2016, 07:28

Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:
Annione skrev:
Smiling_Goat skrev:

Hvis det er 85 så er det jo bare i den lave del af gennemsnittet (ifølge dette http://illvid.dk/mennesket/hjernen/inte ... nskvotient)

Noget helt andet jeg har tænkt flere gange. Hvorfra ved "man" at hun har en lav IQ?

En gang i mellem er de ting hun har udtalt, da så "dumme" at de bliver hysterisk morsomme, så jeg overvejer om det er med fluldt overlæg?

Det er blevet målt i en eller anden tv-udsendelse. Jeg kan ikke huske, hvad det er for en.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2311

Indlægaf Studsgaard » 16. mar 2016, 07:45

Fru Sunshine skrev:
Studsgaard skrev:
Smiling_Goat skrev:
Annione skrev:
Smiling_Goat skrev:

Det er blevet målt i en eller anden tv-udsendelse. Jeg kan ikke huske, hvad det er for en.

Nå ok. :D
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 16. mar 2016, 07:49

Studsgaard skrev:
Fru Sunshine skrev:Det er blevet målt i en eller anden tv-udsendelse. Jeg kan ikke huske, hvad det er for en.

Nå ok. :D

Jeg fandt ud af det. Det var et DR2-progam, der hedder "Er du dum, eller hvad?".
Hendes IQ blev målt til 75.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Generelt"