I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Annione » 31. mar 2016, 14:38

...at det ikke ville være så ringe endda, med en kvinde-kupé i s-togene i København.
2
At rejse er at leve :love2:
Sjo
Kort karma: 62
Likede indlæg: 1008

Indlægaf Sjo » 31. mar 2016, 18:41

At hende der Katja fra "De brændte børn" er pissesej, og at hendes far skal dø en langsom og smertefuld død. Alene. Nøgen. Af tørst. I en ørken. Smidt ud af Katjas bil.
8
Vor herre til fucking pipirøvhest altså!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8522

Indlægaf 2SHY » 31. mar 2016, 18:46

Sjo skrev:At hende der Katja fra "De brændte børn" er pissesej, og at hendes far skal dø en langsom og smertefuld død. Alene. Nøgen. Af tørst. I en ørken. Smidt ud af Katjas bil.

Kan vi ikke også sætte ild til ham? Bare som ekstra spice? Og så måske sætte glas med tændvæske forklædt som vand frem?

Okay jeg fornemmer en virkelig ækel side af mig selv når jeg tænker sådan. Jeg bliver bare så rasende når jeg ser sådan nogle programmer
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 356
Likede indlæg: 2717

Indlægaf Urtekussen » 31. mar 2016, 20:22

At der ikke findes noget, der hedder one size (det skulle da lige være et regnslag)!

Det passer som regel "almindelige" mennesker, slasker på tynde mennesker og får os tykke til at ligne rullestege.

Jeg bliver så arrig, når min svigerinde sælger sine bluser som "onesize, passer s-l"

NOT!
11
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3454

Indlægaf dgd2007 » 31. mar 2016, 23:42

Annione skrev:Måske er det så fordi den har 2 hjerter?? :gruble:

Den må i hvert fald have et godt blodtryk for at få det helt op i hovedet.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10280

Indlægaf DetSorteCirkus » 1. apr 2016, 05:05

- at 225 timers-reglen, der pudsigt nok træder i kraft lige i dag, er årets største aprilsnar.

Desværre er den også bare gældende i morgen og fremover.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 1. apr 2016, 06:05

dgd2007 skrev:
Annione skrev:Måske er det så fordi den har 2 hjerter?? :gruble:

Den må i hvert fald have et godt blodtryk for at få det helt op i hovedet.

Giraffens hjerte har en hel normal størrelse og den har kun ét. Til gengæld er det et meget stærkt hjerte, da det jo netop skal give et godt blodtryk.
Måske det er det stærke hjerte der giver overskud til mild, forstående og overbærende tale. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5122

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. apr 2016, 07:27

Guldlok skrev:At 1. april er irriterende og lidt prol på cirka samme måde som kanel til 25 års fødselsdage er det. :rulle:

...og bøvet, på højde med J-dag.
2
Peace!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 1. apr 2016, 10:11

Annione skrev:...at der er en særlig plads i helvede til terrorister, dyremishandlere og cykeltyve.

Arson, murder and jaywalking. :D

On topic: Jeg er enig, og vil gerne tilføje børnemishandlere.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 11:12

At Rhiannas "Work" sang er en af de mest irriterende sange ever :badr: Jeg bliver nødt til akut at slukke for radioen når den kommer på
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 11:28

Guldlok skrev:
2SHY skrev:At Rhiannas "Work" sang er en af de mest irriterende sange ever :badr: Jeg bliver nødt til akut at slukke for radioen når den kommer på

Hun kan jo ikke engang udtale "WORK", det bliver mere sådan noget "wør wør wør wør wør wørk" :tie:

Præcis! Og senere kommer der noget der lyder i stil med lø lø lø lø lø lø og nø nø nø nø nø nø. Det er pisse irriterende at høre på :sur: Og det hjælper ikke når man i forvejen laver irriterende musik og har en irriterende stemme
0

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 11:37

Guldlok skrev:
2SHY skrev:
Guldlok skrev:
2SHY skrev:At Rhiannas "Work" sang er en af de mest irriterende sange ever :badr: Jeg bliver nødt til akut at slukke for radioen når den kommer på

Hun kan jo ikke engang udtale "WORK", det bliver mere sådan noget "wør wør wør wør wør wørk" :tie:

Præcis! Og senere kommer der noget der lyder i stil med lø lø lø lø lø lø og nø nø nø nø nø nø. Det er pisse irriterende at høre på :sur: Og det hjælper ikke når man i forvejen laver irriterende musik og har en irriterende stemme

Jeg har aldrig magtet Rihanna. Bare hendes "umbrella".. "under my UM-BE-RELLA ELLA ELLA ÆH ÆH ÆHÆHÆH"

HOLD MUND, blev der sagt.

For nylig spildte jeg godt 2 timer af mit liv på at se filmen Battleship, hvor hun er med. :tie:

Note to self: Den film springer jeg let og elegant over :tie:
1

Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 3. apr 2016, 12:50

Guldlok skrev:
2SHY skrev:
Guldlok skrev:

Jeg har aldrig magtet Rihanna. Bare hendes "umbrella".. "under my UM-BE-RELLA ELLA ELLA ÆH ÆH ÆHÆHÆH"

HOLD MUND, blev der sagt.

For nylig spildte jeg godt 2 timer af mit liv på at se filmen Battleship, hvor hun er med. :tie:

Det kan da godt undre mig, at det er lykkes hende, at lave en sang der er mere irriterende end netop "umbrella", men så er man jo advaret. :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. apr 2016, 12:53

Lemonella skrev:
Det kan da godt undre mig, at det er lykkes hende, at lave en sang der er mere irriterende end netop "umbrella", men så er man jo advaret. :D

Jeg har endnu ikke brudt mig om noget af det hun har lavet :tie: Men Work er klar blandt det værste hun nogensinde har lavet :tie:
1

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6070

Indlægaf LadyFox » 3. apr 2016, 13:00

Lama skrev:At det er tarveligt og risikabelt ikke at være forsikret. Det provokerer mig lidt kan jeg mærke.
Jeg ved godt det kan være mange penge for nogle incl mig selv, men altså hvad nu hvis du ødelægger en vens/fremmedes ting, som er så dyre at det aldrig ville kunne blive betalt tilbage. Skal man så bare acceptere at det er bare ærgerligt.
Kender feks en som lånte en meget dyr genstand ud til en ven, vennen kom til at ødelægge det og var ikke forsikret, så han så ikke en krone. Synes det er tarveligt sådan noget. Så må man ihvertfald lade være med at låne ting af andre eller i det mindste gøre opmærksom på man ikke er forsikret.

Måske det også ville være en god idé at hvis man ejer noget meget dyrt, så dyrt at andre ikke ville kunne erstatte det hvis det skulle gå i stykker, så er det måske ikke lige den genstand man burde låne ud til andre mennesker.
4
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Generelt"