I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Æske » 22. jun 2016, 09:35

sigge skrev:At det er alt for længe siden, nogen har givet mig blomster. Det ender nok med, at jeg selv må ud og købe en buket pæoner så.

Jeg havde gjort det samme, hvis det ikke er fordi jeg er væk fra i morgen eftermiddag til sent mandag aften. Det må blive i næste uge :-D
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 23. jun 2016, 17:27

...at jeg sagtens ville kunne køre på sådan en cykel, jeg tror altså godt jeg ville kunne regne logikken ud relativt hurtigt.:genert: Men dybt fascinerende. :klap:

1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9643

Indlægaf kidkomb » 23. jun 2016, 18:02

Justified Ancients of Mu Mu skrev:...at jeg sagtens ville kunne køre på sådan en cykel, jeg tror altså godt jeg ville kunne regne logikken ud relativt hurtigt.:genert: Men dybt fascinerende. :klap:

Jeg vil gerne vædde 5000kr på, at det kan du ikke.
Du får 1 time og du skal køre 100m.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 23. jun 2016, 19:07

kidkomb skrev:
Justified Ancients of Mu Mu skrev:...at jeg sagtens ville kunne køre på sådan en cykel, jeg tror altså godt jeg ville kunne regne logikken ud relativt hurtigt.:genert: Men dybt fascinerende. :klap:

:lol: Jeg er med på at det ikke er lige så let som det umiddelbart kunne se ud, jeg har set videoen, haha, men rent logisk skal hjernen jo blot dreje modsat end den plejer, så det store spørgsmål om hvor hurtigt man skal reagere i situationen, altså hvor hurtigt man cykler og så selvfølgelig også et spørgsmål hvor løst styret på cyklen sidder i forhold til hvor lidt der skal til før den drejer.
Men jeg ville vildt gerne prøve det, synes det ser ud til at være er en super sjov udfordring for hjernens påvirkning af motorikken. :danse:
2
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8342
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. jun 2016, 19:09

At Sankt Hans/Bloksbjerg vittigheder er noget af det dummeste og platte.
8
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5955

Indlægaf LadyFox » 23. jun 2016, 19:15

at det er vanvittigt at cykle rundt i trafikken imens man ser Netflix på tabletten i cykelkurven.
9
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 24. jun 2016, 20:26

kidkomb skrev:

Okay.:D Jeg har overvejet det en lidt i løbet af dagen og jeg er tæt på at være på hvis det ikke en trick cykel, men bare en almindelige cykel der køre modsat når man drejer styret.
Og jeg tror altså godt jeg kan klare 100 meter på den ene eller den anden måde. :D Altså når man kan cykle uden hænder så udfordringen er vel blot at komme i høj nok fart til at kunne styre uden hænder og ellers så vidt mulig holde den lige ud og så styre balance ved at få cyklen til side til side.:gruble:

Så jeg vil helst have dem i små umærkede sedler, for jeg er ikke så glad for at give mit kontonummer ud til fremmede. :D
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 20:45

Haha, jeg er så meget game! Faktisk så meget så jeg spørger på facebook om jeg kender nogen, der kan modificere cykler :banan:
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1515

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. jun 2016, 21:43

Justified Ancients of Mu Mu skrev:Okay.:D Jeg har overvejet det en lidt i løbet af dagen og jeg er tæt på at være på hvis det ikke en trick cykel, men bare en almindelige cykel der køre modsat når man drejer styret.
Og jeg tror altså godt jeg kan klare 100 meter på den ene eller den anden måde. :D Altså når man kan cykle uden hænder så udfordringen er vel blot at komme i høj nok fart til at kunne styre uden hænder og ellers så vidt mulig holde den lige ud og så styre balance ved at få cyklen til side til side.:gruble:

Så jeg vil helst have dem i små umærkede sedler, for jeg er ikke så glad for at give mit kontonummer ud til fremmede. :D

Problemet er, at du bruger din kropsvægt når du styrer (jo især uden hænder), og denne cykel vil, når du rykker tyngdepunkt for at høre til højre, køre til venstre - du kommer SÅ meget til at ligge på asfalten gentagne gange :D

EDIT: det er ikke uden grund at folk ikke engang kan køre lige ud - hvis den bare drejede modsat når man tog i styret var det jo 'simpelt' nok, men det er de små forskydninger i kroppen (som du ikke engang lægger mærke til bevidst) for at holde balancen, der virker modsat og det kan hjernen overhovedet ikke administrere.
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 21:53

Velvet-Goldmine skrev:
Justified Ancients of Mu Mu skrev:Okay.:D Jeg har overvejet det en lidt i løbet af dagen og jeg er tæt på at være på hvis det ikke en trick cykel, men bare en almindelige cykel der køre modsat når man drejer styret.

Problemet er, at du bruger din kropsvægt når du styrer (jo især uden hænder), og denne cykel vil, når du rykker tyngdepunkt for at høre til højre, køre til venstre - du kommer SÅ meget til at ligge på asfalten gentagne gange :D

EDIT: det er ikke uden grund at folk ikke engang kan køre lige ud - hvis den bare drejede modsat når man tog i styret var det jo 'simpelt' nok, men det er de små forskydninger i kroppen (som du ikke engang lægger mærke til bevidst) for at holde balancen, der virker modsat og det kan hjernen overhovedet ikke administrere.

Jeg glæder mig til at vinde 5000kr :banan:¨
Jeg giver gerne middag bagefter :D
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2453
Kontakt:

Indlægaf Annione » 24. jun 2016, 21:56

Ado skrev:At Sankt Hans/Bloksbjerg vittigheder er noget af det dummeste og platte.

Ikke den her, den er sjov.

Vi elsker vådt land. (Som første strofe i sangen...)

:fløjt: :D
3
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. jun 2016, 21:59

kidkomb skrev:Jeg glæder mig til at vinde 5000kr :banan:¨

Lækkert - nøj vi skal spise fint :-D
1
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 24. jun 2016, 22:01

Velvet-Goldmine skrev:
kidkomb skrev:Jeg glæder mig til at vinde 5000kr :banan:¨

Lækkert - nøj vi skal spise fint :-D

Hov, skal du også med?
Oh, well, det bliver hyggeligt :banan:
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine

Indlægaf Velvet-Goldmine » 24. jun 2016, 22:02

kidkomb skrev:
Hov, skal du også med?
Oh, well, det bliver hyggeligt :banan:

Du inviterede, og jeg er ikke den der siger nej til en gratis middag!
1
Brugeravatar

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 25. jun 2016, 07:30

kidkomb skrev:Haha, jeg er så meget game! Faktisk så meget så jeg spørger på facebook om jeg kender nogen, der kan modificere cykler :banan:

Jeg skrev næsten klar. :D Ej, jeg er på, men hvis det er 5000 skal jeg have en hel dag og ellers så kan vi sige 1500 ved en time.:D

Og jeg er med på vinderen giver middag. :D
0

Tilbage til "Generelt"