I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5045

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Fyrst Eberhard » 8. jul 2016, 06:33

Glem lysets hastighed og attosekunder! Den mindste tidsenhed i verden er den tid der går, fra et barn har nyst snot ud af begge næsebor, til det er tørret af i ærmet eller sofaen.
11
Peace!
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5893

Indlægaf Smiling_Goat » 10. jul 2016, 14:45

Folk, der ser et opslag i en offentlig gruppe på facebook, og alene på den baggrund vælger at sende venneanmodninger og privatbeskeder til forfatteren er jævnt sære.

Jeg har nu modtaget adskillige venneanmodninger og beskeder fra fremmede mænd, der vil vide, om jeg er "single? ;)" siden i går aftes. Stop dog dig selv fremmede, mærkelige mand. Det kan da ikke være rigtigt, at man som kvinde, skal slette sine opslag (eller undlade at lave dem,) fordi man ellers skal forholde sig til en masse fremmede, grænseoverskridende mænd, der tænker, går den, så går den.
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 10. jul 2016, 14:51

At det er virkelig irriterende at Advokaten er bannet :trist:.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2144

Indlægaf sigge » 11. jul 2016, 06:22

At sportsresultater yderst sjældent kvalificerer til "breaking news". Altså jeg følger selv ret meget med i Tour de France, men det er altså ikke breaking news med national interesse, at Alberto Contador udgik.
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1152
Likede indlæg: 6750

Indlægaf Wizzze » 11. jul 2016, 06:28

sigge skrev:At sportsresultater yderst sjældent kvalificerer til "breaking news". Altså jeg følger selv ret meget med i Tour de France, men det er altså ikke breaking news med national interesse, at Alberto Contador udgik.

Der er ikke ret meget af det, der serveres som breaking news, der faktisk er breaking news!!
Og så kan medierne ikke forstå hvorfor vi vælger dem fra :rulle:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3434

Indlægaf HappyPaww » 12. jul 2016, 06:45

At omskæring af børn skal forbydes. Det mener et flertal af danskerne heldigvis, men helt ufatteligt respekterer Venstre og Socialdemokraterne mere gamle forstokkede religiøse ritualer end børns ret til selv at vælge, hvad der skal ske med deres krop!

Man må formode at de troende jøder og muslimer mener, at Gud skabte mennesket. Hvorfor skulle Gud skabe en del af kroppen, for så at forlange at den skal skæres af igen kort efter fødslen?! Det giver jo ingen mening!

Vi skal respektere folk der har en religion, men vi skal i højere grad respektere børn, og ikke lemlæste dem uden deres vidende eller eget valg!
6
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 841

Indlægaf lulu-p » 12. jul 2016, 07:42

At man skal stå ved sin alder.

Nu har jeg for snart 10. gang været til fødselsdag hos en frue som har passeret de 40. Hun har nu holdt sin "25 års fødselsdag" i 10 år og hendes virkelige alder er "det taler man ikke om..og hvis det ikke er 25 er det lyv-og 20. Og ja ja..jeg kan da være ligeglad. Jeg synes bare det er lidt patetisk.

I virkeligheden synes jeg det er en lang befrielse at blive ældre, men det er der så ikke andre der gør.
11
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 12. jul 2016, 08:16

lulu-p skrev:At man skal stå ved sin alder.

Nu har jeg for snart 10. gang været til fødselsdag hos en frue som har passeret de 40. Hun har nu holdt sin "25 års fødselsdag" i 10 år og hendes virkelige alder er "det taler man ikke om..og hvis det ikke er 25 er det lyv-og 20. Og ja ja..jeg kan da være ligeglad. Jeg synes bare det er lidt patetisk.

I virkeligheden synes jeg det er en lang befrielse at blive ældre, men det er der så ikke andre der gør.

Enig :genert: Jeg ville godt nok også betakke mig for at være 25 igen...jeg er meget mere "mig" nu som 37 årig end dengang, hvor jeg troede jeg skulle "passe ind" alle vegne...
3
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5045

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. jul 2016, 20:45

Folk, der stirrer ned i deres mobiltelefon mens de går over vejen, er menneskets svar på dronten.
6
Peace!
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1824

Indlægaf Anilara » 12. jul 2016, 21:46

At biler lyder meget mindre belastende end fuglekvidder.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2356

Indlægaf paint » 12. jul 2016, 21:50

lulu-p skrev:At man skal stå ved sin alder.

I virkeligheden synes jeg det er en lang befrielse at blive ældre
, men det er der så ikke andre der gør.

Alternativet (ikke at blive ældre) er der heller ikke meget fremtid i. Hellere blive ældre, end ikke at blive det ;)
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3422

Indlægaf dgd2007 » 12. jul 2016, 22:39

Anilara skrev:At biler lyder meget mindre belastende end fuglekvidder.

Det ved jeg nu ikke ... men det er klart en skrøne, at fugle synger.
De skændes og udveksler dødstrusler om sidderettigheder på bestemte grene :devil:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11712

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. jul 2016, 22:45

Jeg kan også blive helt trist af fuglekvidder. Især når det sker at jeg sidder for længe oppe og nulrer med et eller andet, og nattetimerne er så korte, og så pludselig sker det hæslige: Jeg hører det allerførste PIP. Noooooooooooo! Har jeg været vågen hele natten? Ahrrr men for fanden da! Hvornår lærer jeg det? Og pipperiet tager til i lydstyrke og overdøver min trætte jamren, jeg råber mod himlen WHYYY? Og de larmer og larmer imens jeg græder og går i seng med 2 hovedpuder presset omkring mit hoved. (Muligvis overdrevet af dramatiske årsager).
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 12. jul 2016, 23:05

Dirtylittledevil skrev:Jeg kan også blive helt trist af fuglekvidder. Især når det sker at jeg sidder for længe oppe og nulrer med et eller andet, og nattetimerne er så korte, og så pludselig sker det hæslige: Jeg hører det allerførste PIP. Noooooooooooo! Har jeg været vågen hele natten? Ahrrr men for fanden da! Hvornår lærer jeg det? Og pipperiet tager til i lydstyrke og overdøver min trætte jamren, jeg råber mod himlen WHYYY? Og de larmer og larmer imens jeg græder og går i seng med 2 hovedpuder presset omkring mit hoved. (Muligvis overdrevet af dramatiske årsager).

PRÆCIS!
Åh ve åh klage, hvor kan de larme på en, på samme tid, helt igennem irriterende og provokerende måde, når man vil sove. Og her om sommeren, så går de i gang før Fanden får sko på.
Jeg er opvokset i en skov, og når jeg overnatter hos mine forældre nu, så savner jeg sgu næsten den vej uden for vinduet, vi har i Kbh :-D
"Jamen nyder du ikke at komme til Jylland, ud på landet med fred og ro?"
Pfffff, fred og ro min bare... Hvis man sover med vinduet åbent, er freden forbi kl 04.45. På vores vej i København, kommer bilerne i det mindste først kl 6.30 :-D
3
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 12. jul 2016, 23:07

dgd2007 skrev:
Anilara skrev:At biler lyder meget mindre belastende end fuglekvidder.

Det ved jeg nu ikke ... men det er klart en skrøne, at fugle synger.
De skændes og udveksler dødstrusler om sidderettigheder på bestemte grene :devil:

Eller fortæller hele skoven, at de er klar til at knalde nu, eller har fundet et godt ormested. Sikken skønsang....
1

Tilbage til "Generelt"