I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5183

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Fyrst Eberhard » 14. jul 2016, 19:52

Den danske sommer er den bedste uge på året.
9
Peace!
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 362

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. jul 2016, 11:57

At det er helt ubegribeligt vattet at man ikke tør "like" og dele ting på Facebook, fordi man er bange for konsekvenserne.
Stå dog for fanden ved dine holdninger - også selvom andre ikke er enige.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Indlægaf kidkomb » 15. jul 2016, 12:00

NejJegErIkkeAsiat skrev:At det er helt ubegribeligt vattet at man ikke tør "like" og dele ting på Facebook, fordi man er bange for konsekvenserne.

For mit vedkommende er det mest fordi jeg ikke gider at diskutere det med de typer, der diskutere på facebook :-D
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Indlægaf kidkomb » 15. jul 2016, 12:03

Men jeg kan supplere med, at jeg synes det er virkelig irriterende, når folk deler noget, de ikke vil eller kan stå inde for.
Lad dog være med at dele noget, hvis du ikke mener det?
Senest rettet af kidkomb 15. jul 2016, 12:16, rettet i alt 1 gang.
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. jul 2016, 12:03

- at familien Kløvedal (altså den sejlende del af den) burde skrue lidt ned for sig selv
5
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. jul 2016, 12:12

kidkomb skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:At det er helt ubegribeligt vattet at man ikke tør "like" og dele ting på Facebook, fordi man er bange for konsekvenserne.

For mit vedkommende er det mest fordi jeg ikke gider at diskutere det med de typer, der diskutere på facebook :-D

Det er jeg nu enig i. Jeg kommenterer også sjældent, fordi der er alt for mange tosser på Fb.
Men at "like" noget er jo mest bare et signal til afsender om at man er enig.
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5183

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. jul 2016, 19:30

Man burde gøre reklamer til et tilvalg, og organdonation til et fravalg.
15
Peace!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. jul 2016, 19:43

Fyrst Eberhard skrev:Den danske sommer er den bedste uge på året.

Hvis den så bare kunne ligge i en sammenhængende uge fremfor nogle timer den ene dag, en dag den ene uge, en uge uden, 2 dage ugen efter osv :rulle:. 7 dage i rap ville være awesome :love:.
4
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. jul 2016, 19:49

Nogle gange vælger man sine kampe med omhu.

Hvad Facebook angår er det nok stedet jeg slår mig mest løs med holdninger, populære som upopulære. Dog er der ting jeg holder kæft med, ikke fordi jeg ikke vil stå ved det, men der er visse ting der bare er sikrest ikke at skrive, for ja, jeg gider ikke konsekvenserne af dem, ikke i forhold til Facebook og folk der, men ude i virkeligheden.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5956

Indlægaf Smiling_Goat » 19. jul 2016, 10:56

Hvorfor egentligt?

Dem, der ser dine likes osv. er jo også dem du taler med i virkeligheden, og hvis du ikke har interesse i at gå op til dem og sige: "Jeg er imod fri abort, bare fordi.." i virkeligheden, hvorfor skulle du så have lyst til at sige det til dem på facebook?

Jeg synes godt, jeg kan stå inde for mine holdninger, men jeg har ikke behov for at dele dem alle - og da slet ikke, fordi jeg tilfældigvis ser et opslag.
2
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 19. jul 2016, 13:16

Smiling_Goat skrev:

Hvorfor egentligt?

Dem, der ser dine likes osv. er jo også dem du taler med i virkeligheden, og hvis du ikke har interesse i at gå op til dem og sige: "Jeg er imod fri abort, bare fordi.." i virkeligheden, hvorfor skulle du så have lyst til at sige det til dem på facebook?

Jeg synes godt, jeg kan stå inde for mine holdninger, men jeg har ikke behov for at dele dem alle - og da slet ikke, fordi jeg tilfældigvis ser et opslag.

Folk kan selvfølgelig gøre hvad der passer dem. Men når de sidder og brokker sig over noget og siger at de tit har lyst til at like et eller andet, men ikke tør pga. andre mennesker mening om det, så synes jeg ganske enkelt det er vattet. Der skal man efter min mening stå inde for sine værdier og holdninger, og ikke lade andres mening afgøre om man ytrer sig.
Men igen; folk kan gøre hvad de vil..inkl. at mene at folk er vattede.
1
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 19. jul 2016, 14:05

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Smiling_Goat skrev:

Hvorfor egentligt?

Folk kan selvfølgelig gøre hvad der passer dem. Men når de sidder og brokker sig over noget og siger at de tit har lyst til at like et eller andet, men ikke tør pga. andre mennesker mening om det, så synes jeg ganske enkelt det er vattet. Der skal man efter min mening stå inde for sine værdier og holdninger, og ikke lade andres mening afgøre om man ytrer sig.
Men igen; folk kan gøre hvad de vil..inkl. at mene at folk er vattede.

Jojo, nu var det heller ikke for at give dig mundkurv på. Du må mene, præcis hvad du vil :).

Jeg var ikke klar over, du mente folk, der har lyst til at like en bestemt holdning, men afstår pga. frygt for konsekvenserne forbundet med det, for det har du ret i er lidt fjollet. Jeg troede, du mente, at folk skulle give udtryk for deres holdninger generelt, og jeg undrede mig over hvorfor.
0
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 19. jul 2016, 22:19

...at mange flere burde bruge backspace-knappen som del af de adgangskoder de benytter.
1
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 914

Indlægaf computermus » 20. jul 2016, 08:43

At Nicolai Oster fra liberal alliance, skulle have jordens største røvfuld og derpå jordens største skideballe, for at hænge en betjent ud med navns nævnelse, adresse, tlf. og øvrige personlige forhold, når vedkommende bare gør sit arbejde.
9
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 21. jul 2016, 05:56

Apropos ovenstående

Jeg synes altid, når der kommer en historie om en ungdomspolitikers kritisable adfærd frem, at denne tilhører et parti på højrefløjen. Jeg går ikke vildt meget op i politik, så det er ikke en slags venstreorienteret fanebæring. Det er min oprigtige oplevelse.

Da jeg hørte om denne historie, tænkte jeg også med det samme, at han var fra højrefløjren, og læste faktisk artiklen udelukkende for at se, om jeg havde ret.

Jeg kan ikke lige regne ud, hvorfor de skulle være mere rabiate end deres venstreorienterede modstykker, men "voksenpartierne" på højrefløjen må rive sig i håret nogle gange.
1

Tilbage til "Generelt"