I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. aug 2016, 09:46

- at rigtig mange hjemmesider har elendige muligheder når det gælder at søge på deres side. Jeg ved ikke hvordan det kan være SÅ ringe, men det er det. Først står den og "tænker" i alt for lang tid, og så kommer der enten 100 resultater som har absolut intet med ens søgeord at gøre, eller den påstår at det indtastede ord slet ikke findes på siden (fx at ordet "dæk" ikke findes hos en dækforhandler).
Man kan lige så godt først som sidst bruge google.
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 11. aug 2016, 10:05

Dirtylittledevil skrev:[...]

Ja, helt sikkert. Der er endda nogle firmaer, der har et abonnement, så man søger via Google specifikt på firmaets hjemmeside.

PS: hvis nogen ikke kender syntaksen for Google-søgning på en specifik hjemmeside, så er det: søgeord site:firmahjemmeside.com :)
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. aug 2016, 10:48

at fluer må være noget Fanden selv har skabt i vrede i en uge med to mandage :evil:.
2
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 96
Likede indlæg: 2386

Indlægaf paint » 17. aug 2016, 17:46

At det er dybt forstemmende og trist, at man åbenbart ikke kan betro folk høje poster i organisationer, hvor der er mange penge uden at de skal rage pengene til sig. På trods af at de får enorme lønninger i forvejen.

Nu, som det sidste; det irske medlem af den Olympiske Komite (IOC), som (tyder meget på), har raget billetter til OL til sig og solgt dem til et Irsk Sportsrejsebureau. De er så videresolgt til priser på op til 50.000 kr.

Det er sgu da snart ufatteligt, så grådige og korrupte nogle mennesker er, hvis de har mulighed for det.

Tidligere var det Sepp Blatter og Platini (FIFA), som ragede millioner til sig til egen lomme.

:puke:
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 17. aug 2016, 17:56

At tømre der ikke lægger gulv på et plant undergulv og som sliber træ på tværs af årene bør genoverveje deres erhverv. Specielt når de også sænker lofter ujævnt.
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 18. aug 2016, 10:41

Mani skrev:At tømre der ikke lægger gulv på et plant undergulv og som sliber træ på tværs af årene bør genoverveje deres erhverv. Specielt når de også sænker lofter ujævnt.

Jeg er meget bogligt uddannet. Virkelig bogligt. Ingen håndværksmæssig erfaring what so ever. Selv jeg ved at det der ikke er helt rigtigt.
2
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 18. aug 2016, 10:45

Dirtylittledevil skrev:- at rigtig mange hjemmesider har elendige muligheder når det gælder at søge på deres side. Jeg ved ikke hvordan det kan være SÅ ringe, men det er det. Først står den og "tænker" i alt for lang tid, og så kommer der enten 100 resultater som har absolut intet med ens søgeord at gøre, eller den påstår at det indtastede ord slet ikke findes på siden (fx at ordet "dæk" ikke findes hos en dækforhandler).

Ctrl+F og bum :D
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 18. aug 2016, 11:43

bluetof1 skrev:
Mani skrev:At tømre der ikke lægger gulv på et plant undergulv og som sliber træ på tværs af årene bør genoverveje deres erhverv. Specielt når de også sænker lofter ujævnt.

Jeg er meget bogligt uddannet. Virkelig bogligt. Ingen håndværksmæssig erfaring what so ever. Selv jeg ved at det der ikke er helt rigtigt.

Ja, ikke - jeg har det lidt på samme måde - når JEG ved det, sådan en talnørd, som blev smidt ud af sløjdlokalet i ungdomsklubben fordi jeg ikke kunne finde ud af at sømme ting lige sammen, så burde en uddannet tømre fandme have styr på det...
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 18. aug 2016, 18:07

Når de siger: "Til dem, der lige har tændt for at se <<en eller anden anden udsendelse>>: Den kommer, lige så snart denne kamp er slut."

Så kunne de godt lige tilføje: "... det varer nok ca. så og så længe". Det er jo ikke sikkert, de, der går ind for at se noget helt andet, har den fjerneste anelse, om sådan en kamp var et kvarter eller fire timer! :)
4
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 19. aug 2016, 16:01

... at badmintonspillere burde sige tak for kampen først - og så skabe sig bagefter, i stedet for at taberen skab stå og vente oppe ved nettet! :sur:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8519

Indlægaf 2SHY » 20. aug 2016, 20:06

At de der festglade klaphatte der råber, skriger og spiller musik mens de fiser frem og tilbage udenfor mine vinduer, godt må se at klappe i og så tage videre i byen
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5117

Indlægaf Fyrst Eberhard » 1. sep 2016, 07:51

Hvis man gør et stort nummer ud af, at kalde sig selv "ambitiøs ejendomsmægler", bør man også have en
'læg i kurv'-knap på sin hjemmeside.
6
Peace!
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. sep 2016, 08:09

At medier ved lov skulle være begrænset til at bruge "breaking news" skiltning til 100 gange årligt, (i snit ca. 2 gange ugentligt), og højst i 30 minutter ad gangen på internettet/så længe det afbryder et skemalagt program på tv eller radio. Herefter er det ikke længere breaking news, men bare news.

Jeg er fucking træt af deres udvanding og misbrug af begrebet!
14
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 448

Re: I øvrigt men

Indlægaf Aspargsen » 1. sep 2016, 09:28

Advocatus-Diaboli skrev:At medier ved lov skulle være begrænset til at bruge "breaking news" skiltning til 100 gange årligt, (i snit ca. 2 gange ugentligt), og højst i 30 minutter ad gangen på internettet/så længe det afbryder et skemalagt program på tv eller radio. Herefter er det ikke længere breaking news, men bare news.

Hos News er det eneste Breaking der sker af teksten i bunden af skærmen får gul baggrundsfarve :boo:

Uden afbrydelse af noget som helst
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2244

Re: I øvrigt men

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 1. sep 2016, 09:40

Aspargsen skrev:
Advocatus-Diaboli skrev:At medier ved lov skulle være begrænset til at bruge "breaking news" skiltning til 100 gange årligt, (i snit ca. 2 gange ugentligt), og højst i 30 minutter ad gangen på internettet/så længe det afbryder et skemalagt program på tv eller radio. Herefter er det ikke længere breaking news, men bare news.

Hos News er det eneste Breaking der sker af teksten i bunden af skærmen får gul baggrundsfarve :boo:

Uden afbrydelse af noget som helst

Det passer ikke. Tv2 News viser jo ikke bare tilfældige nyheder, efterhånden som de tikker ind. De har en fast struktur i deres programflade, og de går ikke af vejen for at sløjfe magasiner, vejrudsigter, m.v., hvis der kommer noget de vil sende live fra.
0
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.

Tilbage til "Generelt"