I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1449

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf vUlpeS » 2. sep 2016, 18:55

IrmaPigen skrev:At politikerne er meganaive, når de tror legal hash vil løse problem med stoffer på Christiania og vil gøre at rockerne ikke dealer drugs mere.

Det bliver sq da bare hårdere stoffer end hash, de sælger i stedet, hvis hash bliver legalt. Tåber altså.

Ville det ikke kræve, at markedet for hårde stoffer blev udvidet, f.eks. ved at brugere af selvsamme begyndte at forbruge mere, eller at flere ville begynde at tage hårde stoffer?
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. sep 2016, 08:03

At Silkeborg skal tage sig sammen.

Lige nu kører der en radioreklame om motorvejsåbningen, som bliver kategoriseret som: "Den største historiske begivenhed i Silkeborg nogensinde".
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 3. sep 2016, 08:06

Haha, Michael Drewsen ville vende sig i sin grav, hvis han hørte det :lol:
2
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. sep 2016, 08:50

Æske skrev:Haha, Michael Drewsen ville vende sig i sin grav, hvis han hørte det :lol:

Ja. :D

"Nogen" er muligvis lidt for fokuserede på udtrykket "Bilernes By". Bare lige en anelse. :lol2:
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 3. sep 2016, 11:52

Ado skrev:
Æske skrev:Haha, Michael Drewsen ville vende sig i sin grav, hvis han hørte det :lol:

Ja. :D

"Nogen" er muligvis lidt for fokuserede på udtrykket "Bilernes By". Bare lige en anelse. :lol2:

Pjat med dig :lol: :-D
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5090

Indlægaf Fyrst Eberhard » 5. sep 2016, 07:58

Scenen i Krummerne, hvor Tom koger en kat, er egentlig en rimelig absurd scene i en børnefilm, når man tænker over det.
4
Peace!
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 5. sep 2016, 08:09

IrmaPigen skrev:At politikerne er meganaive, når de tror legal hash vil løse problem med stoffer på Christiania og vil gøre at rockerne ikke dealer drugs mere.

Det bliver sq da bare hårdere stoffer end hash, de sælger i stedet, hvis hash bliver legalt. Tåber altså.

Verden skal legalisere hele lortet - alle stoffer burde dyrkes, laves, distribueres, sælges og kvalitetssikres af staterne... Jeg ser absolut ingen rationelle og gode argumenter for, hvorfor organiserede kriminelle bander og karteller skal stå for handlen.

Tænk sig, hvis man kunne fjerne hele det sorte marked for stoffer... Og i stedet kunne sikre ordentlige forhold omkring stoffer og at indtægterne gik til i fælleskasserne, og man derfor kunne bruge pengene til velfærd. Hold da op, hvor kunne der spares mange ressourcer og man kunne lukke af for hovedindtægtskilden for en masse bander og karteller.

Næh, det er tåbeligt ikke at legalisere... Jeg tror desværre ikke det sker, fordi det anses som et moralsk problem at dyrke og sælge stoffer. Desværre... For det er klart den bedste løsning.
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 5. sep 2016, 09:12

Ado skrev:At Silkeborg skal tage sig sammen.

Lige nu kører der en radioreklame om motorvejsåbningen, som bliver kategoriseret som: "Den største historiske begivenhed i Silkeborg nogensinde".

De har tydeligvis ikke hørt nyheden om at der er DØDSKREBS PÅ DRÆBERKURS, på vej mod Silkeborg. :panik:

http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-09-05-doedskrebs-paa-draeberkurs-i-gudenaaen-de-oedelaegger-alt-hvad-de-kommer-i
6
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3436

Indlægaf dgd2007 » 5. sep 2016, 09:24

Kommodedyret skrev:[...] DØDSKREBS PÅ DRÆBERKURS [...]
    smileyslaughinganimal_duck_lol_100-100.gif
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4271

Indlægaf Flora » 5. sep 2016, 09:36

Kommodedyret skrev:

De har tydeligvis ikke hørt nyheden om at der er DØDSKREBS PÅ DRÆBERKURS, på vej mod Silkeborg. :panik:

http://nyheder.tv2.dk/lokalt/2016-09-05-doedskrebs-paa-draeberkurs-i-gudenaaen-de-oedelaegger-alt-hvad-de-kommer-i

:panik: :panik: :panik:

Billede
1
Debattens sødeste :engel:
IrmaPigen
Kort karma: 76
Likede indlæg: 943

Indlægaf IrmaPigen » 5. sep 2016, 09:38

achillaxedprune skrev:

Verden skal legalisere hele lortet - alle stoffer burde dyrkes, laves, distribueres, sælges og kvalitetssikres af staterne... Jeg ser absolut ingen rationelle og gode argumenter for, hvorfor organiserede kriminelle bander og karteller skal stå for handlen.

Tænk sig, hvis man kunne fjerne hele det sorte marked for stoffer... Og i stedet kunne sikre ordentlige forhold omkring stoffer og at indtægterne gik til i fælleskasserne, og man derfor kunne bruge pengene til velfærd. Hold da op, hvor kunne der spares mange ressourcer og man kunne lukke af for hovedindtægtskilden for en masse bander og karteller.

Næh, det er tåbeligt ikke at legalisere... Jeg tror desværre ikke det sker, fordi det anses som et moralsk problem at dyrke og sælge stoffer. Desværre... For det er klart den bedste løsning.

Jamen så lad os da helt fjerne alle bestemmelser i straffeloven. For så er der jo ingen kriminalitet længere, og så kan vi jo nedlægge politiet og spare en masse penge dér...
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 5. sep 2016, 09:47

Flora skrev: :panik: :panik: :panik:

Billede

Billede
1
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 5. sep 2016, 12:03

Kommodedyret skrev:

Utroligt nok, så har de fundet tid og spalteplads til at dække den kommende invasion. :D

http://silkeborgnyt.dk/signalkrebs-true ... gudenaaen/
1
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 5. sep 2016, 22:32

... at nogen burde give den nye News-"stjerne" Søren Lippert noget heftigt beroligende.
Man bliver jo stresset af se på den mand i to minutter :ad!:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 15. sep 2016, 08:31

- at det er fuldstændigt vanvittigt der i dag allerede er gået et år siden jeg tog tørklæde på :lun:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"