I øvrigt mener jeg...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 564
Likede indlæg: 8244

Re: I øvrigt mener jeg...

Indlægaf Smiling_Goat » 3. okt 2016, 16:58

Det er altså lidt sært, når en hardcore DF'er harcelerer over Trumps vælgere.

Af en eller anden grund endte jeg i en politisk diskussion i weekenden med en fyr, der mente, at folk der stemmer på Trump er hadefulde, fordi de vil holde mexicanere osv. ude. Trumps vælgere er dumme og fyldte med had. Sådan er det, mente han. Normalt taler jeg ikke kritisk om DF's vælgere til folk, hvis politiske observans jeg ikke kender, for folk skal ikke føle, at de skal forsvare deres overbevisning over for mig, men efter den tirade han netop havde fyret af sted, følte jeg det ret sikkert at indskyde: "Men det er vel lidt det samme, der gør sig gældende for DF'ere, er det ikke?"

Det var det så ikke åbenbart... :nerve:

Det viser sig nemlig, at indvandrere kun er muslimer (jeg spurgte,) OG at disse konsekvent er på kontanthjælp og en kæmpe byrde for samfundet. De har i øvrigt heller ingen uddannelse og nå ja, polak udtales også i virkeligheden POlak med ekstra tryk på første stavelse. Jeg lærte så meget.. Og så talte vi ikke mere sammen resten af aftenen..
1
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 267
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4549

Indlægaf HappyPaww » 3. okt 2016, 21:08

Fra artikel i BT:
En 25-årig mand fra Ringsted er mandag ved Retten i Roskilde blevet idømt en hård straf for at beføle en 10-årig skolepige i skridtet. Manden skal 20 dage i fængsel.

»Dommen viser, at samfundet ikke vil acceptere overgreb mod børn,«...

Hvis 20 dages fængsel betragtes som en hård straf for et overgreb på et barn, kan vores retspraksis ikke betragtes som andet end dybt latterlig og en fornærmelse mod alle, der udsættes for den slags forbrydelser! Det er simpelthen at skide på ofrene!!
7
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1062

Indlægaf Aspargsen » 3. okt 2016, 23:43

Lemonella skrev:At man vel bare kan kalde ringe for kæresteringe. Så behøver man, hverken være forlovede eller skulle giftes. :)

Man kan også kalde bolleringe, så behøver man ikke være kærester, og hvis man ser en mand med ring på alle 10 fingre så ved man han hR en aktiv tissemand
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 336
Likede indlæg: 7743

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. okt 2016, 16:09

Jazz burde være opdelt i to undergenrer.

1: Afslappende, velegnet til cigar og mørk rom.

2: Pisse stressende saxofon-lir.
3
Peace!
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 500
Likede indlæg: 5556

Indlægaf dgd2007 » 12. okt 2016, 20:38

... at TV2 burde give Skammelsen et løbehjul eller et par rulleskøjter, så han ikke behøver løbe rundt i sit store studie på sine små ben :-D
2
Brugeravatar
paint
Kort karma: 186
Likede indlæg: 5470

Indlægaf paint » 12. okt 2016, 20:52

dgd2007 skrev:... at TV2 burde give Skammelsen et løbehjul eller et par rulleskøjter, så han ikke behøver løbe rundt i sit store studie på sine små ben :-D

Den stakkels mand pisker rundt i studiet, fordi det hele skal foregå på storskærme, i hver sin ende af lokalet. :-D
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 500
Likede indlæg: 5556

Indlægaf dgd2007 » 19. okt 2016, 18:31

... at det ene af Trump/Pence-skiltene ligner en pakke smør: :-p

Billede
5
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 221
Likede indlæg: 2401

Indlægaf Anilara » 22. okt 2016, 06:17

At man ikke kan kalde sig DJ (og blive betalt for det), bare fordi man står ved et dansegulv med en ipad med en Spotify app.
Og man kan slet ikke tillade sig at mugge over, at der, da der var fri bane, så bliver sat Spice Girls på, som for første gang den aften fylder dansegulvet.
Se det som en udstrakt hånd.
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 336
Likede indlæg: 7743

Indlægaf Fyrst Eberhard » 28. okt 2016, 07:57

At kører man én (1!) gang som spøgelsesbilist, bør man frakendes førerretten for bestandigt.

Hvis man formår, ubevidst, at køre forbi to (2!) indkørsel forbudt-skilte, fortsætte ned ad en opkørselsrampe med motorvejen på sin højre side og et hav af forlygter rettet mod en, og stadig nå helt ned for enden og flette mod højre ind på motorvejen, hvor man FORTSÆTTER sin kørsel i Gud ved hvor lang tid, så bør man gøre sig selv og alle os andre den tjeneste, at indse, at dét at transportere sig selv i bil ikke er noget for en, og derfor hurtigst muligt finde en anden løsning.

Jeg begynder at tro på, at spøgelsesbilister tænker: "Det var da utroligt så mange spøgelsesbilister der er i dag".
16
Peace!
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 267
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 4549

Indlægaf HappyPaww » 29. okt 2016, 06:34

At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:
5
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 305
Likede indlæg: 2751

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2016, 07:07

HappyPaww skrev:At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:

Vi er verdens dummeste forældre i dag, fordi vi ikke deltager i skolens og børnehavens fælles Halloweenfest. Stort opslået med uhygge, kagebord, bingo, præmier og overskuddet går til... Man skulle købe billetter i den lokale Brugsen og i institutionerne. Børnene er SÅ sure! Men jeg står altså fast - vi fejrer ikke Halloween i vores familie. Fastelavnshelvedet er så rigeligt!
0
Smiling_Goat
Kort karma: 564
Likede indlæg: 8244

Indlægaf Smiling_Goat » 29. okt 2016, 17:44

Guilded_Lily skrev:
HappyPaww skrev:At det er lidt ærgerligt at Halloween nu har overgået Fastelavn :( Fastelavn er så hyggeligt og den tradition ville jeg gerne holde i hævd, men med Halloween 4 mdr før går lidt af det sjove sgu af:boo:

Vi er verdens dummeste forældre i dag, fordi vi ikke deltager i skolens og børnehavens fælles Halloweenfest. Stort opslået med uhygge, kagebord, bingo, præmier og overskuddet går til... Man skulle købe billetter i den lokale Brugsen og i institutionerne. Børnene er SÅ sure! Men jeg står altså fast - vi fejrer ikke Halloween i vores familie. Fastelavnshelvedet er så rigeligt!

Du er klar over, at visse eksperter siger, at hvis børn nægtes noget, de virkelig ønsker sig, igennem hele deres barndom, er de mere tilbøjelige til at gå amok med tingen som voksne, når de selv kan bestemme? :P

Du er måske ved at skabe små halloween-monstre (no pun intended,) der pakker huset ind i spindelvæv og klæder hunden ud hver halloween.. Jeg siger det bare :D
6
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 29. okt 2016, 17:47

Smiling_Goat skrev:
Guilded_Lily skrev:

Du er klar over, at visse eksperter siger, at hvis børn nægtes noget, de virkelig ønsker sig, igennem hele deres barndom, er de mere tilbøjelige til at gå amok med tingen som voksne, når de selv kan bestemme? :P

Du er måske ved at skabe små halloween-monstre (no pun intended,) der pakker huset ind i spindelvæv og klæder hunden ud hver halloween.. Jeg siger det bare :D

Jeg har faktisk lige set min søsters hus. Hun bor i UK og er gået totalt overboard. Jeg er i chok!
Men det er fint med mig, hvis jeg bare slipper - så kan de gå totaltamok i græskar og edderkopper og hjerter til Valentines. I don't give a hootnanny! Bare børnebørnene ikke forventer slik af mig - det er slemt nok, nabolagets unger kommer rendende til nytår :lol:
1
Brugeravatar
Guilded_Lily

Indlægaf Guilded_Lily » 31. okt 2016, 08:16

At der bør indføres weekender på tre dage!
5
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 991
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9790

Indlægaf Daine » 31. okt 2016, 08:26

Guilded_Lily skrev:At der bør indføres weekender på tre dage!

Det har jeg fast hveranden uge :devil2:
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.

Tilbage til "Generelt"