Den store fodboldtråd

Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Re: Den store fodboldtråd

Indlægaf Code71 » 2. aug 2016, 17:25

NejJegErIkkeAsiat skrev:Nå, mon Van der Vaart er FCM spiller om et par dage? Største stjerne i Suppens historie. Men noget af en lottokupon.

Tja det kan godt være. Selvom jeg vil mene at det er noget af en falliterklæring fra så stor en spiller. Han burde gå efter et bundesliga hold fra den nederste halvdel i stedet. Jeg vil godt nok se ham skrive under, før jeg tror på det hehe

Men det kunne da være fedt. Han har altid været en af mine ynglingsspillere fra hans gode tid i HSV
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 21
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 361

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. aug 2016, 07:35

Code71 skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:Nå, mon Van der Vaart er FCM spiller om et par dage? Største stjerne i Suppens historie. Men noget af en lottokupon.

Tja det kan godt være. Selvom jeg vil mene at det er noget af en falliterklæring fra så stor en spiller. Han burde gå efter et bundesliga hold fra den nederste halvdel i stedet. Jeg vil godt nok se ham skrive under, før jeg tror på det hehe

Men det kunne da være fedt. Han har altid været en af mine ynglingsspillere fra hans gode tid i HSV

Jeg må indrømme at jeg tænkte det var dybt naivt at tro han ville tage til FCM, bare fordi han blev spottet på stadion.
Men efter at have hørt om hans kæreste i Danmark og hans dårlige form, så giver det lidt mere mening. Men spørgsmålet er om FCM kan/vil betale det han kræver.
Lige meget hvad, så kunne det da være spændende at se ham i Superligaen, selvom jeg spår en fiasko.
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 3. aug 2016, 07:45

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:

Jeg må indrømme at jeg tænkte det var dybt naivt at tro han ville tage til FCM, bare fordi han blev spottet på stadion.
Men efter at have hørt om hans kæreste i Danmark og hans dårlige form, så giver det lidt mere mening. Men spørgsmålet er om FCM kan/vil betale det han kræver.
Lige meget hvad, så kunne det da være spændende at se ham i Superligaen, selvom jeg spår en fiasko.

Som jeg kan forstå det, ville han få en heftig sum fra hans klub for at rive kontrakten i stykker. Det kan måske gøre at hans lønkrav er knapt så høje. Men stadig kan jeg ikke se en som ham spille i suppen. Det ville heller ikke blive en succes, tror jeg ikke. Måske kunne han vise klassen i glimt. Men jeg tror ikke på at han ville være afgørende i kampene
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. aug 2016, 07:56

Code71 skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:

Som jeg kan forstå det, ville han få en heftig sum fra hans klub for at rive kontrakten i stykker. Det kan måske gøre at hans lønkrav er knapt så høje. Men stadig kan jeg ikke se en som ham spille i suppen. Det ville heller ikke blive en succes, tror jeg ikke. Måske kunne han vise klassen i glimt. Men jeg tror ikke på at han ville være afgørende i kampene

Jeg tror også nærmere det bliver i glimt. For det første vil motivationen nok ikke være kæmpe stor, og spørgsmålet er om han kan komme i form. Han har så vidt jeg ved været temmelig skadesplaget.
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 3. aug 2016, 08:42

Hvor er det sødt at af alle mennesker så er det Mike Jensen som tuder over manglende fairplay. Hvor han nok ikke ligefrem kan forvente at blive udnævnt til fairplay ambassadør lige med det første :lol:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... em/6220686
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. aug 2016, 09:01

Code71 skrev:Hvor er det sødt at af alle mennesker så er det Mike Jensen som tuder over manglende fairplay. Hvor han nok ikke ligefrem kan forvente at blive udnævnt til fairplay ambassadør lige med det første :lol:

Den grinede jeg også af :lol: Mike Jensen har om nogen haft en "ulækker" spillestil.
1
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 3. aug 2016, 09:12

NejJegErIkkeAsiat skrev:
Code71 skrev:Hvor er det sødt at af alle mennesker så er det Mike Jensen som tuder over manglende fairplay. Hvor han nok ikke ligefrem kan forvente at blive udnævnt til fairplay ambassadør lige med det første :lol:

Den grinede jeg også af :lol: Mike Jensen har om nogen haft en "ulækker" spillestil.

Men det er jo snyd når det går ud over ham selv :lol:

Jeg kan bare ikke lade være med at fryde mig. Så lille et menneske er jeg
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 3. aug 2016, 09:17

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -aar-i-fcm

2 år i FCM. Ikke officielt endnu. Men det virker sandsynligt.
Selvom jeg da håber på et flop, så kan jeg ikke lade være med at tænke at det er lidt fedt at Superligaen kan tiltrække sådan en spiller. Det giver noget opmærksomhed og det bliver da sjovt at se om han kan nogle ting som man ikke lige ser i Suppen.
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 3. aug 2016, 09:27

NejJegErIkkeAsiat skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hollandsk-avis-rafael-van-der-vaart-faar-aar-i-fcm

2 år i FCM. Ikke officielt endnu. Men det virker sandsynligt.
Selvom jeg da håber på et flop, så kan jeg ikke lade være med at tænke at det er lidt fedt at Superligaen kan tiltrække sådan en spiller. Det giver noget opmærksomhed og det bliver da sjovt at se om han kan nogle ting som man ikke lige ser i Suppen.

Det er da helt sikkert stort med sådan en spiller i suppen. Så får han jo nok debut i parken mod FCK den 13.8 hehe

Stakkels ham at starte med en 0:5 røvfuld :D
1
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1829

Indlægaf Anilara » 5. aug 2016, 10:43

Dælme nogle gode europa kampe i går :D
Nogle som ser med her kl 13 når der trækkes nye modstandere?
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 5. aug 2016, 10:53

Ja FCK trak som sædvanligt Apoel Nicosia :( Endda hjemme først. Det kunne næsten ikke blive værre
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1153
Likede indlæg: 6756

Indlægaf Wizzze » 5. aug 2016, 11:09

Code71 skrev:Ja FCK trak som sædvanligt Apoel Nicosia :( Endda hjemme først. Det kunne næsten ikke blive værre

Det er lige før man begynder at tror der er snyd med i de trækninger, så mange gange i træk med Apoel, er vist ikke statistisk sandsynligt.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 5. aug 2016, 11:56

Wizzze skrev:
Code71 skrev:Ja FCK trak som sædvanligt Apoel Nicosia :( Endda hjemme først. Det kunne næsten ikke blive værre

Det er lige før man begynder at tror der er snyd med i de trækninger, så mange gange i træk med Apoel, er vist ikke statistisk sandsynligt.

Nej det er i hvert fald meget meget uheldigt. Nå men de må jo bare gøre deres bedste og hvis det ikke er nok, så er FCK da i det mindste med i EL gruppespillet.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 9. aug 2016, 06:10

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... ed-spiller

Ikke ligefrem imponerende købmandsskab at give en vare væk, for derefter at købe den tilbage for næsten 800 millioner :lol:
0
Brugeravatar
Code71

Indlægaf Code71 » 9. aug 2016, 06:14

NejJegErIkkeAsiat skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/verdens-dyreste-fodboldspiller-pogba-er-manchester-united-spiller

Ikke ligefrem imponerende købmandsskab at give en vare væk, for derefter at købe den tilbage for næsten 800 millioner :lol:

Nej det er jo helt væk at gøre ham til verdens dyreste spiller. Han er jo ikke engang i nærheden af at have så stor indflydelse på et hold som feks Ronaldo

Men det er typisk United efter min mening. De VIL bare ha ham, koste hvad det koste vil.
0

Tilbage til "Sport"