Andre med tinnitus?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 793
Likede indlæg: 5221

Re: Andre med tinnitus?

Indlægaf Bøtte » 13. jul 2018, 11:36

Alkaia skrev:
Fræksak skrev:I øvrigt tror jeg det er helt almindeligt, at man hører lydene mere, når man hviler hovedet mod noget. Så bliver lyden jo ligesom spærret inde.

Spærret inde? :gruble: Mine ører sidder ikke bag på hovedet.

Mon ikke der menes, når man ligger på siden med øret ned mod puden.

Jeg har jævnligt puls-lyde i mit ene øre. Så kan jeg slet ikke ligge på den side uden lyden føles meget voldsom.
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 80
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 1765

Indlægaf Alkaia » 13. jul 2018, 15:01

Bøtte skrev:
Alkaia skrev:
Fræksak skrev:I øvrigt tror jeg det er helt almindeligt, at man hører lydene mere, når man hviler hovedet mod noget. Så bliver lyden jo ligesom spærret inde.

Jeg har jævnligt puls-lyde i mit ene øre. Så kan jeg slet ikke ligge på den side uden lyden føles meget voldsom.

Jo, det tænker jeg. Men så må der jo skrives hvad der menes. Jeg falder oftes i søvn med baghovedet hvilende på puden.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:
Fræksak
Kort karma: 126
Likede indlæg: 1135

Indlægaf Fræksak » 13. jul 2018, 15:21

Alkaia skrev:
Bøtte skrev:
Alkaia skrev:

Jo, det tænker jeg. Men så må der jo skrives hvad der menes. Jeg falder oftes i søvn med baghovedet hvilende på puden.

Okay, jeg læste det som om dine lyde var højere, når du lagde ørerne (altså siden af hovedet) på puden, for sådan er det for mig, og derfor tolkede jeg det sådan. Du må sørme undskylde min uklare formulering.
0

Tilbage til "Helbred"