Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Bøtte » 27. okt 2015, 07:57

Med 3 grader udenfor har jeg meget lidt lyst til at trække i løbetøjet og komme afsted. Jeg har det jo lige så godt her under tæppet :genert:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 27. okt 2015, 09:33

@Bøtte Der var også koldt i morges. Heldigvis kunne jeg sætte mig ind i bilen og køre på arbejde.

Dog er træningstøjet pakket og planen er, at jeg tager i fitnesscentret i eftermiddag, når jeg har været hos fysioterapeuten.

Jeg glæder mig helt til aftensmaden i dag. I lørdags, da vi lavede madplaner, fandt jeg en opskrift på spaghetti med grøntsager og stegte tigerrejer. Det er jeg spændt på at lave.
1
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1092

Indlægaf MyGirl » 27. okt 2015, 10:04

Ally skrev:@Bøtte Der var også koldt i morges. Heldigvis kunne jeg sætte mig ind i bilen og køre på arbejde.

Dog er træningstøjet pakket og planen er, at jeg tager i fitnesscentret i eftermiddag, når jeg har været hos fysioterapeuten.

Jeg glæder mig helt til aftensmaden i dag. I lørdags, da vi lavede madplaner, fandt jeg en opskrift på spaghetti med grøntsager og stegte tigerrejer. Det er jeg spændt på at lave.

Jeg måtte sgi skrabe is af ruderne for første gang i år! :( Til gengæld er det jo bare en vanvittigt flot dag udenfor. :lun:

Ihhh, jeg burde også komme i gang med madplaner igen!
0
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 27. okt 2015, 10:13

MyGirl skrev:Jeg måtte sgi skrabe is af ruderne for første gang i år! :( Til gengæld er det jo bare en vanvittigt flot dag udenfor. :lun:

Ihhh, jeg burde også komme i gang med madplaner igen!

Det skulle jeg dog ikke, men jeg kunne se, at ruderne på en af naboernes bil var meget iset til. Godt nok synes jeg, at vinter/sommertid fucker lidt med mit sovemønster, primært den første nat, men ellers er efteråret uden tvivl min yndlingsårstid :love:

Madplaner er :klap: Manden og jeg har lavet madplaner i praktisk talt alle de år, vi har været sammen. Selvfølgelig kan det ske, at vi ikke overholder den 100%, men det sker sjældent, at vi ikke gør det.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 27. okt 2015, 14:45

Jeg bestod, jeg er glad, nu skal det fejres :D :D :pompom: :pompom:
8
x
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 242
Likede indlæg: 1092

Indlægaf MyGirl » 27. okt 2015, 15:52

Sophaya skrev:Jeg bestod, jeg er glad, nu skal det fejres :D :D :pompom: :pompom:

HURRA!!!!! Tillykke!

:blomst: :pompom: :pompom: :pompom: :gogo: :dance: :banan: :klap: :clap:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Ballademager » 27. okt 2015, 16:23

Sophaya skrev:Jeg bestod, jeg er glad, nu skal det fejres :D :D :pompom: :pompom:

Hurra! :sol: :rock:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 27. okt 2015, 16:24

Tusind tak søde damer, jeg er sikker på jeg trak en masse held med fra jeres søde beskeder :kys:
1
x
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 27. okt 2015, 18:38

I eftermiddags var jeg hos fysioterapeuten. Vi fik en god snak omkring vægttab, diverse kure m.m. og han så, at de første øvelser, han havde anbefalet mig, blev udført korrekt. Derudover tilføjede han nogle ændringer på et par af øvelserne, så jeg blot udfordrer mig selv og min krop. Slutteligt blev vi enige om, at der ikke var grund til flere konsultationer, men jeg var naturligvis velkommen til at kontakte ham igen, hvis jeg havde behov for det. Det er alligevel lidt en skam, for han var lidt en snack - ikke just lækker-lækker, men rigtig charmerende, et skønt smil og et glimt i øjet.

Bagefter kørte jeg i fitnesscentret. Cardiotrænede og lavede fysioterapeutens øvelser - og fik pulsen op og sved på panden. Madpakkerne til Ældstebarnet og manden er smurte og jeg overvejer at gå tidligt i seng. De sidste nætter har jeg været meget vågen - jeg giver omstillingen fra sommertid til vintertid skylden.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 27. okt 2015, 21:29

Ally skrev:I eftermiddags var jeg hos fysioterapeuten. Vi fik en god snak omkring vægttab, diverse kure m.m. og han så, at de første øvelser, han havde anbefalet mig, blev udført korrekt. Derudover tilføjede han nogle ændringer på et par af øvelserne, så jeg blot udfordrer mig selv og min krop. Slutteligt blev vi enige om, at der ikke var grund til flere konsultationer, men jeg var naturligvis velkommen til at kontakte ham igen, hvis jeg havde behov for det. Det er alligevel lidt en skam, for han var lidt en snack - ikke just lækker-lækker, men rigtig charmerende, et skønt smil og et glimt i øjet.

Bagefter kørte jeg i fitnesscentret. Cardiotrænede og lavede fysioterapeutens øvelser - og fik pulsen op og sved på panden. Madpakkerne til Ældstebarnet og manden er smurte og jeg overvejer at gå tidligt i seng. De sidste nætter har jeg været meget vågen - jeg giver omstillingen fra sommertid til vintertid skylden.

Det lyder trods alt til, at der er fremskridt at spore med ryggen :banan: Og sejt, at du fik trænet!
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 27. okt 2015, 21:33

Jeg endte med en meget spontan kajaktur i morges inden arbejde. Min kalender var fri for morgenmøder, og søen var blikstille, så kunne ikke lade være. Det var fantastisk! Fik tænkt nogle gode tanker om et nyt projekt, som jeg skal søsætte, så det tæller vel lidt som en slags arbejdstid... Eller noget :engel:
2

Pippi
Kort karma: 2
Likede indlæg: 6

Indlægaf Pippi » 28. okt 2015, 05:05

Tillykke :banan:
0
Pippi
Kort karma: 2
Likede indlæg: 6

Indlægaf Pippi » 28. okt 2015, 05:09

Planen skred allerede lidt i går for ældstebarnet var syg så ingen cykeltur til og fra arbejde. Til gengæld får jeg en lang cykeltur hjem fra arbejde, da jeg skal til læge.

Hvad spiser I til morgenmad? Jeg har prøvet med 1 kogt æg og 1 lille skive rugbrød med ost. Men trænger til lidt variation
0
Brugeravatar
Ally

Indlægaf Ally » 28. okt 2015, 05:49

@Pippi For mit vedkommende er det meget forskelligt. Skyr/yoghurt naturel med müsli, mandler, rosiner og evt. frisk frugt; havregrød med smør og sukker; hjemmebagte boller med ost og marmelade; ristet rugbrød med ost - og i weekenden kan det blive til rundstykker; amerikanske pandekager eller æg, bacon og pølser.
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 28. okt 2015, 05:55

Pippi skrev:Planen skred allerede lidt i går for ældstebarnet var syg så ingen cykeltur til og fra arbejde. Til gengæld får jeg en lang cykeltur hjem fra arbejde, da jeg skal til læge.

Hvad spiser I til morgenmad? Jeg har prøvet med 1 kogt æg og 1 lille skive rugbrød med ost. Men trænger til lidt variation

Jeg spiser gerne to scrambled eggs, peberfrugt eller tomat og en skål yoghurt. Mit store problem er, at jeg stortset altid er sulten, men den her morgenmad holder mig nogenlunde mæt :P
2

Tilbage til "Sund og/eller slank"