Oktober '15 - fællestråd

Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 222
Likede indlæg: 1728

Re: Oktober '15 - fællestråd

Indlægaf Guilded_Lily » 8. okt 2015, 10:25

Bøtte - du er for vild! :rocker: :worship:
0
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 8. okt 2015, 11:57

Er det bare mig, eller er der kommet "sne" på debatten?? :gruble:

Anyway jeg fucker fortsat op.. Jeg ved ikke lige, hvordan jeg skal vende bøtten - @Bøtte - du er btw for sej med det løb ! :banan:

Jeg træner dog videre det bedste jeg kan og ved... er ved at få gang i løbet igen, hvilket kræver meget af mig, så klap mig selv på skulderen agtig.. Eksamen er på vej, og det roder bare vildt med mit hoved.. Det er bare faktum, og så er der også andre ting, som svækker min "afholdenhed".. Men jeg må køre på.. Så sådan en semi-bleh update herfra.. :genert:
0
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 8. okt 2015, 14:44

FitBrideToBE skrev:Er det bare mig, eller er der kommet "sne" på debatten?? :gruble:

Nej, det er ikke kun dig - jeg ser også "snefnug" på skærmen. But why?
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3567

Indlægaf Ballademager » 8. okt 2015, 16:37

Et lille pip herfra. Har læst jeres indlæg, men kan ikke lige overskue at kommentere alle :genert:

Er i mål med motionen for denne uge (det har været lidt op ad bakke, men det gik). Kosten har også været ok indtil videre. Har til gengæld haft arbejdsdagen fra helvede. Loggede på 08.10 og det gik godt til 08.30 - then all hell broke loose. Det væltede ind med al muligt, min indbakke var ved at eksplodere, og brugte hele dagen på at forsøge at holde mig på sporet. Alle mine gamle stressskeletter væltede ud af mit indre skab. Det var virkelig skræmmende :gisp: Klokken 16 var jeg så træt og modløs, at jeg kortvarigt overvejede at sige op på stedet :D Heldigvis ringede jeg i stedet til min chef, og han fik alt til at falde på plads i løbet af ti minutters telefonsamtale. Så nu er jeg nogenlunde nede i gear igen.

Hvordan går det hos jer derude?
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ally
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1060

Indlægaf Ally » 8. okt 2015, 19:14

Suk.

Jeg var på arbejde i dag. Det har været hårdt, det vil jeg gerne indrømme, men jeg har lyttet til mig selv og min krops signaler. Jeg har siddet ned, når det har været nødvendigt og ligeledes stået op, når det var det, der skulle til for at have det godt i kroppen.

Ikke desto mindre var det rart at være på arbejde i dag :)
4
FitBrideToBE
Likede indlæg: 268

Indlægaf FitBrideToBE » 9. okt 2015, 06:16

Ballademager skrev:Et lille pip herfra. Har læst jeres indlæg, men kan ikke lige overskue at kommentere alle :genert:

Er i mål med motionen for denne uge (det har været lidt op ad bakke, men det gik). Kosten har også været ok indtil videre. Har til gengæld haft arbejdsdagen fra helvede. Loggede på 08.10 og det gik godt til 08.30 - then all hell broke loose. Det væltede ind med al muligt, min indbakke var ved at eksplodere, og brugte hele dagen på at forsøge at holde mig på sporet. Alle mine gamle stressskeletter væltede ud af mit indre skab. Det var virkelig skræmmende :gisp: Klokken 16 var jeg så træt og modløs, at jeg kortvarigt overvejede at sige op på stedet :D Heldigvis ringede jeg i stedet til min chef, og han fik alt til at falde på plads i løbet af ti minutters telefonsamtale. Så nu er jeg nogenlunde nede i gear igen.

Godt du fik håndteret det hele :gogo: Det havde nok været en løsning, som gav bagslag at sige op :lol2:
1
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 9. okt 2015, 07:39

Jeg får stadig ikke løbet, men kosten er ok. Fra i dag skriver jeg eksamensopgave hvilket giver mig bedre mulighed for at spise ordentligt. Og så har jeg lige bestilt magnesium fordi det skulle forebygge en smule mod migræne, som jeg lider en del af. Da jeg alligevel var på siden bestilte jeg også d-vitamin kapsler og b12, fordi jeg synes jeg mangler energi, især i vinterhalvåret. De var billige og hvis de ikke virker kan jeg jo bare stoppe med dem igen. Tager i nogen vitaminer? Jeg har aldrig prøvet det før, heller ikke rigtigt som barn. Jeg burde nok i virkeligheden også spise nogle kalktabletter, eftersom jeg ikke drikker mælk og sjældent spiser yoghurt.
0
x
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. okt 2015, 08:00

FitBrideToBE skrev:
Ballademager skrev:Et lille pip herfra. Har læst jeres indlæg, men kan ikke lige overskue at kommentere alle :genert:

Godt du fik håndteret det hele :gogo: Det havde nok været en løsning, som gav bagslag at sige op :lol2:

True that... Ville nok også have fortrudt på stedet, hvis jeg havde sagt op, for holder faktisk meget af mit job :lol:
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. okt 2015, 11:03

Er blevet syg med blærebetændelse :( Så må nok lige bruge en dags tid under dynen, indtil medicinen begynder at virke. Kæresten skal i byen i aften, så jeg skal vist bare sove.
0

Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 244
Likede indlæg: 1114

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:29

Ballademager skrev:Er blevet syg med blærebetændelse :( Så må nok lige bruge en dags tid under dynen, indtil medicinen begynder at virke. Kæresten skal i byen i aften, så jeg skal vist bare sove.

Øv, det lyder ikke rart.. God bedring :kram:
1
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:32

Ally skrev:Suk.

Jeg var på arbejde i dag. Det har været hårdt, det vil jeg gerne indrømme, men jeg har lyttet til mig selv og min krops signaler. Jeg har siddet ned, når det har været nødvendigt og ligeledes stået op, når det var det, der skulle til for at have det godt i kroppen.

Ikke desto mindre var det rart at være på arbejde i dag :)

Hvor dejligt at høre, det går den rigtige vej med dig :)

Og så er det jo godt, det allerede er weekend, så der ikke bliver lagt for hårdt ud!
0
Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:38

@Sophaya Jeg spiser ingen vitaminer nej (men det må du ikke sige til min mor, som altid punker mig :D ). Får dog faktisk en fiskeoliepille nogle gange om ugen, fordi ungerne får dem...

Jeg har fødselsdag i dag :banan: Og har en dejlig en af slagen, bortset fra, at jeg har møgondt i min mave :ae: Håber dog, det går væk om snart.

Så min weekend bliver forfærdelig madmæssigt :genert: Kage på job om ikke så længe, running sushi i aften, stor middag i morgen aften og masser af vin og drinks og tømmermandspizza på søndag. Meeeen, jeg giver mig selv lov.

Har kørt en ret striks uge med 2 gange forlænget faste og ellers rigtig fornuftig mad. Træningen er dog en by i Rusland, da jeg har været på farten og eller travlt optaget fra omkring 7 morgen til 22 aften hele ugen.. Har en optimistisk plan om spinning i morgen tidlig, men kan allerede nu mærke, at jeg måske har mere lyst til at så sovet lidt ud og starte dagen lidt roligt, inden vi får gæster om aftenen :blush: (Særligt hvis maven bliver ved med at skabe sig)
1
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. okt 2015, 11:41

MyGirl skrev:@Sophaya Jeg spiser ingen vitaminer nej (men det må du ikke sige til min mor, som altid punker mig :D ). Får dog faktisk en fiskeoliepille nogle gange om ugen, fordi ungerne får dem...

Jeg har fødselsdag i dag :banan: Og har en dejlig en af slagen, bortset fra, at jeg har møgondt i min mave :ae: Håber dog, det går væk om snart.

Så min weekend bliver forfærdelig madmæssigt :genert: Kage på job om ikke så længe, running sushi i aften, stor middag i morgen aften og masser af vin og drinks og tømmermandspizza på søndag. Meeeen, jeg giver mig selv lov.

Har kørt en ret striks uge med 2 gange forlænget faste og ellers rigtig fornuftig mad. Træningen er dog en by i Rusland, da jeg har været på farten og eller travlt optaget fra omkring 7 morgen til 22 aften hele ugen.. Har en optimistisk plan om spinning i morgen tidlig, men kan allerede nu mærke, at jeg måske har mere lyst til at så sovet lidt ud og starte dagen lidt roligt, inden vi får gæster om aftenen :blush: (Særligt hvis maven bliver ved med at skabe sig)

Ih, tillykke! :banan: Håber, at maven arter sig, så du kan guffe i aften :P
0

Brugeravatar
MyGirl

Indlægaf MyGirl » 9. okt 2015, 11:43

Ballademager skrev:
Ih, tillykke! :banan: Håber, at maven arter sig, så du kan guffe i aften :P

Tak tak. Lige nu er det i hvert fald ikke kage, jeg har lyst til, men så er der mere til de kære kolleger :)
0
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 9. okt 2015, 12:29

Log_Lady skrev:I dag har jeg fri fra sukkerstoppet (da det jo er fredag). Og vanen tro ville jeg have min elskede espresso iceblend fra Baresso. Det viste sig så, at jeg kun kunne drikke knap halvdelen af den - og så fik jeg det nærmest lidt dårligt, fordi den er så afsindigt sød. Det havde jeg godt nok aldrig troet skulle ske! Så resten måtte ryge i skraldespanden. Næste uge tror jeg, at jeg finder noget andet at smovse i. :gruble:

Sejt... Det tyder da på, at det virker med det der sukkerstop :banan:
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"