Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 987

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 6. jan 2016, 08:58

Vlad Kalashnikov skrev:
Dikus skrev:30-42 kg??? Min undervægtige 13-årige vejer mere end det :tie: Og vi taler seriøs barnekrop - og undervægt, der altid kommenteres af sundhedspersonale. Ej altså. Jeg bliver harm.
Der er faktisk en del der vejer 40kg og er 140cm. Ved ikke rigtig hvordan det vil se ud, om 140cm er underligt lav.

Da jeg var 16, vejede jeg 42 kg og var 156 cm høj. Jeg var ikke mager, men der var heller ingen former. De kom først da jeg blev ældre.

140 er lavt, i hvert fald i Vesten. I de asiatiske lande er det vel mere normalt? Og de har også andre kropstyper end "os".
2
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 161
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1493

Indlægaf Code71 » 6. jan 2016, 09:02

Fillie skrev:
Code71 skrev:
Dikus skrev:
Code71 skrev:
DenBlødeJyde skrev:Jeg kom også lige ind forbi de "uønskede interesserede" og stødte så på ham her....

Bemærk baggrunden........... :shock:

Arj nu vil jeg sgu se hvad det der endate.dk er for noget. Nu har jeg oprettet mig derinde :D DET der må jeg kunne gøre bedre :lol:

Glæder mig til at se dig citeret for kiksede scoreforsøg :slem:

Ja jeg frygter også at blive topscorer i denne tråd :devil:

Og nu har du snart haft en profil der et helt døgn, så der må allerede være masser af materiale til denne tråd. Spill it! :ivrig:

Ja okay. Det undrer mig først og fremmest at mange af kvinderne åbenbart ikke finder det nødvendigt at skrive en fritekst. Hvad er den af? Er det fordi de alligevel ikke regner med at fyrene læser den, eller? :lol:

Den side endate.dk virker på mig dog en smule kedelig. Der virker ikke til at der er alverden aktivitet derinde
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 6. jan 2016, 12:05

Anne Droid skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Dikus skrev:30-42 kg??? Min undervægtige 13-årige vejer mere end det :tie: Og vi taler seriøs barnekrop - og undervægt, der altid kommenteres af sundhedspersonale. Ej altså. Jeg bliver harm.
Der er faktisk en del der vejer 40kg og er 140cm. Ved ikke rigtig hvordan det vil se ud, om 140cm er underligt lav.

Da jeg var 16, vejede jeg 42 kg og var 156 cm høj. Jeg var ikke mager, men der var heller ingen former. De kom først da jeg blev ældre.

140 er lavt, i hvert fald i Vesten. I de asiatiske lande er det vel mere normalt? Og de har også andre kropstyper end "os".

140 er meget lavt. Min datter er 13 og 162.

Men ja. 16, ingen former og 156 cm høj. Ingen former er nok ganske vigtigt. Men selv 140 og 30 kg. giver undervægtig...

Men bare 150, så er man undervægtig med hans MAX vægt... Altså...
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11739

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 12:25

Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"God, you're so wet bitch."

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"

Suk, jeg formåede at læse første og sidste linje :lol:

Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil fortælle mig om det i en sexhistorie. Jeg får sådan en fornemmelse af, at han ikke er nysgerrig på hvordan JEG egentlig har det med forskellige ting, for han må jo åbenbart mene han allerede ved det så godt at han er i stand til at skrive historier om det set fra mit perspektiv.
6
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 12:27

Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"

Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil fortælle mig om det i en sexhistorie. Jeg får sådan en fornemmelse af, at han ikke er nysgerrig på hvordan JEG egentlig har det med forskellige ting, for han må jo åbenbart mene han allerede ved det så godt at han er i stand til at skrive historier om det set fra mit perspektiv.

Enig. Det er sådan en slags skriftlig onani. Mit eventuelle input (!) ville være helt ligegyldigt ...
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:01

ManicNinja skrev:
Dirtylittledevil skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
DO THIS TO ME <3<3

"Ohhh… nghhhh… nggggh…"

Enig. Det er sådan en slags skriftlig onani. Mit eventuelle input (!) ville være helt ligegyldigt ...

Og får man først rodet sig ud i IRL sex med den type, så ved de alt om kvinder og hvordan man tilfredsstiller kvinder, og de forstår slet ikke at disse bombesikre tricks ikke virker nu, i dette ene særlige tilfælde. :gab:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:04

Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 13:12

^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:39

Dirtylittledevil skrev:Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.
Det kan man så bruge til at skrive noget fængende, sjovt, klogt - eller man kan vælge at få sagt absolut intet.

denforspildtechance.jpg

Jeg ved ikke hvorfor, men det der er bare hylende morsomt. Jeg forestiller mig, at profilen kunne tilhøre en person, som sender sengeselfies. :-D
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 13:40

Fillie skrev:
Dirtylittledevil skrev:Som bonusprofil får man ekstra fokus på sin profil, blandt andet får man "Udstillet" 3 små linjer på forsiden.

denforspildtechance.jpg

Jeg ved ikke hvorfor, men det der er bare hylende morsomt. Jeg forestiller mig, at profilen kunne tilhøre en person, som sender sengeselfies. :-D

Og så har du gjort det igen med en fabelagtig billedtekst. :dåne:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:49

ManicNinja skrev:^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det er også dem, der nærmest bliver bange, hvis man pludselig viser sig at være en kvinde, der kan vise og sige højt, hvad hun kan lide. Så får de præstationsangst. Klart! Under sex virker de som regel, som om de helst ikke vil forstyrres (!) i deres eget lille énmandsteater og have brudt illusionen om, at de er fantastiske elskere. Det er så tragi-komisk, når de ret sikkert, hvis man forsøger at tale med dem om det, siger, at "sex jo også kan snakkes ihjel". Hør her, kammerat - jeg bliver nødt til at sige noget, for du gør virkelig intet godt for mig. Du holder dig til dine egne mærkelige forestillinger, som jeg fandeme ikke kan forestille mig, at jeg er den første, som finder kiksede, og du bruger de samme "kneb", uanset hvilken kvinde du har med at gøre, ligesom du har lært nogle bestemte spørgsmål udenad og bruger dem på alle dates. Du fatter intet af at LÆSE et andet menneske. Det er ikke MIG, der slår sex og intimitet ihjel her! :lol:

Den type ... Hurra for datingsider og for hurtigt ud af mænds samtalemønstre at kunne se nogenlunde hvilken type de er seksuelt ...

Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:53

Fillie skrev:

denforspildtechance.jpg

Ja der er bare noget enormt komisk over at han bare afbrydes midt i en sætning og intet har fået fortalt :lol:

Jeg husker en situation på en skole, hvor ungerne skulle skrive navn på deres plastickrus så de kunne kende dem fra hinanden. Og så var der ham den dumme som absolut skulle starte med "ADVARSEL fingrene væk!! Ingen må røre dette krus! Det tilhører" og så var der egentlig ikke plads til mere, så selve navnet blev helt gnidret skrevet i bunden af kruset :lol:
5
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1985

Indlægaf Lurende Peber » 6. jan 2016, 13:53

Dirtylittledevil skrev:Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil .........
Når man så kender noget til hinanden, herunder lyster og reaktioner, såååå synes jeg da godt at det kan være interessant :genert: Men det er formentlig efter datingside fasen :fløjt:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2111

Indlægaf eks-Maupassant » 6. jan 2016, 13:55

Dirtylittledevil skrev:
ManicNinja skrev:^^ Dér er datingsider faktisk en fordel - for dér er de typer lynhurtige at spotte.

Det trigger mig, for den type mænd er jeg tit endt sammen med, og har ved Gud ofte fået at vide at jeg ikke må tale sex ihjel hvis jeg siger noget :lol: eller manden kunne ganske enkelt ikke få sig selv til at sige navnene på kønsorganer og måtte derfor opfinde nye navne som Lotusblomst og Kærlighedssværd :-D

Lotusblomst og Kærlighedssværd? Dafuq.
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 13:55

Lurende Peber skrev:
Dirtylittledevil skrev:Det som specifikt irriterer mig, er den "du form". Når en i forvejen middelmådig skribent prøver at gøre sig klog på alt hvad der rører sig af tanker, følelser, fornemmelser osv inde i mig, og gerne lige vil .........
Når man så kender noget til hinanden, herunder lyster og reaktioner, såååå synes jeg da godt at det kan være interessant :genert: Men det er formentlig efter datingside fasen :fløjt:

Jeg undrer mig nu stadig over hvad formålet skulle være, men ja man kan da håbe at man så rammer lidt bedre plet :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"