Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 566
Likede indlæg: 5054

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 21:18

JessicaD skrev:
Fillie skrev:Mon ikke bare Jess mener, at denne fyr lynhurtigt har fablet om alt det, de skal sammen, uden der på nogen måde er etableret en fælles konsensus om overhovedet at mødes? Det er da både intensivt og træls. :stoned:

TAK!!!!!! :D :kys: Det var lige præcis det! Jeg har skrevet 2-3 sætninger til manden, og så begynder han at snakke om, hvad vi kan lave sammen. Ej, stooooop. :nerve:

Forstår godt, at nogle "vi" kan være ret skræmmende og ude af sync med hele situationen. Men det, du beskrev dér virkede på mig bare som et uskyldigt forslag. Interessant som det er forskelligt, hvem blandt alle de håbløse mænd vi dating-kynikere trods alt vil give en ekstra chance. Måske er det dét, mændene overlever på ... :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 178
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 6. jan 2016, 21:18

Juki skrev:
Puffi skrev:
Juki skrev:
Puffi skrev:
Juki skrev:Jeg er kommet igennem tråden og har oprettet mig på en dating side.

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:

Jeg tror seriøst, jeg har set alle de profiler der :lol:

Jeg var ellers så håbefuld og spændt inden, og tænkte tiden måske var inde, men jeg må indrømme jeg har mistet modet allerede :mellow:

De gemmer sig derinde, jeg skriver med et par søde (måske!), men der er langt mellem snapsene, så at sige.

Godt at vide! Desværre er udvalget ikke så stort i og omkring min by :(

Bortset fra Tinder hvad findes der så ellers af anbefalesesværdige sider/apps? :genert:

Hov, så lige der er en Singletråd, måske det er mere relevant deri :-D
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 21:19

Det her er både Singletråd, Datingtråd, Rable- og Hyggetråd.

Jeg foreslår og forudser, at hele Debatten med tiden egentlig bare rykker ind i denne tråd. :D
Senest rettet af ManicNinja 7. jan 2016, 12:27, rettet i alt 1 gang.
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 6. jan 2016, 21:22

Dikus skrev:
Fillie skrev:Mon ikke bare Jess mener, at denne fyr lynhurtigt har fablet om alt det, de skal sammen, uden der på nogen måde er etableret en fælles konsensus om overhovedet at mødes? Det er da både intensivt og træls. :stoned:

Men er det ikke hele pointen ved at være på et datingsted? At man ønsker at mødes med en, man eventuelt matcher med? Det er vel fair nok, at han gerne vil mødes hurtigt i stedet for at skrive frem og tilbage om alt og intet. Det kender jeg da mange, der foretrækker, da de så har lettere ved at finde ud af, om der er kemi. Og så er dykning i svømmehal vel en fin date, hvor man laver noget sammen - og ikke bare sidder og forsøger at finde noget at snakke om over en kop kaffe?

Jeg gad godt :D

Det virker bare lidt anmasende/meget fremme i skoene at foreslå, hvilke aktiviter vi kan lave sammen, FØR vi overhovedet har snakket om, om det overhovedet 1: Er et match, 2: Har lyst til at mødes. Fint nok hvis I er til meget korte samtaler og hurtige møder - det er bare ikke lige mig. :)
2
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1971

Indlægaf Lurende Peber » 6. jan 2016, 21:22

Juki skrev:
Juki skrev:..........Bortset fra Tinder hvad findes der så ellers af anbefalesesværdige sider/apps? :genert:

Hov, så lige der er en Singletråd, måske det er mere relevant deri :-D
Nå du fandt selv svaret? :slem:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2578

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 21:25

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:

Du har helt sikker læst det før ”jeg er ikke som de andre” men her
passer det altså
Jeg er en helt igennem sød og reel fyr. Der søger den helt store
kærlighed. (Nåååååårh, i modsætning fra alle andre eller hvad?? :stoned:)

---

Hvordan beskriver man sig selv, når alle mennesker ser forskelligt på
en …..hmmmm……det er en meget svær opgave. Eller er det?, hvis man er
tro mod sig selv og sine følelser. (Uh, en sand filosof :rulle:)

---

Jeg er på mine ”gamle dage” gået hen og blevet (i ordets positive
forstand) lidt at et hyggedyr. (Hvad det så end betyder :stoned:)

---

I dag er jeg mere til gåture hånd i hånd langs stranden, familie, en
god bog, en god middag med venner og veninder, biografture, cafehygge,
fitness eller en fisketur når vejret ellers er til det ja kort sagt,
jeg er gået hen og blevet ”voksen” (på den gode måde) Ja for der er jo
stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)

Jeg er lidt lun på filosoffen. Eller er jeg? :-D

EDIT: Rettet nu for anden gang pga. meningsforstyrrende ordbogsfejl.
Senest rettet af Fillie 6. jan 2016, 21:33, rettet i alt 2 gange.
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4135

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 21:26

Viskelæder skrev:

passer det altså

---

---

---

stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)

Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!

Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.
8
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 178
Likede indlæg: 2367

Indlægaf Juki » 6. jan 2016, 21:29

decibell skrev:
Viskelæder skrev:

passer det altså

---

---

---

Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!

Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.

Jamen det er jo det der er lidt paradoksalt, men uanset hvad vil man jo ikke kunne please alle.

Jeg kan ikke give dig opskriften på en god profiltekst, men når den er god og "rigtig" er jeg ikke i tvivl :)
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2578

Indlægaf Fillie » 6. jan 2016, 21:29

ManicNinja skrev:Det her er både Singletråd, Datingtråd, Rable- og Hyggetråd.

Jeg foreslår og forudser, at vi hele Debatten med tiden egentlig bare rykker ind i denne tråd. :D

Man må sige, det er en meget omstændelig tråd i mere end en forstand. Jeg tænker, den engang kan udgives som e-bog eller måske endda opføres som et teaterstykke med Dørty som fortæller. :lol:

EDIT: Et teaterstykke "oprettes" vist ikke men "opføres". Det er ved at være sengetid. :stoned:
Senest rettet af Fillie 6. jan 2016, 21:35, rettet i alt 1 gang.
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 21:32

^^ Med al respekt er den jo for længst vokset ud af DLD's hænder og styring (det sagde han også i går *høhø*), fordi så mange andre også byder ind. Og dét gør den da netop ekstra fed - at tråden har fået sit eget liv. Selv om Devils beretninger og betragtninger da også stadig er ret sjove. :)
Senest rettet af ManicNinja 6. jan 2016, 21:39, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 187
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4135

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 21:32

Den må i hvert fald tjene en plads i en evt. debatawards-tråd senere hen.
4
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 6. jan 2016, 21:36

ManicNinja skrev:
JessicaD skrev:

TAK!!!!!! :D :kys: Det var lige præcis det! Jeg har skrevet 2-3 sætninger til manden, og så begynder han at snakke om, hvad vi kan lave sammen. Ej, stooooop. :nerve:

Forstår godt, at nogle "vi" kan være ret skræmmende og ude af sync med hele situationen. Men det, du beskrev dér virkede på mig bare som et uskyldigt forslag. Interessant som det er forskelligt, hvem blandt alle de håbløse mænd vi dating-kynikere trods alt vil give en ekstra chance. Måske er det dét, mændene overlever på ... :D

Altså hvis hans billede og profiltekst havde været lige mig, så havde jeg da heller ikke droppet det pga. det, men nu havde jeg bare svaret ham på et par uskyldige spørgsmål uden nogen form for flirt fra den ene eller anden side, og så virkede det bare så malplaceret.

Men ja, der er heldigvis forskellige ting, som vi hver især går efter hos en person. One woman's trash is another woman's treasure :afro: :D
2
HappyHippo
Kort karma: 48
Likede indlæg: 716

Indlægaf HappyHippo » 6. jan 2016, 21:50

Altså, jeg mødte min kæreste på dating, og på det tidspunkt var jeg virkelig træt af mænd og dating, så jeg læste (heldigvis) ikke hans profiltekst og sagde ja til at "kigge på både" som var det eneste han skrev...

Første brev : " Hej, vil du med ud at kigge på både?"
Mig: ok

Hvor nem var jeg lige :D måske derfor jeg har haft virkelig mange kiksede første dates :genert:
18
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 22:49

Prøv lige at se her - der findes folk, der er endnu mere mismodige eller vantro ift dating end os :8: :wacko:

http://ekstrabladet.dk/nationen/hey/sin ... rk/5896264
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. jan 2016, 23:05

JessicaD skrev:
Altså hvis hans billede og profiltekst havde været lige mig, så havde jeg da heller ikke droppet det pga. det, men nu havde jeg bare svaret ham på et par uskyldige spørgsmål uden nogen form for flirt fra den ene eller anden side, og så virkede det bare så malplaceret.

Men ja, der er heldigvis forskellige ting, som vi hver især går efter hos en person. One woman's trash is another woman's treasure :afro: :D

Det er lidt i samme boldgade som noget jeg nævnte forleden, med de mænd som nærmest bare sniger sig til at sparke en samtale igang, så man pludselig er indspundet i alt muligt mystisk, og man føler aldrig rigtigt at punktet "Er vi overhovedet et match og er der grund til at opretholde en kontakt?" blev rundet.
Og så står man pludselig dér iført stramtsiddende dykkerdragt og tænker åh nej nej hvornår lærer jeg at sige fra? :lol:
7
The more I eat the butter I feel

Tilbage til "Forhold og sex"