Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5090

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fyrst Eberhard » 7. jan 2016, 12:45

Vlad Kalashnikov skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Jermaine Stewart vil gerne lige sige noget:

http://youtu.be/ilQQb0ps34o
80'erne var det bedste ewar. Men Jimmy Soul har også lige noget at sige:
https://www.youtube.com/watch?v=MH_PANCU9oQ

Solide moves han ruller med, Jimmy Soul.
1
Peace!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Rosa Espinosa » 7. jan 2016, 14:14

I USA er der en dating app, hvor det er kvinderne som skal tage kontakt til mændene. Mændene kan ikke skrive først. Ved ikke hvordan den er så meget anderledes end Tinder, for der skal jo være gensidig interesse før man kan skrive, men måske denne metode kunne være anvendelig på datingsiderne, så kunne man sorterer de værste freaks fra?

Men på den anden side, så ville denne tråd ikke eksistere så og det ville også være en skam.
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Neenah
Kort karma: 125
Likede indlæg: 1123

Indlægaf Neenah » 7. jan 2016, 14:18

Rosa Espinosa skrev:I USA er der en dating app, hvor det er kvinderne som skal tage kontakt til mændene. Mændene kan ikke skrive først. Ved ikke hvordan den er så meget anderledes end Tinder, for der skal jo være gensidig interesse før man kan skrive, men måske denne metode kunne være anvendelig på datingsiderne, så kunne man sorterer de værste freaks fra?

Men på den anden side, så ville denne tråd ikke eksistere så og det ville også være en skam.

Den er anderledes fordi kontakten skal skabes af kvinden i relationen. Det tror jeg alligevel gør noget - både for de mænd, der ikke har lyst til at tage initiativ, og for de kvinder der er trætte af at blive oversvømmet med uopfordrede dick pics og invitationer til hanky panky. Det gør det immervæk sværere at sende sådan nogle ud, når ens modtager skal skrive først. Men generelt er de klamme invitationer vist også et større problem i USA. Det oplevede jeg i hvert fald selv.
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2383

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:21

Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
6
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1988

Indlægaf Lurende Peber » 7. jan 2016, 16:31

Juki skrev:Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Edit: Altså fordi det er trist.. Men får associationer til en mand der opfører sig som en lille hundehvalp, ikke er selvstændig osv.
Ej Juki, du reagerer jo helt forkert :naughty: Det er meningen, at du skal overvældes af omsorg og putte hans af modige tårer våde kinder ind til dit(dine) bryst(bryster) og skænke ham glæde med din krop, så han ved, at der findes godhed og skønhed i den grusomme verden .... eller nåed :rulle:
8
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 16:37

Lurende Peber skrev:
Juki skrev:Hvor er det dog et eller andet sted ynkeligt når man vælger et profilnavn som "Ham den ensomme" og lignende :wacko:

Ej Juki, du reagerer jo helt forkert :naughty: Det er meningen, at du skal overvældes af omsorg og putte hans af modige tårer våde kinder ind til dit(dine) bryst(bryster) og skænke ham glæde med din krop, så han ved, at der findes godhed og skønhed i den grusomme verden .... eller nåed :rulle:

Jeg dur slet ikke til at være på en datingside.. Jeg hidser mig op og bliver irriteret over det mindste :blush:
4
Billede
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 17:09

Juki skrev:
Lurende Peber skrev:

Jeg dur slet ikke til at være på en datingside.. Jeg hidser mig op og bliver irriteret over det mindste :blush:

"Den Ensomme Dillerbuket"
9
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 17:16

decibell skrev:
Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg er kommet igennem tråden og har oprettet mig på en dating side.

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:

Du har helt sikker læst det før ”jeg er ikke som de andre” men her
passer det altså
Jeg er en helt igennem sød og reel fyr. Der søger den helt store
kærlighed. (Nåååååårh, i modsætning fra alle andre eller hvad?? :stoned:)

---

Hvordan beskriver man sig selv, når alle mennesker ser forskelligt på
en …..hmmmm……det er en meget svær opgave. Eller er det?, hvis man er
tro mod sig selv og sine følelser. (Uh, en sand filosof :rulle:)

---

Jeg er på mine ”gamle dage” gået hen og blevet (i ordets positive
forstand) lidt at et hyggedyr. (Hvad det så end betyder :stoned:)

---

I dag er jeg mere til gåture hånd i hånd langs stranden, familie, en
god bog, en god middag med venner og veninder, biografture, cafehygge,
fitness eller en fisketur når vejret ellers er til det ja kort sagt,
jeg er gået hen og blevet ”voksen” (på den gode måde) Ja for der er jo
stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)

Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!

Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.

Rigtig god pointe:) Og jeg er bestemt ALT for hurtig til at give nogen det røde kort. For mig er vi helt dernede, at dårlig tegnsætning kan tænde mig af. Så siger min indre snerpe: "jeg skal BARE ikke have en mand, der ikke engang kan finde ud af at sætte komma eller starte en sætning med stort!" :lol2:
Jeg læser de 3 sidste eksempler (den første er fin nok) der som kedelige, for søde og intetsigende mænd. Det ville tænde mig mere, hvis de bare skrev "Jeg leder efter kærligheden." eller "Jeg er herinde for at kigge og håber på at møde en sød pige :)". Korrekt tegnsætning, direkte pointe. Det der med at fremstå filosofisk med "hmmmmmm", bruge ord som "hyggedyr" eller lave en kontaktannoncetekst ala 80erne med "gåture på stranden" er så kliche og hamrende kedeligt.
3
Brugeravatar
Juki

Indlægaf Juki » 7. jan 2016, 17:24

Viskelæder skrev:
decibell skrev:
Viskelæder skrev:
Juki skrev:Jeg er kommet igennem tråden og har oprettet mig på en dating side.

.. Desværre har jeg allerede kastet lidt op i min mund, efter at have kigget mig omkring :mellow:

Du har helt sikker læst det før ”jeg er ikke som de andre” men her
passer det altså
Jeg er en helt igennem sød og reel fyr. Der søger den helt store
kærlighed. (Nåååååårh, i modsætning fra alle andre eller hvad?? :stoned:)

---

Hvordan beskriver man sig selv, når alle mennesker ser forskelligt på
en …..hmmmm……det er en meget svær opgave. Eller er det?, hvis man er
tro mod sig selv og sine følelser. (Uh, en sand filosof :rulle:)

---

Jeg er på mine ”gamle dage” gået hen og blevet (i ordets positive
forstand) lidt at et hyggedyr. (Hvad det så end betyder :stoned:)

---

I dag er jeg mere til gåture hånd i hånd langs stranden, familie, en
god bog, en god middag med venner og veninder, biografture, cafehygge,
fitness eller en fisketur når vejret ellers er til det ja kort sagt,
jeg er gået hen og blevet ”voksen” (på den gode måde) Ja for der er jo
stadig fart over feltet og massere oplevelser i mit liv… (Hvor originalt :træt:)

Hvis det der seriøst er udvalget, så forbliver jeg gerne single resten af mine dage!

Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.

Rigtig god pointe:) Og jeg er bestemt ALT for hurtig til at give nogen det røde kort. For mig er vi helt dernede, at dårlig tegnsætning kan tænde mig af. Så siger min indre snerpe: "jeg skal BARE ikke have en mand, der ikke engang kan finde ud af at sætte komma eller starte en sætning med stort!" :lol2:
Jeg læser de 3 sidste eksempler (den første er fin nok) der som kedelige, for søde og intetsigende mænd. Det ville tænde mig mere, hvis de bare skrev "Jeg leder efter kærligheden." eller "Jeg er herinde for at kigge og håber på at møde en sød pige :)". Korrekt tegnsætning, direkte pointe. Det der med at fremstå filosofisk med "hmmmmmm", bruge ord som "hyggedyr" eller lave en kontaktannoncetekst ala 80erne med "gåture på stranden" er så kliche og hamrende kedeligt.

Plus at det intet siger om personen at vedkommende "kan lide at gå i biografen". Jeg går ikke ud fra at det er det at sidde i et stort, mørkt lokale med en masse fremmede mennesker, der kan være irriterende, og hvor lyden er alt for høj, er det der gør det for ham/hende.

Men man kan selvfølgelig aldrig vide :gruble:
4
Billede
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 7. jan 2016, 17:48

Viskelæder skrev:
decibell skrev:Men hvad skal der så stå, for at det er originalt nok? Jeg kan ikke lade være med at tænke, at jeg hellere ville have sådan en som ham, end en Karl Smart i en fart, der kan skrive vildt medrivende og sjove profiltekster (som han sikkert også har fået hjælp af en kvinde til at skrive :D ). Denne her er i det mindste ærlig, tænker jeg. Ikke det mest spændende, indrømmet, men er vi egentlig selv så spændende, når det kommer til stykket? Det er ikke ment som kritik af jeres kritik ( :stoned: ), men bare som en tanke, jeg lige fik, da jeg læste det.

Jeg kan sagtens følge dig, det er slet ikke det. Jeg har nok også haft en tendens til først og mest at beundre mænd med gode formuleringsevner og ordentlig tegnsætning, men jeg prøver også at huske mig selv på, at de kærester, jeg har haft den bedste kemi med, og hvor det holdt længst, faktisk var mænd, der ikke var specielt gode skriftligt. De var på ingen måde dumme, for det havde jeg ikke kunnet holde ud, men vi mødtes i andre situationer, hvor de ikke først skulle bevise deres værd på skrift, og så nåede de at charme mig med andre værdier, som de - og sikkert også de "tabermænd", vi hører om i tråden her - nok også har.

Og det er dét, der gør det svært for mange på netdating, synes jeg. Vi vurderer hinanden på andre kriterier end før i tiden, og det er absolut ikke altid en fordel. Nøjagtig som hende bloggeren skrev. Jeg tænker lidt, at hvis man satte alle disse mennesker sammen til en kæmpe singlefest, så ville der helt sikkert være langt flere matches, og det langt hurtigere, end hvis de bare skrev sammen. Der er bare mænd (og kvinder), der ikke kan det der med at skrive, men de er jo sikkert skide søde og lækre alligevel. Jeg har fx mødt mangen en håndværker, der stavede som en brækket arm, men de kunne få kvinderne til at savle. Også selv om de måske ikke var klassisk pæne. Hvis de nu er på netdating, når de jo bare aldrig videre, så de kan bevise det?

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P
10
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Guldfisk » 7. jan 2016, 18:27

decibell skrev:...

Og så er det ret pudsigt - og en kende ironisk, egentlig - at du for eksempel godt kan lide, at de skriver kortere, men mere præcist. Jeg har nemlig ikke tal på de gange, hvor jeg har læst andre kvinder opfordre mændene til netop at skrive mere og gøre mere ud deres profiltekster. Det er ikke helt nemt at være mand der. Jeg kan på sin vis godt forstå, at de kommer ud i at lave klichéfyldte og filosofiske tekster, for de tror jo måske, at det er dét, kvinderne vil have, for det har de læst så meget om. :P

Jeg er så besværlig, at jeg tænder af på mænd, der virker til at gøre ting, fordi det er det, kvinder vil have.
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 7. jan 2016, 19:16

Guldfisk skrev:

Jeg er så besværlig, at jeg tænder af på mænd, der virker til at gøre ting, fordi det er det, kvinder vil have.

Det er der vel intet mystisk i - at gøre ting, blot fordi man tror, at det er det, andre vil have, er ret falsk, og falskhed er da ikke særligt sexet.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4155

Indlægaf decibell » 7. jan 2016, 19:37

ManicNinja skrev:
Guldfisk skrev:

Det er der vel intet mystisk i - at gøre ting, blot fordi man tror, at det er det, andre vil have, er ret falsk, og falskhed er da ikke særligt sexet.

Nej, det er ikke sexet. Dog er det er vel også kun falsk, hvis de ikke selv tror på det og mener det, men gør det alligevel som en del af et spil? Jeg tror mere, at de fleste er ganske almindelige mennesker, der kan være lige så forvirrede og opsøgende som den næste, og hvad er så mere naturligt end at prøve nogle af de gode råd, man læser sig til på nettet? Det er vel ikke så meget anderledes, end hvis man læser om andre typer gode råd og afprøver dem. Jeg læser i hvert fald ikke den nævnte falskhed ind i det/dem.
5
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. jan 2016, 15:23

Præmie til den der får læst hele hans profil :8: :gisp:

"Så blev det Den første MANDAG i det Nye år
Sidder og ser Fjernsyn Spiser og Surfer lidt Samtidigt
med jeg Høren lidt musik og snakker med Nogle af Gutterne på TeamSpeak

Holda op der er Koldt i dag -3 Grader En Pind i ovnen og en ekstra strikke trøje på..

Spørgsmål fra en Kvinde ,, er du Kredsen og hvad Tænder du på
Husk jeg er Mand..Svar.. Ja jeg er Kredsen .. Escargo og Blæksprutter Det tænder mig Bare ikke
Jeg har godt nok tænkt lidt over spørgsmålet Og har heller ikke Hørt mere
men er stadig sikker på jeg har svaret Rigtig
eller hvad Tøser ...???

Hey Tøse børn Holder Lige en Lille Pause..
Skal lave nogle Mande ting
Og Hænge Lyskæder op
hente Juletræ ..
og Have Brunkage dejen op af Fryseren

Hej en Normal Mand..
bor i et Normalt Hus,, har en normal hund
Og
3 Normale Børn 7 19 21
jeg er som andre Normale mænd
jeg smider mine Underbukser Ved siden af Vasketøjs Kurven

Nu har jeg trænet en del .. inden jeg blev
Arbejds (Ja jeg Lavede noget :-) skadet
derfor
vejer jeg osse mer end en lille fisten mand ,,
alene ud fra det faktum at muskler vejer 0.3 gange mere end tilsvarende fedt.. og det fylder sørme osse 0.3 gange mindre end fedt.. så vi taler ingen dunder klump her fra for fed til mig selv eller hvad de livsstils pogrammer de hedder.. men man ku jo altid smide et par kilo.. som om det sku gøre den store forskeld på min person,, man ville dårligt kunne se det.. pga mine næsten 2 meter.

Jeg Ser stadig Sport .. F1 det er ca hver 14 dag ca 10 Løb
LeMans det er 1 Gang om Året.. det er 24 timer med Pizza Mandehørm og RåHygge
Det skal siges at Det bliver der Ikke lavet væsentligt om på
der kan selvfølgelig komme ting der er Vigtigere End LeMans
der KUN!! bliver Kørt den ene Gang om Året .. Så det er Nok ikke en Fast Ting med Familien .. som Lørdags Middag.. For den Weekend Kommer Jeg Ikke ..
med mindre Nogen skal Føde eller Nogen er døde !!

Er vel en Mand .. når mænd er værst.. Jeg kan godt slå en lille Prut .. men kun når jeg er alene .. eller sammen med gutterne Hvor man bliver målt På hvor højt man kan Bøvse og hvor store Prutter man kan slå.. .. men sådan er mænd jo.. Vi skal jo altid måle et og andet.. Ellers ville vi jo ikke være MÆND Vel..
Smiler..

Min Musik smag er meget Alsidig..
Jeg høre Dansk men ikke så meget Johnny og John mogens eller Birgit lysdager
har bygget Højtalere.. (jeg er jo Mand så en anden må spille bingo)
Jeg bygger osse Elektronik .. kan Fremmed ord som Ocilloskop og Ohm Meter
Men jeg er jo mand.. (Jeg Drikker ikke så mange Bajer.(Faktisk ingen .))
Vil helre være hjemme .. og Hygge ..
Har altid haft Pc og Fjernsyn Sammen .. så Selv om du ser en Film .. og jeg har noget ""job""
eller en Pc Hjælp Til en kammerart .. så er vi stadig i samme Rum. og ikke hver for sig..
Man kan Godt Hygge sig sammen Selv om man ikke Umiddelbart Ser det samme
Selv om jeg Osse kan Strikke ..
Så Behøver du ikke være bange for Det er noget Vi kommer til at gøre Sammen

Musik og Koncerter
man er vel En MAND!!
Men dynamisk .. Fra Mozart, Beethoven, Bach, Chopin til
https://www.youtube.com/watch?v=RCg_oL4MeEo Cill EDM .. den Fede Vell Lyd..
https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0 Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now"
https://www.youtube.com/watch?v=hQo1HIcSVtg Boys Are Back In Town Thin Lizzy
https://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU ZZ Top - La Grange
https://www.youtube.com/watch?v=R71bWoZ__e0 KISS - Shandi
https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY Toto - Africa
https://www.youtube.com/watch?v=ECGdiokAwMc Cindy Lauper - True Colors
https://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g First Of The Year (Equinox) - Skrillex
https://www.youtube.com/watch?v=_hMtqjJy3fE Infected Mushroom ‎- The Gathering [FULL ALBUM]
https://www.youtube.com/watch?v=uloBD9xxwZ0 Infected Mushroom - Army Of Mushrooms Full Album

beklager jeg Ikke kun Høre Dansk toppen eller P4..Det er Dælme for Kedeligt.. Jeg er ikke 16 Og Bliver det heller ikke Igen..
men jeg Kommer ALDRIG !.!.!.!!!
til at DATE MIN MORMOR.
((Vil Lige rette en Mis-forståelse .. Der står MIN !! Mormor Hvad angår Musik smag .. der er Formeget Violin og GulvBas + Harmonikasse.. og med Vores Alder kan man Jo godt Risikere at Komme til at Date en der er MorMor,, Smiler))
((Jeg høre da Shu bi dua, Søs fenger, De Gyldne løver, Sloprock band og mange mange Flere Danske Kunstre
Men min verden er ikke Gået i stå i 1985 så derfor Høre jeg osse Andet end Billy Joel))

Jeg kan osse Undre mig Over der er Nogen der Ikke bryder der sig Om UTROSKAB..
Jeg Tænker bare .. HVEM F.NDEN Gør det..
De får det til at Lyde som om der er Nogen der GÅR ind for det
(Tænker måske de sku være på SCOR i stedet for)
Men at Man Behøver at Skrive det.. Hmm ja..
Det er da Lidt kedeligt..at man skal starte med at.. kunne Dokumentere Alt sin Færden
For det kan da blive et Jalosi hel.ede. Og hvorfor Svare du Ikke på SMS klokken 4 om Morgenen..
Du lå og Kn.ppede Gjore du ... Nej søde jeg sov.. Hvad Lavede du Klokken 4 Ud over at SMS mig
Ja jeg holdt Ude på gaden og hold øje med du ikke Lyver..
Må nok sige der er Nogen jeg styre Uden om.. De Profiler .. de Lyser Lidt for Langt væk af Problemer..
Og Hvis jeg vil have Problemer Kan jeg Bare Snyde i skat
eller Gå ned Og Tisse på Porten ind Til Rocker borgen.. ..

NoBody is Perfekt
Who are You..
Me !! I am NoBody

10 og 11.10/15
Nå men Kan Anbefale FÅRUP SOMMERLAND.. hold da lige kæberne Lukket .. det har været
et fantastisk vejr ..Min Datter 7 og Jeg Har kørt Dobbelt Ture i ORKANEN og LYNET lørdag
og Søndag der var det træstammerne Hun er 130cm så hun måtte Køre Alene 17 Ture..
monster Stolt Var hun
Vi startede med at standse ved BOGØ og
Proviantere Kylling+Bacon+Karry Dressing - (minus) Rødløg + Kingzice Sanwitch.. Grov Brød :-)
Man er vel lidt Helze Freak
og så videre op til Fårup Sommerland

OOOh ja,, SKYR.. Mælke Protein.. UUUH så sundt.. NOT.. Hvad sker der med Mælke PROTEIN
Som er = SUKKER,,
Som ikke Bliver Brandt af I Muskler..
Hmmm.. Det Bliver til Fedt..
Og hvis man giver det til Børn.. Så bliver de HYPER
Fantastisk Som SKYR Snyder Ellers Kloge Mennesker.
Til at Tro det er Sundt Pga af Ordet PROTEIN

NÅ!! Så blev det December og de 4 Flyttekasser er Kommet frem..
Med den store Gero Hvad er det nu 70% af danmarks befolkning den hedder.. Nåårh ja Jensen
Jule Du .. og Stjernerne Og hvad det hele nu hedder...
Har været sådan igang ... med at Jule .. Kan godt lide det .. porcelæns Huse med Fyrfads Lys..
Pebernøder Brunkager .. Arrrgh Kender i det .. de første Brander bare altid på..
Nå men .. Ja Jeg elsker bare Julen .. Og det Julen står for .. Varme .. Nærhed.. og Den Umådelige Hygge og Duften af Gran.. Turen I Kirke Og høre Jule Evangeliet .. det er alle Ungerne og Jeg
Ler juledekorationer med Ungerne.. ja .. Det er skisme Kvalitets Tid...
Og Puder på Kirkegården.. Ja det er Ikke alt der er Ligesjovt.. Men det er Livet ..
Og hverdag er Ikke en Fest
Selv om Luksus Fælden godtnok er fulde af Livsnydere..
eller hvad nu de der Master Express VISA Landkort Holdere .. der Bare Lige Må sjoppe sig fra Hus og hjem.. Ja .. Godtnok Nyder jeg Julen Og Nyder Livet.. Men at leve i Lånte Fjer.. Niks ..
Jeg ejer min Bil .. Og osse min Trilor..
Det er Muligt det ikke er det sidste nye.,. Men det er Mit. Og derfor elsker jeg Julen ..
Jeg har ikke Noget i Januar Jeg skal vågne op til.. Ud over forhåbentligt noget SNE..
min Betalte Kontant Sneslynge Kan Fjerne fra Mit Og Naboernes Fortov.. Ja de er jo Ikke nye Længere
Så jeg Køre deres Fortov.. Det er vel i grunden Ikke formeget man Hjælper hinanden Lidt..

Smiler JEG ELSKER BARE JULEN...
ps er ikke H.mo eller har spesielt Løse håndled..
Men Livet er Bare forkedeligt uden Lidt næste Kærlighed.."
9
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 8. jan 2016, 15:37

Dirtylittledevil skrev:Præmie til den der får læst hele hans profil :8: :gisp:

"Så blev det Den første MANDAG i det Nye år
Sidder og ser Fjernsyn Spiser og Surfer lidt Samtidigt
med jeg Høren lidt musik og snakker med Nogle af Gutterne på TeamSpeak

Holda op der er Koldt i dag -3 Grader En Pind i ovnen og en ekstra strikke trøje på..

Spørgsmål fra en Kvinde ,, er du Kredsen og hvad Tænder du på
Husk jeg er Mand..Svar.. Ja jeg er Kredsen .. Escargo og Blæksprutter Det tænder mig Bare ikke
Jeg har godt nok tænkt lidt over spørgsmålet Og har heller ikke Hørt mere
men er stadig sikker på jeg har svaret Rigtig
eller hvad Tøser ...???

Hey Tøse børn Holder Lige en Lille Pause..
Skal lave nogle Mande ting
Og Hænge Lyskæder op
hente Juletræ ..
og Have Brunkage dejen op af Fryseren

Hej en Normal Mand..
bor i et Normalt Hus,, har en normal hund
Og
3 Normale Børn 7 19 21
jeg er som andre Normale mænd
jeg smider mine Underbukser Ved siden af Vasketøjs Kurven

Nu har jeg trænet en del .. inden jeg blev
Arbejds (Ja jeg Lavede noget :-) skadet
derfor
vejer jeg osse mer end en lille fisten mand ,,
alene ud fra det faktum at muskler vejer 0.3 gange mere end tilsvarende fedt.. og det fylder sørme osse 0.3 gange mindre end fedt.. så vi taler ingen dunder klump her fra for fed til mig selv eller hvad de livsstils pogrammer de hedder.. men man ku jo altid smide et par kilo.. som om det sku gøre den store forskeld på min person,, man ville dårligt kunne se det.. pga mine næsten 2 meter.

Jeg Ser stadig Sport .. F1 det er ca hver 14 dag ca 10 Løb
LeMans det er 1 Gang om Året.. det er 24 timer med Pizza Mandehørm og RåHygge
Det skal siges at Det bliver der Ikke lavet væsentligt om på
der kan selvfølgelig komme ting der er Vigtigere End LeMans
der KUN!! bliver Kørt den ene Gang om Året .. Så det er Nok ikke en Fast Ting med Familien .. som Lørdags Middag.. For den Weekend Kommer Jeg Ikke ..
med mindre Nogen skal Føde eller Nogen er døde !!

Er vel en Mand .. når mænd er værst.. Jeg kan godt slå en lille Prut .. men kun når jeg er alene .. eller sammen med gutterne Hvor man bliver målt På hvor højt man kan Bøvse og hvor store Prutter man kan slå.. .. men sådan er mænd jo.. Vi skal jo altid måle et og andet.. Ellers ville vi jo ikke være MÆND Vel..
Smiler..

Jeg høre Dansk men ikke så meget Johnny og John mogens eller Birgit lysdager
har bygget Højtalere.. (jeg er jo Mand så en anden må spille bingo)
Jeg bygger osse Elektronik .. kan Fremmed ord som Ocilloskop og Ohm Meter
Men jeg er jo mand.. (Jeg Drikker ikke så mange Bajer.(Faktisk ingen .))
Vil helre være hjemme .. og Hygge ..
Har altid haft Pc og Fjernsyn Sammen .. så Selv om du ser en Film .. og jeg har noget ""job""
eller en Pc Hjælp Til en kammerart .. så er vi stadig i samme Rum. og ikke hver for sig..
Man kan Godt Hygge sig sammen Selv om man ikke Umiddelbart Ser det samme
Selv om jeg Osse kan Strikke ..
Så Behøver du ikke være bange for Det er noget Vi kommer til at gøre Sammen

Musik og Koncerter
man er vel En MAND!!
Men dynamisk .. Fra Mozart, Beethoven, Bach, Chopin til
https://www.youtube.com/watch?v=RCg_oL4MeEo Cill EDM .. den Fede Vell Lyd..
https://www.youtube.com/watch?v=nntGTK2Fhb0 Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now"
https://www.youtube.com/watch?v=hQo1HIcSVtg Boys Are Back In Town Thin Lizzy
https://www.youtube.com/watch?v=Vppbdf-qtGU ZZ Top - La Grange
https://www.youtube.com/watch?v=R71bWoZ__e0 KISS - Shandi
https://www.youtube.com/watch?v=FTQbiNvZqaY Toto - Africa
https://www.youtube.com/watch?v=ECGdiokAwMc Cindy Lauper - True Colors
https://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g First Of The Year (Equinox) - Skrillex
https://www.youtube.com/watch?v=_hMtqjJy3fE Infected Mushroom ‎- The Gathering [FULL ALBUM]
https://www.youtube.com/watch?v=uloBD9xxwZ0 Infected Mushroom - Army Of Mushrooms Full Album

beklager jeg Ikke kun Høre Dansk toppen eller P4..Det er Dælme for Kedeligt.. Jeg er ikke 16 Og Bliver det heller ikke Igen..
men jeg Kommer ALDRIG !.!.!.!!!
til at DATE MIN MORMOR.
((Vil Lige rette en Mis-forståelse .. Der står MIN !! Mormor Hvad angår Musik smag .. der er Formeget Violin og GulvBas + Harmonikasse.. og med Vores Alder kan man Jo godt Risikere at Komme til at Date en der er MorMor,, Smiler))
((Jeg høre da Shu bi dua, Søs fenger, De Gyldne løver, Sloprock band og mange mange Flere Danske Kunstre
Men min verden er ikke Gået i stå i 1985 så derfor Høre jeg osse Andet end Billy Joel))

Jeg kan osse Undre mig Over der er Nogen der Ikke bryder der sig Om UTROSKAB..
Jeg Tænker bare .. HVEM F.NDEN Gør det..
De får det til at Lyde som om der er Nogen der GÅR ind for det
(Tænker måske de sku være på SCOR i stedet for)
Men at Man Behøver at Skrive det.. Hmm ja..
Det er da Lidt kedeligt..at man skal starte med at.. kunne Dokumentere Alt sin Færden
For det kan da blive et Jalosi hel.ede. Og hvorfor Svare du Ikke på SMS klokken 4 om Morgenen..
Du lå og Kn.ppede Gjore du ... Nej søde jeg sov.. Hvad Lavede du Klokken 4 Ud over at SMS mig
Ja jeg holdt Ude på gaden og hold øje med du ikke Lyver..
Må nok sige der er Nogen jeg styre Uden om.. De Profiler .. de Lyser Lidt for Langt væk af Problemer..
Og Hvis jeg vil have Problemer Kan jeg Bare Snyde i skat
eller Gå ned Og Tisse på Porten ind Til Rocker borgen.. ..

NoBody is Perfekt
Who are You..
Me !! I am NoBody

10 og 11.10/15
Nå men Kan Anbefale FÅRUP SOMMERLAND.. hold da lige kæberne Lukket .. det har været
et fantastisk vejr ..Min Datter 7 og Jeg Har kørt Dobbelt Ture i ORKANEN og LYNET lørdag
og Søndag der var det træstammerne Hun er 130cm så hun måtte Køre Alene 17 Ture..
monster Stolt Var hun
Vi startede med at standse ved BOGØ og
Proviantere Kylling+Bacon+Karry Dressing - (minus) Rødløg + Kingzice Sanwitch.. Grov Brød :-)
Man er vel lidt Helze Freak
og så videre op til Fårup Sommerland

OOOh ja,, SKYR.. Mælke Protein.. UUUH så sundt.. NOT.. Hvad sker der med Mælke PROTEIN
Som er = SUKKER,,
Som ikke Bliver Brandt af I Muskler..
Hmmm.. Det Bliver til Fedt..
Og hvis man giver det til Børn.. Så bliver de HYPER
Fantastisk Som SKYR Snyder Ellers Kloge Mennesker.
Til at Tro det er Sundt Pga af Ordet PROTEIN

NÅ!! Så blev det December og de 4 Flyttekasser er Kommet frem..
Med den store Gero Hvad er det nu 70% af danmarks befolkning den hedder.. Nåårh ja Jensen
Jule Du .. og Stjernerne Og hvad det hele nu hedder...
Har været sådan igang ... med at Jule .. Kan godt lide det .. porcelæns Huse med Fyrfads Lys..
Pebernøder Brunkager .. Arrrgh Kender i det .. de første Brander bare altid på..
Nå men .. Ja Jeg elsker bare Julen .. Og det Julen står for .. Varme .. Nærhed.. og Den Umådelige Hygge og Duften af Gran.. Turen I Kirke Og høre Jule Evangeliet .. det er alle Ungerne og Jeg
Ler juledekorationer med Ungerne.. ja .. Det er skisme Kvalitets Tid...
Og Puder på Kirkegården.. Ja det er Ikke alt der er Ligesjovt.. Men det er Livet ..
Og hverdag er Ikke en Fest
Selv om Luksus Fælden godtnok er fulde af Livsnydere..
eller hvad nu de der Master Express VISA Landkort Holdere .. der Bare Lige Må sjoppe sig fra Hus og hjem.. Ja .. Godtnok Nyder jeg Julen Og Nyder Livet.. Men at leve i Lånte Fjer.. Niks ..
Jeg ejer min Bil .. Og osse min Trilor..
Det er Muligt det ikke er det sidste nye.,. Men det er Mit. Og derfor elsker jeg Julen ..
Jeg har ikke Noget i Januar Jeg skal vågne op til.. Ud over forhåbentligt noget SNE..
min Betalte Kontant Sneslynge Kan Fjerne fra Mit Og Naboernes Fortov.. Ja de er jo Ikke nye Længere
Så jeg Køre deres Fortov.. Det er vel i grunden Ikke formeget man Hjælper hinanden Lidt..

Smiler JEG ELSKER BARE JULEN...
ps er ikke H.mo eller har spesielt Løse håndled..
Men Livet er Bare forkedeligt uden Lidt næste Kærlighed.."

Jeg forsøgte at læse det, men efter 3 vers... kunne... jeg bare ikke.... mere.....
5

Tilbage til "Forhold og sex"