Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 464
Likede indlæg: 4111

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 20:09

Hvordan har I det generelt med, når de inviterer en ud på kaffe i nærmest anden eller tredje besked?
Personligt er jeg slet ikke til det. Jeg ved godt, mange har det der med, at de ikke er på en datingside/tinder/facebook whatever for at få pennevenner, men jeg gider altså kun generelt mødes med en, hvis der er noget kemi, og det kan jeg ikke vide så kort tid efter.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 20:14

Jeg inviterer gerne på "kemidate" ret hurtigt.

Jeg har oplevet flere gange at der var god kemi på skrift, men at det faldt til jorden på 1.date.
1
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 20:17

Elvispop skrev:Jeg inviterer gerne på "kemidate" ret hurtigt.

Jeg har oplevet flere gange at der var god kemi på skrift, men at det faldt til jorden på 1.date.

Så du bruger det lidt som en "test" til at se, om der er noget? Også før/hvis der ikke er kemi på skrift?
0
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 10. jan 2016, 20:17

Mulan skrev:Ejejejej, jeg bliver nødt til at dele denne her med jer :D - skal læses nedefra og op (Jeg fortsætter samtalen med ham, fordi jeg synes det var sjovt) Jeg skulle nok være stoppet, men jeg synes selv, at jeg var herresjov. Det tror jeg ikke, at han syntes.

Billede
Billede

HAHAHAHA jeg kan lige skimte lidt af navnet gennem det sorte, og det lader til, at det er den samme, som skrev det "sextilbud" til mig. Hahaha. En sand charmetrold!!! :D :D Fuck hvor sjovt.
4
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 294
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Mulan » 10. jan 2016, 20:23

JessicaD skrev:
Mulan skrev:Ejejejej, jeg bliver nødt til at dele denne her med jer :D - skal læses nedefra og op (Jeg fortsætter samtalen med ham, fordi jeg synes det var sjovt) Jeg skulle nok være stoppet, men jeg synes selv, at jeg var herresjov. Det tror jeg ikke, at han syntes.

HAHAHAHA jeg kan lige skimte lidt af navnet gennem det sorte, og det lader til, at det er den samme, som skrev det "sextilbud" til mig. Hahaha. En sand charmetrold!!! :D :D Fuck hvor sjovt.

Hahah JA det er så! Loverboi no 1
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 20:25

Viskelæder skrev:

Så du bruger det lidt som en "test" til at se, om der er noget? Også før/hvis der ikke er kemi på skrift?

Ja..
For mig er kemi ikke noget som skal opbygges med chat i ugevis.
Spild af tid.

Jeg ved efter et par dages skriveri om jeg er interesseret nok, til at gå videre med det.
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 20:31

Elvispop skrev:
Viskelæder skrev:

Ja..
For mig er kemi ikke noget som skal opbygges med chat i ugevis.
Spild af tid.

Jeg ved efter et par dages skriveri om jeg er interesseret nok, til at gå videre med det.

Et par dage er også helt forståeligt, synes jeg, men jeg mener et par beskeder. Fx har en lige inviteret mig ud, og vi har udvekslet 4 beskeder. Jeg ved INTET om manden.
0
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 20:36

Viskelæder skrev:Et par dage er også helt forståeligt, synes jeg, men jeg mener et par beskeder. Fx har en lige inviteret mig ud, og vi har udvekslet 4 beskeder. Jeg ved INTET om manden.

Der må da være en interesse, når i har skrevet sammen..

Du behøver jo ikke at kende hans livshistorie, for en kop kaffe.
1
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 20:39

Elvispop skrev:
Viskelæder skrev:Et par dage er også helt forståeligt, synes jeg, men jeg mener et par beskeder. Fx har en lige inviteret mig ud, og vi har udvekslet 4 beskeder. Jeg ved INTET om manden.

En interesse for at udveksle nogle beskeder og se, om der kan blive en interesse for en date.
Ingen har sagt noget om livshistorie, men måske lige at vide andet end at han hedder Poul, og at han lige nu ser en film.
2
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 10. jan 2016, 20:47

Viskelæder skrev:
Elvispop skrev:

En interesse for at udveksle nogle beskeder og se, om der kan blive en interesse for en date.
Ingen har sagt noget om livshistorie, men måske lige at vide andet end at han hedder Poul, og at han lige nu ser en film.

Men så svarer du vel bare det? At du gerne vil skrive lidt sammen med folk, før du mødes.

Det er vel fair nok, man gør det forskelligt. Og enten er det ok med ham - og ellers er det ikke.
0
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 20:50

Dikus skrev:
Viskelæder skrev:
Elvispop skrev:

Men så svarer du vel bare det? At du gerne vil skrive lidt sammen med folk, før du mødes.

Det er vel fair nok, man gør det forskelligt. Og enten er det ok med ham - og ellers er det ikke.

Det har jeg også gjort. Mit spørgsmål handlede om, hvad I andre tænker i den situation.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 10. jan 2016, 20:52

At han gør det anderledes end dig - og begge dele er lige forståeligt for mig :D
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11829

Indlægaf Dirtylittledevil » 10. jan 2016, 20:53

Jeg har skrevet i min profil at de hurtige kemidates slet ikke er mig. Jeg blev træt af at det så ofte skulle diskuteres med nye mænd, om jeg ville og hvorfor ikke og blabla
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 10. jan 2016, 21:10

Jeg gider heller ikke mødes hurtigt med folk. Hvis jeg vil mødes hurtigt med nogen, kan jeg gå i Netto eller på bar. Helt ærligt. Nettet er vel for at man kan møde folk på en anderledes måde. Jeg har mødt folk både efter 4 dage og efter flere år, så jeg har ikke en fast ramme, men jeg kan da bedst lide, at man lige skriver sammen, indtil man har et indtryk af dem som person og har fået en interesse i at lære dem nærmere at kende. Det får jeg altså sjældent efter få beskeder. Hvis manden vil mødes så hurtigt, så er chancen der også for, at han lige så hurtigt er videre til en ny og dater bare for at komme lidt ud og opleve noget (og evt bare søger sex).
6
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:20

Dikus skrev:At han gør det anderledes end dig - og begge dele er lige forståeligt for mig :D

Hehe, ikke om min situation - om hvordan I forholder jer til de hurtige kemidates personligt :D
2

Tilbage til "Forhold og sex"