Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:22

Dirtylittledevil skrev:Jeg har skrevet i min profil at de hurtige kemidates slet ikke er mig. Jeg blev træt af at det så ofte skulle diskuteres med nye mænd, om jeg ville og hvorfor ikke og blabla

Thank you! Det er præcis det, jeg mener. Jeg oplever nemlig, at de tit nærmest bliver vrede på mig: "jeg gider ikke skrive ugevis". Nej, vi har så også kun skrevet i 4 minutter, chill?!
3
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 10. jan 2016, 21:23

Viskelæder skrev:
Dikus skrev:At han gør det anderledes end dig - og begge dele er lige forståeligt for mig :D

Hehe, ikke om min situation - om hvordan I forholder jer til de hurtige kemidates personligt :D

Det hurtigste jeg har gjort var dagen efter vi begyndte at skrive samme. Vi havde så også skrevet det meste af natten, så vi vidste en hel del om hinanden. Men det er meget atypisk (især fordi jeg sjældent skrev så meget med en over så kort tid)
Men jeg gider/gad virkelig ikke mødes med nogen efter 4 mere eller mindre ligegyldige beskeder. Der skal lidt mere til og en ide om at det er "ping-pong" og humoren nogenlunde passer.
1
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 10. jan 2016, 21:25

D.itsen skrev:Det hurtigste jeg har gjort var dagen efter vi begyndte at skrive samme. Vi havde så også skrevet det meste af natten, så vi vidste en hel del om hinanden. Men det er meget atypisk (især fordi jeg sjældent skrev så meget med en over så kort tid)
Men jeg gider/gad virkelig ikke mødes med nogen efter 4 mere eller mindre ligegyldige beskeder. Der skal lidt mere til og en ide om at det er "ping-pong" og humoren nogenlunde passer.

Rart at fornemme jeg ikke er den eneste, der har det sådan :)
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 10. jan 2016, 21:28

Elvispop skrev:Der må da være en interesse, når i har skrevet sammen..

Måske har man bare været høflig og svaret på en henvendelse? Jeg har svaret mange mænd, som jeg ikke har været interesseret i, men jeg kan da også mærke, at det ikke altid har bragt noget positivt med sig. Den ene svarede fx "LOL TRUNTE", da jeg svarede, at jeg ikke var interesseret i yderligere kontakt. :forvirret2: :lol:

Det kan godt være, at det er bedst at lade være med at svare, for det kan være lidt svært at komme væk fra en samtale, hvis den ene er høflig/venskabelig, og den anden tror, at man er ved at få noget op at køre. Modparten virker overraskende ofte meget forurettet, selvom man ikke på nogen måde har gjort andet end at svare høfligt på deres beskeder.
2
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 143
Likede indlæg: 2121

Indlægaf eks-Maupassant » 10. jan 2016, 22:11

Puffi skrev:Her er mine flirts. De hopper og bevæger sig og gør ved.

flirt.png

Min flirt til DLD var en, der børster tænder. Den er jeg sikker på, hun blev glad for.

HAHAAA ham til nordvest ser godt nok creepy ud.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 22:23

Viskelæder skrev:Rart at fornemme jeg ikke er den eneste, der har det sådan :)

Det kan jo osse være en form for test fra hans side.
Hvor den reaktion afgører om han gider bruge mere tid på at skrive.

Nu har du jo heller ikke sagt om han skrev:
"Kaffe tirsdag kl.17?"
Eller "er du interesseret i en kop kaffe, på et tidspunkt?"

Den første er skummel, den anden er uskyldig.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 10. jan 2016, 22:47

Elvispop skrev:

"Kaffe tirsdag kl.17?"

Men hvordan skal man vide det efter 4 beskeder, hvor man intet har fået at vide om manden? Hvor skulle interessen lige komme fra? Så kan man jo lige så godt sætte sig ned på en café og støve folk op direkte og få den kop kaffe overstået med det samme, hvis man har så absurd travlt. :lol:
6
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 681
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5929

Indlægaf Dikus » 10. jan 2016, 22:50

JessicaD skrev:
Men hvordan skal man vide det efter 4 beskeder, hvor man intet har fået at vide om manden? Hvor skulle interessen lige komme fra? Så kan man jo lige så godt sætte sig ned på en café og støve folk op direkte og få den kop kaffe overstået med det samme, hvis man har så absurd travlt. :lol:

NU snakker du!
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 10. jan 2016, 22:53

JessicaD skrev:
Elvispop skrev:

"Kaffe tirsdag kl.17?"

Så kan man jo bare svare "måske".
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 05:11

Elvispop skrev:
JessicaD skrev:
Elvispop skrev:

"Kaffe tirsdag kl.17?"

Så kan man jo bare svare "måske".

Aj, vel? Det dér giver jo ingen mening. Måske vedkommende hellere skulle vente med at spørge, til der er bare skyggen af chance for, at jeg kan give et bare nogenlunde meningsfuldt svar.
6
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11803

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 11:26

Nemlig ManicNinja. Og en pleaser som jeg er, kan heller ikke bare sige "måske" uden alskens lange forklaringer og eksempler på tidligere tilfælder der gik dårligt og yada yada, og så ved jeg at hver ny samtale kommer til at dreje over i "Nå men er du så klar nu?" og jeg gider det bare ikke mere.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11803

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 11:31

Ny serie på TLC hedder "Married by Mom and Dad"
"Online dating, mobile apps, and matchmaking through friends may be viable options for some, but not all. When the modern ways of dating don't work, four singles go to the two people who know them best - their parents - in hopes of finding their soulmates and walking down the aisle. MARRIED BY MOM AND DAD is a modern take on voluntary arranged marriages, based on old school tradition and real world success. Four singles who have been unable to find love in the world of modern dating, have now agreed to put their future into the hands of their parents."

Min første tanke var naah det lyder både sært og umuligt :lol:
Det sjove er så, at jeg kiggede ned over titlerne på hvert afsnit, og bare ud fra de titler har jeg da lidt på fornemmelsen at jeg har ret :lol:
Jeg har ikke set den endnu men overvejer at sætte første del på senere i dag.

katastrofedates.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 11. jan 2016, 11:34

Jeg tror egentlig også jeg er til at mødes "hurtigt" (som i når jeg føler mig tryg)

Jeg gider heller ikke skrive sammen i flere måneder, men jeg synes egentlig rimelig hurtigt jeg kan mærke om der er kemi eller ej. Men uanset om der er kemi eller ej, så foretrækker jeg at vide noget om personen først.

Mange vil nok mene at "der skal være noget at snakke om", men jeg tænker at man da lige så godt kan snakke videre om de ting (Selvfølgelig skal de emnerne ikke være totalt udtømte)

Det var bare mit pip om det :genert:
2
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 39
Likede indlæg: 992

Indlægaf Anne Droid » 11. jan 2016, 11:38

Allerede i første brev fra ham der nu er min kæreste, skrev han og spurgte om jeg ville med ud at have en kop et eller andet. Tre dage senere mødtes vi og her snart 2 år senere er vi stadig sammen.

Men jeg havde helt sikkert ikke sagt ja tak hvis ikke vi bagefter havde haft en god kommunikation. Han var jo i stand til at skrive sammenhængende sætninger :-D
2
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6108

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 11:50

Jeg ville heller ikke være til det der med at mødes nærmest lige efter første besked. Det samme gør sig gældende hvis jeg sad på en bar, jeg ville også takke nej hvis en fremmed kom hen og sagde "Hej, jeg hedder Morten - vil du med på en date?", jeg er bare ikke til det der med at have så vanvittig travlt, og så er jeg bare ikke til det der med at date udelukkende på udseende - eller bare fordi. Hvis jeg skulle på date skal det være fordi der var et eller andet der fanger mig ved hans person,ligesom jeg hellere selv vel inviteres ud grundet noget med min personlighed, fremfor at en eller anden random synes jeg er pæn.

At danne sig et indtryk af om der måske kunne være noget personligt at være fælles om,eller være nysgerrig om kræver bare en smule samtale.
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.

Tilbage til "Forhold og sex"