Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 14:07

Dirtylittledevil skrev:Nemlig ManicNinja. Og en pleaser som jeg er, kan heller ikke bare sige "måske" uden alskens lange forklaringer og eksempler på tidligere tilfælder der gik dårligt og yada yada, og så ved jeg at hver ny samtale kommer til at dreje over i "Nå men er du så klar nu?" og jeg gider det bare ikke mere.

For mig er det et spørgsmål om, at jeg ikke selv på nogen mulig måde ville vide, hvad jeg skulle bruge et "måske" til. Derfor gider jeg heller ikke selv aflevere et "måske". Ville virkelig provokeret over så bleh! et svar. Og en evt spirende interesse ville da i hvert fald visne.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2588

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 16:39

Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s
5
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4103

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 16:52

Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s

Jeg var lige inde på Tinder én dag, før jeg fik spat og slettede min profil, men jeg nåede da at skrive med en ung herre, der forsøgte at snige en dillerbuket ind i en helt uskyldig samtale :D
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 16:52

Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s

Jeg er lidt træt af det hele for tiden, så jeg overvejede faktisk i dag at slette både tinder og profilen på endate. Men så kom jeg til fornuft og tænkte, at jeg ikke kan være så egoistisk og også må tænke lidt på jer herinde!! :blomst: <--- Du må nøjes med denne buket i dag :-p
8
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6010

Indlægaf LadyFox » 11. jan 2016, 16:57

:fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 16:59

En meget kort samtale, hvor der blev forsøgt at smutte lidt dillerbuket-stemning ind, som blev afvist af undertegnede :D

Det, der er gået forud:

Mand: Hej Mia, hvad laver du?
Mig: Hej X, jeg ligger på sofaen og ser film, hvad med dig?
Mand: Jeg får sen aftensmad

IMG_0003.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 17:02

Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg
Senest rettet af Viskelæder 11. jan 2016, 17:03, rettet i alt 1 gang.
3
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 17:03

InterPenis nye slogan - "Sig det med dillerbuket" :D
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11720

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 17:09

Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

IMG_0006.jpg

Klistermand :nej:
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 11. jan 2016, 17:23

Pb sendt :devil:
5
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 17:28

Lurende Peber skrev:
Pb sendt :devil:

Af hjertet tak, kære Preben. :dåne:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 17:31

Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

IMG_0006.jpg

"Men hvordan var din dag så?" :lol:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:33

IMG_0006.jpg

Jeg er sikkert dårligt opdraget. Men jeg fatter slet ikke, hvorfor du svarer ham. Wauw, du er sød og diplomatisk ift hans forfølgelsesagtige adfærd. Havde slet ikke orket. Eller set nogen grund til det.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 11. jan 2016, 17:33

Jeg har lige været enormt sjov, synes jeg selv, da en fyr fra Tinder pludselig skrev efter knap en uges stilhed. Han havde sagt, at han nok ville skrive til mig dagen efter, men det gjorde han ikke - og jeg gad heller ikke selv skrive til ham. Nu skriver han så igen og forklarer, at han ikke skrev som lovet, og det var fordi, der skete en masse. Jeg spurgte så, om det var pga. alt den sne, der var faldet? :D Manden forstår vist ikke min humor og svarer bare, at nej, det var fordi, han var blevet syg. Haha. Nå.
2
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 17:36

ManicNinja skrev:

IMG_0006.jpg

Jeg er sikkert dårligt opdraget. Men jeg fatter slet ikke, hvorfor du svarer ham. Wauw, du er sød og diplomatisk ift hans forfølgelsesagtige adfærd. Havde slet ikke orket. Eller set nogen grund til det.

Jeg ved heller ikke, hvad der kom over mig :D Det var nok, fordi han var ret lækker.
1

Tilbage til "Forhold og sex"