Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5029

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:36

Fillie skrev:Er der slet ikke nogen, der har fået en dillerbuket i dag eller andet, som vi kan more os over? Jeg har abstinenser! :s

Dillerbuketabstinenser ... Aj, ve' du nu hva', Fillie! :lol:
3
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 11. jan 2016, 17:39

Eller måske nej.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:39

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Og så manden på Instagram, som jeg kun har udvekslet et "thank you" med, efter han komplimenterede mine billeder, der ikke rigtigt forstår, at jeg prøver at lukke den:

(Han har gentagne gange skrevet: Mia??, Are you there???, Hello?, ???)

IMG_0006.jpg

Jeg er sikkert dårligt opdraget. Men jeg fatter slet ikke, hvorfor du svarer ham. Wauw, du er sød og diplomatisk ift hans forfølgelsesagtige adfærd. Havde slet ikke orket. Eller set nogen grund til det.

Jeg ved heller ikke, hvad der kom over mig :D Det var nok, fordi han var ret lækker.

Haha! Ta' dig ikke af mig. Jeg er vist bare dér, hvor jeg mht langt de fleste mænd ikke kan se nogen grund til at kommunikere med dem, fordi de keder mig afsindigt. Så er der da lidt mere liv i din tilgang! :D
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 608
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 17:43

Puffi skrev:Eller måske nej.

Han er jo sådan en slags datingverdenens Morpheus. Har han solbriller og lang læderfrakke?
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2231

Indlægaf Puffi » 11. jan 2016, 17:44

Fillie skrev:
Puffi skrev:Eller måske nej.

Han er jo sådan en slags datingverdenens Morpheus. Har han solbriller og lang læderfrakke?

Har ikke anmodet om at se billede :-D
1
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4092

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 17:45

ManicNinja skrev:
Haha! Ta' dig ikke af mig. Jeg er vist bare dér, hvor jeg mht langt de fleste mænd ikke kan se nogen grund til at kommunikere med dem, fordi de keder mig afsindigt. Så er der da lidt mere liv i din tilgang! :D

Haha, jamen 97% af tiden er jeg der sammen med dig, men i går var jeg særligt trist og ensom, og så skrev en lækker fyr til mig, så jeg blev blødsøden :D
1
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:49

Forskellen er, at du tænker: "Heeeey, ham dér er lækker - jeg må da nok hellere lige ...". Mens jeg - hvis jeg overhovedet får øje på lækkerhed, oftest har som første tanke: "Åh, han er sikkert anstrengende og kedelig at snakke med. Jeg har det SÅ meget sjovere med mine venner. Ja, eller min bror."
2
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 17:51

Nu siger jeg lige noget, ikke ...?

Jeg sidder og lytter til Det vi taler om på Radio24Syv. Og så viser det sig, at Thomas Heurlin (I husker nok Maxe max ud-manden) er med i panelet.
Gæt lige, hvilket udtryk han brugte inden for det første minut, han havde ordet ...

Jeg er knust af grin - aj, men for Helgoland da også. Kan bare SE hans midtvejskrise liste rundt i rummet, altså. :stoned: :tie: :D
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5024

Indlægaf Fyrst Eberhard » 11. jan 2016, 17:56

ManicNinja skrev:Nu siger jeg lige noget, ikke ...?

Jeg sidder og lytter til Det vi taler om på Radio24Syv. Og så viser det sig, at Thomas Heurlin (I husker nok Maxe max ud-manden) er med i panelet.
Gæt lige, hvilket udtryk han brugte inden for det første minut, han havde ordet ...

Jeg er knust af grin - aj, men for Helgoland da også. Kan bare SE hans midtvejskrise liste rundt i rummet, altså. :stoned: :tie: :D

Haha!
0
Peace!
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 18:02

Max har åbenbart skabt sig en levevej af sin midtvejskrise. :-D
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 18:07

Jeg havde en veninde, der så en fyr i en periode, der altid sendte træningsbilleder af sig selv med teksten "max pump på"
3
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 11. jan 2016, 18:10

Viskelæder skrev:Jeg havde en veninde, der så en fyr i en periode, der altid sendte træningsbilleder af sig selv med teksten "max pump på"

Var hun interesseret i at se de billeder, eller sendte han bare løs?
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Viskelæder

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 18:15

Fillie skrev:
Viskelæder skrev:Jeg havde en veninde, der så en fyr i en periode, der altid sendte træningsbilleder af sig selv med teksten "max pump på"

Var hun interesseret i at se de billeder, eller sendte han bare løs?

Jeg tror, hun i det skjulte var interesseret :ninja:
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11678

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. jan 2016, 18:18

ManicNinja skrev:Nu siger jeg lige noget, ikke ...?

Haha, ja det hørte jeg også.. Jeg sad lige i to sekunder og tænkte Hmm er det mon DEN Thomas Heurlin? Så sagde han "maxe ud" og så var det lissom slået fast.
4
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 11. jan 2016, 18:18

Jeg tror, han i det skjulte var Thomas Heurlin, Viskelæder ...

Jeg må altså se at få noget panik på over min singlestand, så jeg kan se at få mig noget succes. Og heurline max ud ... Det her ligevægt funker altså ikke for os kommunikationsfolk og vores kreative proces og sådan ... :gruble: Indtil for nyligt syntes jeg faktisk, han havde en rigtig pæn stemme, Heurlin. Men så så jeg det dér klip fra Youtube. Og hans hår. Så følte jeg mig bare deprimerende solidt bekræftet i en gammel tese om, at de dér mennesker, som jeg ved allerførste indtryk synes godt om ... de viser sig virkelig ofte at være ... hm ... mærkelige (altså på den ufede mærkelige, lidt syge måde) eller lede eller begge dele.
3

Tilbage til "Forhold og sex"