Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JessicaD » 23. jan 2016, 01:05

Hahaha. Åh nej altså. Jeg har lige haft en fucked oplevelse - godt nok ikke på en datingside, men på en chatside, men pointen er vist den samme, så jeg skriver det bare her. Jeg kan ikke gengive det ordret, da manden valgte at slette beskederne bagefter, men i første besked skrev han en masse rosende ord med, hvor pæn jeg var, at han gerne ville lære mig at kende, om jeg var seriøs, og at det var en mangelvare med seriøse folk. Otte ( 8 !!! ) minutter vælger han at skrive en svinerbesked, fordi jeg ikke har svaret!! Og at det mindste man kan gøre da er at svare folk pænt tilbage. Øhhhh. Få sekunder efter er alle beskederne slettet og manden har blokeret mig. Jow jow. :D Charmetrold. Men han har ret - seriøse folk er virkelig en mangelvare. :sarkasme:
11
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1568

Indlægaf Velvet-Goldmine » 23. jan 2016, 09:40

JessicaD skrev:Hahaha. Åh nej altså. Jeg har lige haft en fucked oplevelse - godt nok ikke på en datingside, men på en chatside, men pointen er vist den samme, så jeg skriver det bare her. Jeg kan ikke gengive det ordret, da manden valgte at slette beskederne bagefter, men i første besked skrev han en masse rosende ord med, hvor pæn jeg var, at han gerne ville lære mig at kende, om jeg var seriøs, og at det var en mangelvare med seriøse folk. Otte ( 8 !!! ) minutter vælger han at skrive en svinerbesked, fordi jeg ikke har svaret!! Og at det mindste man kan gøre da er at svare folk pænt tilbage. Øhhhh. Få sekunder efter er alle beskederne slettet og manden har blokeret mig. Jow jow. :D Charmetrold. Men han har ret - seriøse folk er virkelig en mangelvare. :sarkasme:

Havde han haft en profil på et datingsite havde teksten været "Catch me if you can" :cool:
4
OfeliaC
Kort karma: 2
Likede indlæg: 16

Indlægaf OfeliaC » 23. jan 2016, 09:52

Jeg har over flere gange begivet mig ind på diverse datingsites. Tinder er nok nr 1, fordi det er så nemt, enkelt og uforpligtende... Men det er vist også det eneste, der findes derinde. Jeg liker ikke ret mange derinde, men på et tidspunkt likede jeg lidt "for sjov" en type, som jeg bare tænkte, var en RIGTIG skjørtejæger! (Fordomme længe leve...) Vi matchede med det samme og ganske rigtigt gik der ikke mere end 2 minutter før en besked tjekkede ind "SÆT DIG PÅ MIT ANSIGT!" Waow, så er samtalen ligesom igang ;-)
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5120

Indlægaf ManicNinja » 23. jan 2016, 15:38

OfeliaC skrev:Jeg har over flere gange begivet mig ind på diverse datingsites. Tinder er nok nr 1, fordi det er så nemt, enkelt og uforpligtende... Men det er vist også det eneste, der findes derinde. Jeg liker ikke ret mange derinde, men på et tidspunkt likede jeg lidt "for sjov" en type, som jeg bare tænkte, var en RIGTIG skjørtejæger! (Fordomme længe leve...) Vi matchede med det samme og ganske rigtigt gik der ikke mere end 2 minutter før en besked tjekkede ind "SÆT DIG PÅ MIT ANSIGT!" Waow, så er samtalen ligesom igang ;-)

Tænk, det er ikke, hvad jeg kalder 'en skørtejæger'. En skørtejæger opfatter jeg som én, der elsker jagten og forførelsen og optakten. Ham dér ... Han ville jo bare knalde. Nå, uanset betegnelse kunne du da i det mindste grine af, at du - sagt med andre gammeldags udtryk - kender dine pappenhejmere/kender dine lus på gangen og alt det jazz ... :D
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Kasper
Kort karma: 28
Likede indlæg: 231

Indlægaf Kasper » 23. jan 2016, 15:45

JessicaD skrev:Hahaha. Åh nej altså. Jeg har lige haft en fucked oplevelse - godt nok ikke på en datingside, men på en chatside, men pointen er vist den samme, så jeg skriver det bare her. Jeg kan ikke gengive det ordret, da manden valgte at slette beskederne bagefter, men i første besked skrev han en masse rosende ord med, hvor pæn jeg var, at han gerne ville lære mig at kende, om jeg var seriøs, og at det var en mangelvare med seriøse folk. Otte ( 8 !!! ) minutter vælger han at skrive en svinerbesked, fordi jeg ikke har svaret!! Og at det mindste man kan gøre da er at svare folk pænt tilbage. Øhhhh. Få sekunder efter er alle beskederne slettet og manden har blokeret mig. Jow jow. :D Charmetrold. Men han har ret - seriøse folk er virkelig en mangelvare. :sarkasme:

Hvis ret skal være ret, så HAR du jo også spildt 8 minutter af hans liv og formået at knuse hans hjerte inden for samme periode :D

Jeg tror vi kan kalde hans approach "shock and awe". Jeg er personligt mere til "shark trance". Mon der er forsknings og/eller bog-potentiale i at kategorisere mænds kur-adfærd?

1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 23. jan 2016, 23:51

Kasper skrev:Hvis ret skal være ret, så HAR du jo også spildt 8 minutter af hans liv og formået at knuse hans hjerte inden for samme periode :D

Jeg tror vi kan kalde hans approach "shock and awe". Jeg er personligt mere til "shark trance". Mon der er forsknings og/eller bog-potentiale i at kategorisere mænds kur-adfærd?

Det var da vel mest ham, der spildte min tid! :P Jeg kunne jo lige så vel have været i gang med at skrive en besked til ham. Det er jo ikke alle, der er lynhurtige på tasterne, og hvis jeg nu ville skrive en lang og følsom besked, så kunne det da sagtens tage 9 minutter. :P Det mest platte er dog, at han nåede at blokere mig, så han ikke fik læst min sure besked, jeg skrev tilbage. Ej, men hvor utålmodig må man lige være?? Han virkede som en meget bitter mand i de beskeder, men det er da også klart, når man løber panden mod muren og bare med det samme går ud fra, at man ikke gider skrive med ham. Det gad jeg så heller ikke, men det vidste han jo reelt intet om. :deer:

Er det en taktik, du bruger på kvinder? Holder dem på næsen og så falder de bare i en døs? Det er altså dårlig stil at bruge kloroform!! :nej:
3
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 00:40

Ej. Må man nu ikke engang bruge kloroform mere? Hvad så, hvis man VIRKELIG gerne vil putte og kramme lidt?
3
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 144
Likede indlæg: 2124

Indlægaf eks-Maupassant » 24. jan 2016, 01:00

Jeg kan slet ikke forestille mig et forhold uden kloroform. Hvordan gør man ellers for at få hende til at ligge stille ???
8
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 682
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5930

Indlægaf Dikus » 24. jan 2016, 01:09

eks-Maupassant skrev:Jeg kan slet ikke forestille mig et forhold uden kloroform. Hvordan gør man ellers for at få hende til at ligge stille ???

Jeg sidder og overvejer, om det i virkeligheden er her, vi har forklaringen på, jeg glemte at være single. Jeg kender ikke de der moderne spilleregler, hvor man åbenbart ikke må ting.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11831

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. jan 2016, 01:10

eks-Maupassant skrev:Jeg kan slet ikke forestille mig et forhold uden kloroform. Hvordan gør man ellers for at få hende til at ligge stille ???

Roofies, tænker jeg.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 144
Likede indlæg: 2124

Indlægaf eks-Maupassant » 24. jan 2016, 01:29

Dirtylittledevil skrev:

Roofies, tænker jeg.

Ja potato-poTAto
1
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1059

Indlægaf Modesty Blame » 24. jan 2016, 08:00

Foretrækker klart roofies. Kloroform giver "ætsesår". Næh, en roofie ved man, hvad er.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9276

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 08:38

Modesty Blame skrev:

Foretrækker klart roofies. Kloroform giver "ætsesår". Næh, en roofie ved man, hvad er.

Jeg gør ikke :blush:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Comfortzone
Kort karma: 9
Likede indlæg: 106

Indlægaf Comfortzone » 24. jan 2016, 12:20

Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:

Jeg er ikke helt hjemme i det der dating lingo, men jeg mener "roofie" er slang for Rohypnol.
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9276

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 12:28

Comfortzone skrev:
Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:

Jeg er ikke helt hjemme i det der dating lingo, men jeg mener "roofie" er slang for Rohypnol.

Nåh, så'n noget.
Tak. :)
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"