Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11740

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jan 2016, 14:50

JessicaD skrev:
JessicaD skrev:Ham den bitre mand på datingsiden, som flere gange har skrevet mavesure beskeder på forsiden om, at folk er useriøse osv., han søger nu "super søde og dejlige piger mellem 25 og 40 år". Manden er selv 50 år. Måske der skulle skrues lidt på søgefeltet, så der var lidt mere held? Det positive er dog, at han ikke søger en "sød pige på 50 år". Det havde trods alt været endnu værre.

Nu har han skrevet igen. Alderen er nu 25-42. :lol:

Og lur mig om han så ikke tilføjer i sin profiltekst at han er god til at udfordre sine egne grænser :sarkasme:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 28. jan 2016, 15:09

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:
JessicaD skrev:Ham den bitre mand på datingsiden, som flere gange har skrevet mavesure beskeder på forsiden om, at folk er useriøse osv., han søger nu "super søde og dejlige piger mellem 25 og 40 år". Manden er selv 50 år. Måske der skulle skrues lidt på søgefeltet, så der var lidt mere held? Det positive er dog, at han ikke søger en "sød pige på 50 år". Det havde trods alt været endnu værre.

Nu har han skrevet igen. Alderen er nu 25-42. :lol:

Og lur mig om han så ikke tilføjer i sin profiltekst at han er god til at udfordre sine egne grænser :sarkasme:

Haha jo. :D Ej, det virker bare så mærkeligt at søge så langt væk fra sin egen alder. Hvad er det lige for et issue, han har? :gruble: Han er sikkert ung af sind. Og alder er kun et tal. Jo jo - åbenbart kun et tal, så længe det tal er lavt nok. :lol:
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jan 2016, 15:13

JessicaD skrev:
Haha jo. :D Ej, det virker bare så mærkeligt at søge så langt væk fra sin egen alder. Hvad er det lige for et issue, han har? :gruble: Han er sikkert ung af sind. Og alder er kun et tal. Jo jo - åbenbart kun et tal, så længe det tal er lavt nok. :lol:

Er han en af dem som så også laver forsidebeskeder der handler om at kvinderne derinde burde holde op med at stille urealistiske krav? :lol:
5
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Indlægaf Spjaerten » 28. jan 2016, 15:14

Jeg fik den sjoveste henvendelse igår.

Mand som havde så meget lyst til "at kneppe mig gravid" for han ville så gerne være far

:lol:

Og nå ja inkl fulde navn, tlf nr, mail og skype

Åbenbart meget vigtig at kunne kontakte ham :lol:
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 28. jan 2016, 15:21

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:

Er han en af dem som så også laver forsidebeskeder der handler om at kvinderne derinde burde holde op med at stille urealistiske krav? :lol:

Ja, han beklager sig tit over, at folk ikke vil mødes og i øvrigt har for høje krav. :D Jeg har skrevet til ham en gang og sagt, at den slags bitre beskeder nok ikke scorer så mange damer, men han er vist ligeglad. :P
2
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1155
Likede indlæg: 6799

Indlægaf Wizzze » 28. jan 2016, 15:29

Spjaerten skrev:Jeg fik den sjoveste henvendelse igår.

Mand som havde så meget lyst til "at kneppe mig gravid" for han ville så gerne være far

Hvad venter du på? Sådan et godt tilbud får man ikke hver dag :-D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
thorsager
Kort karma: 3
Likede indlæg: 23

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf thorsager » 28. jan 2016, 15:31

Anne Droid skrev:- Ham der skrev til mig en torsdag aften. Han kunne skrive flere sammenhængende sætninger og han havde ikke vedhæftet et pikbillede. I første brev skrev han at han var nødt til at møde mig. Det gjorde vi søndag og det er mere end 1½ år siden og vi er stadig sammen. (Okay, den er måske lidt uden for kategori, men jeg fortæller om det hver gang jeg har muligheden :-D )

Det var også lidt a la det, som jeg bemærkede ved min kæreste. Eller rettere at hun gad tage sig tid til at skrive. Det tændte mig, fordi jeg lærte hendes personlighed at kende. Ikke at andre ikke kunne skrive sammenhængende, men det bliver hurtigt kedeligt, når man, som jeg, var ude efter en kæreste. Vi har været sammen nu i 2½ år og har en dreng på 9 mdr.
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. jan 2016, 15:32

Argh hvad sker der for det grimme udtryk "kneppe dig gravid"? Jeg har selv oplevet at nogen har sagt det, og også det måske endnu værre "kneppe dig død" :wacko: :gisp:
4
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2111

Indlægaf eks-Maupassant » 28. jan 2016, 15:34

JessicaD skrev:
Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:

Ja, han beklager sig tit over, at folk ikke vil mødes og i øvrigt har for høje krav. :D Jeg har skrevet til ham en gang og sagt, at den slags bitre beskeder nok ikke scorer så mange damer, men han er vist ligeglad. :P

Måske troller han?

Jeg morede mig engang med at lave en mandeprofil på hot.dk og så skrive til nogen pumpede briantype-mænd noget i retning af "Heeey sveske. Har sådan tænkt på dig siden vi kyssede i fredags. Jeg kunne godt tænke mig at se din lækre nummi uden bukser på." Der var ikke nogen der svarede, men det var sjovt i sig selv.
1
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 28. jan 2016, 18:20

eks-Maupassant skrev:
Måske troller han?

Jeg morede mig engang med at lave en mandeprofil på hot.dk og så skrive til nogen pumpede briantype-mænd noget i retning af "Heeey sveske. Har sådan tænkt på dig siden vi kyssede i fredags. Jeg kunne godt tænke mig at se din lækre nummi uden bukser på." Der var ikke nogen der svarede, men det var sjovt i sig selv.

Jeg synes ikke, at der er noget troll over de beskeder, selvom de er komiske. Jeg tror, at han er dybt seriøs (ifølge ham selv i hvert fald). Han har jo også sit eget ansigt som profilbillede etc. :)
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Smiling_Goat » 28. jan 2016, 19:56

Dirtylittledevil skrev:

Argh hvad sker der for det grimme udtryk "kneppe dig gravid"? Jeg har selv oplevet at nogen har sagt det, og også det måske endnu værre "kneppe dig død" :wacko: :gisp:

Jeg faldt lige over scorereplikken: "Jeg vil kneppe dig så hårdt, at du sprækker, som om du har født trillinger"

Oh yes.. Sign me up for some of that please
12
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Mulan » 29. jan 2016, 13:58

Hvad siger i egentlig til mænd, som i har afvist, der gerne vil have at vide hvorfor? Jeg er nysgerrig. Hvis man nu bare synes, at de ikke er attraktive?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1913

Indlægaf Purple Haze » 29. jan 2016, 14:37

Mulan skrev:Hvad siger i egentlig til mænd, som i har afvist, der gerne vil have at vide hvorfor? Jeg er nysgerrig. Hvis man nu bare synes, at de ikke er attraktive?

Det kommer an på hvordan de spørger.

Men ellers kan man altid skrive at "jeg kan på ingen måde se mig selv kysse på dig, så det vil være dødsdømt fra starten" eller måske "du er ikke min type".

Altså for nogen typer er det jo ligegyldigt hvad man siger, de hører alligevel ikke og bruger det til enten at vedligeholde kontakten eller til som en undskyldning for at sende svinere afsted.

Har engang eller to gået ind i en dialog hvor jeg har forklaret hvad jeg mente, bla. at Nej jeg afviser dig ikke fordi du er mørk i huden - jeg afviser dig fordi du kun har ét billede på din profil, hvor der er 3 mænd på (hvem af dem er du?), at der ikke står noget som helst om dig i din profil - og fordi du virker irreterende insisterende, selvom jeg har sagt nej.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Smiling_Goat » 29. jan 2016, 14:40

Mulan skrev:Hvad siger i egentlig til mænd, som i har afvist, der gerne vil have at vide hvorfor? Jeg er nysgerrig. Hvis man nu bare synes, at de ikke er attraktive?

Jeg plejede at sige til dem, at jeg desværre kun søgte folk fra min by. Det kan godt være, de har syntes jeg var mærkeligt doven, men de plejede bare at acceptere det og gå videre. Det kan godt være, jeg skulle forklare, at jeg ikke havde bil, og jeg ville have mulighed for at se min kæreste uden alt for meget besvær - også på de skæve tider, hvor det offentlige kører som vinden blæser - men det gav de udtryk for, at de forstod.. Så.. Den virker :)

Jeg synes ikke, der er nogen grund til at sige, at man ikke synes, de er pæne. Så hellere lade dem tro, at jeg er doven :D
4
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Mulan » 29. jan 2016, 15:50

Smiling_Goat skrev:

Jeg plejede at sige til dem, at jeg desværre kun søgte folk fra min by. Det kan godt være, de har syntes jeg var mærkeligt doven, men de plejede bare at acceptere det og gå videre. Det kan godt være, jeg skulle forklare, at jeg ikke havde bil, og jeg ville have mulighed for at se min kæreste uden alt for meget besvær - også på de skæve tider, hvor det offentlige kører som vinden blæser - men det gav de udtryk for, at de forstod.. Så.. Den virker :)

Jeg synes ikke, der er nogen grund til at sige, at man ikke synes, de er pæne. Så hellere lade dem tro, at jeg er doven :D
Purple Haze skrev:

Det kommer an på hvordan de spørger.

Men ellers kan man altid skrive at "jeg kan på ingen måde se mig selv kysse på dig, så det vil være dødsdømt fra starten" eller måske "du er ikke min type".

Altså for nogen typer er det jo ligegyldigt hvad man siger, de hører alligevel ikke og bruger det til enten at vedligeholde kontakten eller til som en undskyldning for at sende svinere afsted.

Har engang eller to gået ind i en dialog hvor jeg har forklaret hvad jeg mente, bla. at Nej jeg afviser dig ikke fordi du er mørk i huden - jeg afviser dig fordi du kun har ét billede på din profil, hvor der er 3 mænd på (hvem af dem er du?), at der ikke står noget som helst om dig i din profil - og fordi du virker irreterende insisterende, selvom jeg har sagt nej.

Jeg tror jeg hælder mest til SG's måde, hvis det er muligt, men jeg synes altså også det er irriterende, at de ikke bare accepterer et afslag.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"