Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 30. jan 2016, 08:00

JessicaD skrev:
Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:
JessicaD skrev:Ham den bitre mand på datingsiden, som flere gange har skrevet mavesure beskeder på forsiden om, at folk er useriøse osv., han søger nu "super søde og dejlige piger mellem 25 og 40 år". Manden er selv 50 år. Måske der skulle skrues lidt på søgefeltet, så der var lidt mere held? Det positive er dog, at han ikke søger en "sød pige på 50 år". Det havde trods alt været endnu værre.

Nu har han skrevet igen. Alderen er nu 25-42. :lol:

Og lur mig om han så ikke tilføjer i sin profiltekst at han er god til at udfordre sine egne grænser :sarkasme:

Haha jo. :D Ej, det virker bare så mærkeligt at søge så langt væk fra sin egen alder. Hvad er det lige for et issue, han har? :gruble: Han er sikkert ung af sind. Og alder er kun et tal. Jo jo - åbenbart kun et tal, så længe det tal er lavt nok. :lol:

Hvis han nu en dag beslutter sig for et realistisk søgefelt, så vil kvinderne, der har set, at han tidligere kun ville have 25-42-årige, nok ikke være voldsomt begejstrede for at være andetvalg.
3
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 30. jan 2016, 18:08

Jeg har lige læst en profil, hvor manden egentlig så ok ud, men jeg har aldrig oplevet en profil, hvor der var SÅ mange ting, der frastødte mig i teksten. Det var stort set alle linjer, hvor jeg bare tænkte "noo". Fx:

"Jeg er 32, men føler mig som en på 25 mentalt. Men det gør alle vel" - Øh nej. Og så hader jeg, når folk forsøger at gøre deres egne issues til et universielt problem. Han ville i øvrigt gerne have en pige, der ikke gik for meget i byen, for han var færdig med byture. Hvem sagde 25 år mentalt? Det tror jeg så ikke lige. Arg! :P
5
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 30. jan 2016, 18:52

Når jeg har været på Tinder, synes jeg også, der kom flere og flere af sådan nogle passiv-aggressive tekster gemt i et forsøg på humor, ala: "Skriv nu først. Jeg er så træt af piger, der bare er herinde, for at samle på matches og få bekræftelse :P"
Hvem scorer på de der nedladende tekster?
2
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 30. jan 2016, 20:34

Viskelæder skrev:Når jeg har været på Tinder, synes jeg også, der kom flere og flere af sådan nogle passiv-aggressive tekster gemt i et forsøg på humor, ala: "Skriv nu først. Jeg er så træt af piger, der bare er herinde, for at samle på matches og få bekræftelse :P"
Hvem scorer på de der nedladende tekster?

Ja, jeg har set flere med den tekst, og dem springer jeg altid over. Slap dog af! :D En var endda endnu mere sur og skrev noget a la "Hvis du bare søger bekræftelse, så swipe mig til venstre, for det bliver IKKE mig, der giver dig den. Du må også gerne skrive først!!". Jamen dog! En charmetrold. :sarkasme:
3
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2280

Indlægaf Zombie » 1. feb 2016, 14:53

Jeg fik lov til at sidde med en studiekammerats Tinder i dag. Og der er utrolig mange piger, som elsker kaffe, musik og hygge med vennerne. De skiller sig jo markant ud, i det de fleste mennesker både hader kaffe, foretrækker dybeste stilhed og trives bedst med at være oppe at skændes med vennerne - eller ingen venner at have, overhovedet!! :afro:
8
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 1. feb 2016, 15:30

Jeg har fået en besked hvor der indledelsesvis blir brugt den dejlige frase "ungdommelig mand".
Forventede så at tjekke en 68-årig mand ud eller lign. Men gutten var så 40. Det gør det næsten endnu værre at han bruger det ord.
5
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 1. feb 2016, 15:31

"Hej med dig du ser søde ude har ind hvad går du laver"

Det er jo næsten synd. :/
4
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 1. feb 2016, 15:33

Spjaerten skrev:Jeg har fået en besked hvor der indledelsesvis blir brugt den dejlige frase "ungdommelig mand".
Forventede så at tjekke en 68-årig mand ud eller lign. Men gutten var så 40. Det gør det næsten endnu værre at han bruger det ord.

Vil du hellere have den, som jeg fik fra en "frisk ung mand" på 45? :D Så slapper du af! Hvor gammel regner du lige med at blive? 150 år? Du er midaldrende!! :whip:
6
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1603

Indlægaf Spjaerten » 1. feb 2016, 15:51

JessicaD skrev:
Spjaerten skrev:Jeg har fået en besked hvor der indledelsesvis blir brugt den dejlige frase "ungdommelig mand".

Vil du hellere have den, som jeg fik fra en "frisk ung mand" på 45? :D Så slapper du af! Hvor gammel regner du lige med at blive? 150 år? Du er midaldrende!! :whip:

Måske jeg bare skulle ta ham den 26 årige der lige har skrevet om en ung mand dur :-D
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 1. feb 2016, 15:54

Mand forklarer i sin profil, at han er "lit ordblind" og han søger i øvrigt:

"jeg er søde kærlige fyr ville møde mig søde piger laver nåde sam med også
godet liger ude se nåde så se hvad eller sker vilde sted ude spiser eller tur i bio også eller hvad finner på"

Det tog mig lidt tid at tyde 2. linje, men mon ikke, der skal stå: "Kan godt lide at komme ud at se noget, og se hvad der ellers sker vilde steder, ud at spise eller tur i bio også eller hvad man finder på". Hmm? Gad vide, hvad man selv ville gøre, hvis man var ordblind. Hvis man får en ven til at skrive profilen, så bliver det jo alligevel opdaget, når man selv skal svare på beskederne, men omvendt må det også bare skræmme mange væk, at man næsten ikke kan formulere sig, så det er til at forstå ved første gennemlæsning.
1
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 1. feb 2016, 15:56

Jeg matchede med pæn fyr på Tinder.
Charmen forsvandt altså, da han lagde ud med:

"Hej, laver du?"
10
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 1. feb 2016, 15:57

Spjaerten skrev:
JessicaD skrev:

Måske jeg bare skulle ta ham den 26 årige der lige har skrevet om en ung mand dur :-D

Jeg har også fået en del tilbud fra yngre fyre. Helt ned til 18 år. :O Før i tiden har det stort set altid kun været de ældre, men nu bliver man "beskudt" fra alle sider. Det er lidt pudsigt. :D Der bliver vel kun mere af den slags med tiden. En på 40 kan jo meget let have en både 10 år ældre og yngre, uden at nogen vil rynke på næsen ad det.
1
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 1. feb 2016, 16:24

Guldfisk skrev:Jeg matchede med pæn fyr på Tinder.

"Hej, laver du?"

Det er nok min hadesætning!! :sur:
For det første rager det ikke andre om jeg skider, for det andet synes jeg det udstråler en ladhed jeg ikke kan med. Argh!!! :evil:

Det er på niveau med "Er du intra?" Billede
10
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
JessicaD

Indlægaf JessicaD » 1. feb 2016, 16:40

Liseletpåtå skrev:
JessicaD skrev:

Arghh nej han er ej! Sagde den 43-årige. :genert: Jeg er f.... Ikke midaldrende!

Hvornår er man så midaldrende? Når man er 60? Så skal man jo blive mindst 120 år! :D :8:
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 1. feb 2016, 16:53

Guldfisk skrev:Jeg matchede med pæn fyr på Tinder.

"Hej, laver du?"

Årh nej. Pattebarnssprog på den dér måde ... *Facepalm* Hvis der nogensinde er én, der skriver det dér til mig, har jeg for længst vedtaget med mig selv, at jeg vil svare: "Ja. Pøller" - og aldrig lade høre fra mig igen.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Forhold og sex"