Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2082

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf eks-Maupassant » 5. feb 2016, 16:04

Dirtylittledevil skrev:
Spasserinde skrev:Totalt. Hvis man tror det eneste, man kan samtale om, er det, som man ville skrive i vennebogen i 7ende klasse, ser det altså sort ud. Det er lidt som om han tænker "Ja, jeg er 33 år og hedder Martin og bor i Bogense. Men de tre oplysninger skal helst række 20 år, hvis det bliver til noget mellem os, så må hellere være lidt varsom med at give det hele for hurtigt."

Nu er du meget fordomsfuld, Martin har masser at snakke om :-D

- Hvordan går det så?
- Jamen det går da fint, tak, og dig?
- Jo tak jeg klager ikke. Haft en god dag?
- Ja, en rigtig fin dag, dig?
- Jo tak min var også fin.
- Godt. Hvad skal du så ha til aftensmad i dag?
- Jeg skal have svensk pølseret. Hvad med dig?
- Det var sjovt, jeg skal have hjemmelavet hotdogs!
-Ja det var sjovt, så skal vi begge to have noget med pølser! Griner!
- Ja det var sjovt, griner!
- Er det så med røde pølser eller de andre?
- De røde, jeg spiser kun røde pølser. Og dig?
- Jamen sådan har jeg det også, vi har meget til fælles.
- Ja det har vi sørme. Skal du se Badehotellet i aften?
- Nej jeg optager det, jeg skal besøge mor.

(osv)

Hehe jeg troede først du havde copypasted en datesamtale ind :) Først sidenhen så jeg at det var pastiche.
2
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 140
Likede indlæg: 2082

Indlægaf eks-Maupassant » 5. feb 2016, 16:09

vUlpeS skrev:
Fillie skrev:Jeg bliver lige nødt til at fortælle jer det her, selvom det ret beset ( :-D ) ikke er fra en datingside: Min veninde satte for et par dage siden en vase fra Royal Copenhagen til salg i en dertil indrettet gruppe på Facebook. Straks fik hun en privat henvendelse fra en mand, som på sit profilbillede var klædt ud som ridder i færd med sværdkamp, hvor han med stolthed fremviste et billede af egen vase og spurgte interesseret til hendes. Hun svarede, at hun blot ønskede at sælge sin vase, men ved egen kraft eskalerede Ridderen af Den Musselmalede Vaseorden kontakten og spammede min veninde med flere billeder af sine vaser i kombination med æggende smileys. Til sidst opgav hun sit vasesalg for den dag.

At forsøge at lave damer i en gruppe om porcelæn via sin vasesamling iført bogstavelig talt fuld udrustning... Tjah, til en dillerbuket hører jo en vase. :slem:

Jeg synes det er smart fundet på. Det er lidt ligesom at gå på rov henne på biblioteket; de aner ikke hvad der ramte dem, fordi de tror de er i sikkerhed på biblioteket (eller i dette tilfælde i vase-gruppen).

"Hej! Nice bog dér! Jeg kan se, at du også interesserer dig for at gå på biblioteket. Jeg har også tænkt mig at låne en bog, se selv, det er den jeg har her i hånden! Kan du godt li' at læse? Og hvad med familien? Hvor bor de? Kan de li' at læse?"

Kvinder er skøre på den måde, når de bilder sig ind, at der findes sikre zoner.

Man skal gå hen til dem der låner 50 Shades of Grey og opføre sig som om man var rablende gal og et kæmpe bundt neuroser. Det er det de vil have!

"Jeg kommer og henter dig klokken 7, og du må ikke have noget grønt på dig. Hvis du tager noget grønt på er det færdigt, finito, farvel - det er regel nummer 14! Jeg sender dig en pdf med alle reglerne i morgen."
14
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 571
Likede indlæg: 5086

Indlægaf ManicNinja » 5. feb 2016, 16:21

Var det for resten ikke i denne tråd, vi havde en herlig passiar om Maxe max ud-manden aka Thomas Heurlin?

Jeg vil sige det sådan, at jeg blev lidt nervøs, da siden herinde lige før gav mig en fejlmeddelelse, hvor der stod at min forespørgsel ikke kunne gennemføres, da serveren "timede ud". Fik et kort, hårrejsende øjeblik indre billede af Heurlin siddende indeni serverkasse, hvor han timede (og maxede) max ud med store konsekvenser for vores kære debatsite til følge ...

Ja, jeg ved det godt. Logger ud, får et bad, noget mad og et fast arbejde nu. Eller det dér.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 16:40

Dikus skrev:Det er helt klart mere normalt, end du tror. Man kan jo også måle, at mange flytter "hjem", når de skal have børn. Et tæt familienetværk er for mange ret afgørende for deres livskvalitet.

Sagde hende, der flyttede til Grønland :cool:

Ja det med at "flytte hjem" når man skal bygge rede har jeg hørt om før. Men at man som ungt menneske fx som i det nævnte eksempel flytter til sjælland, og så skulle resten af familien stille og roligt følge med? Jamen har de ikke deres hjem, hus, venner, kontakter osv dem dropper de så bare, for at flytte efter "udflytteren"?
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1412

Indlægaf vUlpeS » 5. feb 2016, 17:08

eks-Maupassant skrev:
vUlpeS skrev:
Fillie skrev:Jeg bliver lige nødt til at fortælle jer det her, selvom det ret beset ( :-D ) ikke er fra en datingside: Min veninde satte for et par dage siden en vase fra Royal Copenhagen til salg i en dertil indrettet gruppe på Facebook. Straks fik hun en privat henvendelse fra en mand, som på sit profilbillede var klædt ud som ridder i færd med sværdkamp, hvor han med stolthed fremviste et billede af egen vase og spurgte interesseret til hendes. Hun svarede, at hun blot ønskede at sælge sin vase, men ved egen kraft eskalerede Ridderen af Den Musselmalede Vaseorden kontakten og spammede min veninde med flere billeder af sine vaser i kombination med æggende smileys. Til sidst opgav hun sit vasesalg for den dag.

At forsøge at lave damer i en gruppe om porcelæn via sin vasesamling iført bogstavelig talt fuld udrustning... Tjah, til en dillerbuket hører jo en vase. :slem:

Jeg synes det er smart fundet på. Det er lidt ligesom at gå på rov henne på biblioteket; de aner ikke hvad der ramte dem, fordi de tror de er i sikkerhed på biblioteket (eller i dette tilfælde i vase-gruppen).

"Hej! Nice bog dér! Jeg kan se, at du også interesserer dig for at gå på biblioteket. Jeg har også tænkt mig at låne en bog, se selv, det er den jeg har her i hånden! Kan du godt li' at læse? Og hvad med familien? Hvor bor de? Kan de li' at læse?"

Kvinder er skøre på den måde, når de bilder sig ind, at der findes sikre zoner.

Man skal gå hen til dem der låner 50 Shades of Grey og opføre sig som om man var rablende gal og et kæmpe bundt neuroser. Det er det de vil have!

"Jeg kommer og henter dig klokken 7, og du må ikke have noget grønt på dig. Hvis du tager noget grønt på er det færdigt, finito, farvel - det er regel nummer 14! Jeg sender dig en pdf med alle reglerne i morgen."

Hahaha, et bundt (neu)roser! Gotta love it! :D
2
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.
Modesty Blame
Kort karma: 86
Likede indlæg: 1054

Indlægaf Modesty Blame » 5. feb 2016, 17:09

Dirtylittledevil skrev:
Dikus skrev:Det er helt klart mere normalt, end du tror. Man kan jo også måle, at mange flytter "hjem", når de skal have børn. Et tæt familienetværk er for mange ret afgørende for deres livskvalitet.

Ja det med at "flytte hjem" når man skal bygge rede har jeg hørt om før. Men at man som ungt menneske fx som i det nævnte eksempel flytter til sjælland, og så skulle resten af familien stille og roligt følge med? Jamen har de ikke deres hjem, hus, venner, kontakter osv dem dropper de så bare, for at flytte efter "udflytteren"?

Hov hov, jeg er altså midaldrende (midaldrende = midtvejs i livet = 37 år).

Vi er så ikke flyttet hjem. Det er bare faldet tilfældigt sådan, at vi alle tre er endt i Østjylland. Ikke at nogen er utilfredse. Vi ser hinanden hele tiden.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 17:21

Modesty Blame skrev:Hov hov, jeg er altså midaldrende (midaldrende = midtvejs i livet = 37 år).

Vi er så ikke flyttet hjem. Det er bare faldet tilfældigt sådan, at vi alle tre er endt i Østjylland. Ikke at nogen er utilfredse. Vi ser hinanden hele tiden.

Det var nu ikke dig jeg snakkede om, men Guldfiskens eksempel som startede snakken :) (Hvis dit hov hov var til mig)
Nu kan jeg så se at hun skriver "flytte for job", i mit hoved var det flytte for uddannelse der stod, så måske er hun ikke engang så ung endda :)
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 19:50

Dirtylittledevil skrev:

Her har det været en proces over ti år... Når man alligevel flytter, så orienterer man sig mod de steder ens næreste bor.
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 5. feb 2016, 22:25

Dirtylittledevil skrev:
JessicaD skrev:Den 50-årige bliver ved. Nu skriver han en sms på forsiden med noget ævl om, at "måske er jeg havnet i din indbakke med uønsket post", og at det da må være en fejl, fordi han er så sød og rar. Han slutter med "knus til de unge kvinder". ARG! :D Man kan sætte sådan et aldersfilter på, så man ikke får beskeder fra nogen, der er udenfor ens eget søgefelt. Forleden havde han også skrevet, at han gerne ville have sin egen familie, så det forklarer nok, hvorfor han helst ikke vil gå over 40 år i alderen. Men ej. Det skriger langt væk af desperation. :O

Og nu fortæller han om at han gerne vil finde en ung kvinde hvor han kan pille tøjet af hende med tænderne, vel at mærke sine egne tænder, underforstået "Jeg er ikke så gammel at jeg har gebis" tolker jeg det til. :nej:

Ja, det var også sådan, jeg tolkede den - at det var hans egne tænder. :tie: Ej, det er bare super gustent, at han går så meget op i, at det skal være en ung kvinde. Han er jo sådan sygeligt besat af det. :wacko:
2
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1047

Indlægaf Guldfisk » 5. feb 2016, 22:42

Dirtylittledevil skrev:
Modesty Blame skrev:Hov hov, jeg er altså midaldrende (midaldrende = midtvejs i livet = 37 år).

Det var nu ikke dig jeg snakkede om, men Guldfiskens eksempel som startede snakken :) (Hvis dit hov hov var til mig)
Nu kan jeg så se at hun skriver "flytte for job", i mit hoved var det flytte for uddannelse der stod, så måske er hun ikke engang så ung endda :)

Jeg er 26. Bare sådan for oplysningens skyld ;)
1
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 8. feb 2016, 14:27

Jeg skiftede profilbillede, og det havde få sekunder efter denne effekt :lol: De unge er fremme i skoene!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 22:14

11
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 8. feb 2016, 22:23

Viskelæder skrev:Haha, læs den her :)

http://www.tickld.com/x/jaw/this-man-le ... 9fb957b6a9

Men de kom da godt ud af det sammen :D
4
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 8. feb 2016, 22:28

Dikus skrev:

I sandhed the beginning of a beautiful friendship :-D
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. feb 2016, 23:45

Akehurst2 skrev:
Dikus skrev:

I sandhed the beginning of a beautiful friendship :-D

Ja, hvor vil det være en fin sløjfe på den historie, hvis de bliver bedstevenner :lol2:
4

Tilbage til "Forhold og sex"