Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Oddinary
Kort karma: 19
Likede indlæg: 254

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Oddinary » 13. feb 2016, 10:14

Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.

Det har jeg aldrig forstået, den dér selvopfundne høflighedsregel. Skal man også hilse på alle mennesker, man går forbi på gaden? :stoned:
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11681

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. feb 2016, 10:22

Oddinary skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg fik et brev fra en mand som skrev noget a la "hov hov, du glemte da vist at lægge en lille hilsen da du besøgte min profil. det er altså almindelig høflighed"

Hvortil jeg svarede "Hov hov, du glemte da vist at starte dine sætninger med stort, det er altså almindelig børnelærdom"

Så blev han pissesur.

Det har jeg aldrig forstået, den dér selvopfundne høflighedsregel. Skal man også hilse på alle mennesker, man går forbi på gaden? :stoned:

Jeg tror mere det er hvis man går forbi et hus, og kigger ind i haven eller ind gennem vinduet, så bliver man altså nødt til lige at banke på og sige hey jeg kiggede lige på jeres have :lol:

Nå men i stædighed blev jeg ved med at kværulere overfor ham, og så lavede han forklaringen om til at det bare var noget han havde sagt for at komme i snak.
Jeg tænkte så hmm ja okay, måske har han bare svært ved at finde en god måde at starte på, måske er han lidt sød alligevel? Og så tjekkede jeg hans profil igen for lige at genopfriske hvad han havde skrevet om sig selv og sårn...
Så gik der 5 minutter, så skrev han: Nå? Skulle du nu lige ind og glo igen ???????!!

Nu ignorerer jeg ham bare, det er sgu for weird :forvirret2:
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 564
Likede indlæg: 5032

Indlægaf ManicNinja » 13. feb 2016, 10:38

Så blev han pissesur.

Jeg er ret sikker på, jeg var kommet til at skrive: "Hov, hov - du glemte da vist, at man ikke indleder en dialog med en fremmed ved at bebrejde og belære vedkommende."

... Nar!
0
Edit: Jeg har også nogle gange troet, at sådan en hilsen da ikke kunne være andet end forsøg på kærligt drilleri og humor. Men sådan noget har de slet ikke haft. Humor, altså. Suk.
Senest rettet af ManicNinja 13. feb 2016, 10:44, rettet i alt 2 gange.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Modesty Blame
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1052

Indlægaf Modesty Blame » 13. feb 2016, 10:42

ManicNinja skrev:

Så blev han pissesur.

Jeg er ret sikker på, jeg var kommet til at skrive: "Hov, hov - du glemte da vist, at man ikke indleder en dialog med en fremmed ved at bebrejde og belære vedkommende."

... Nar!

Det er ligesom dem, der kommer hen og siger, hvorfor ser du så sur ud? Hvor man mest har lyst til at give vedkommende et knæ i skridtet, når man altså er kommet sig over forbløffelsen over, at fremmede mennesker blander sig i, hvordan man vælger at se ud, mens man ikke tænker på dem.
5
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 13. feb 2016, 20:20

Jeg har den underligste "samtale" på Instagram :D

En mand skriver til mig ud af det blå:
- Hi, how are you?
Im good, thank you, how are you?
- Im great, thanks for asking! You have a beautiful smile! How old are you?
Thank you :) Im 29.
- Really? You look so young! :)
Yes, really. Thank you :)
- And you like guinea pigs?? You are not real :D What did you study? (her tænker jeg stadig: hvad vil han?? jeg får ikke lige svaret, så han skriver igen)
- Sorry if im bothering you
No you are not bothering me. I studied psychology, why? :)
- Nice I wanted to get my PhD in Behaviour Analysis which is a part of psychology (han skriver igen)
- What would you like to know about me?
You wrote me?? :D
- Well im 28 years old. Im originally from *** but lived about 9 years in *** where I studied and worked and also lived about a year in ***, ***, *** and ****. I just moved back to *** about two months ago and I will stay here for probably a year but I havent planned it out yet since I still have my family here. (han skriver igen)
- I have a few degrees in ***, ***, *** and minor in *** (han skriver igen)
- After that when I come back to get my masters I got an MBA with emphasis on *** and after I got a specialiazation in *** and *** (han skriver igen)
- I guess thats a little about me :)

WTF?
4
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 13. feb 2016, 20:59

Viskelæder skrev:WTF?
.meh. det er vel ikke så svært at hitte rede i hvad han vil. Den sidste del er tydeligevis en copy-paste han bruger til mange. Du er sikkert smuk siden han skriver til dig uopfordret. Har set andre piger der får alle mulige tilbud på Instagram og Facebook og alt muligt. Ofte ægteskabstilbud på gebrokkent arabisk el. indisk/engelsk.

Idag var der på jeres alles favorit-site en pige der brokkede sig på forsiden: "Tænker mænd da også kun på en ting!!!" En ret udseenet udfordret pige.
1
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4093

Indlægaf Viskelæder » 13. feb 2016, 21:03

Vlad Kalashnikov skrev:
Viskelæder skrev:WTF?
.meh. det er vel ikke så svært at hitte rede i hvad han vil. Den sidste del er tydeligevis en copy-paste han bruger til mange. Du er sikkert smuk siden han skriver til dig uopfordret. Har set andre piger der får alle mulige tilbud på Instagram og Facebook og alt muligt. Ofte ægteskabstilbud på gebrokkent arabisk el. indisk/engelsk.

Idag var der på jeres alles favorit-site en pige der brokkede sig på forsiden: "Tænker mænd da også kun på en ting!!!" En ret udseenet udfordret pige.

Nej, du har ret i, at han jo vil i kontakt med mig, men det er bare så mærkeligt at begynde at fortælle om sig selv på den måde :lol2: Jeg synes ikke rigtigt, mine svar lægger op til en meeega interesse fra min side. Men ja, det virker meget copy-paste.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 12:34

JEG VIL VIDE OM DU HAR LYST TIL FLIRTS skriver ældre herre iført kansas-selebukser og høreværn.
14
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3421

Indlægaf HappyPaww » 15. feb 2016, 13:56

Viskelæder skrev:Jeg har den underligste "samtale" på Instagram :D

En mand skriver til mig ud af det blå:
- Hi, how are you?
Im good, thank you, how are you?
- Im great, thanks for asking! You have a beautiful smile! How old are you?
Thank you :) Im 29.
- Really? You look so young! :)
Yes, really. Thank you :)
- And you like guinea pigs?? You are not real :D What did you study? (her tænker jeg stadig: hvad vil han?? jeg får ikke lige svaret, så han skriver igen)
- Sorry if im bothering you
No you are not bothering me. I studied psychology, why? :)
- Nice I wanted to get my PhD in Behaviour Analysis which is a part of psychology (han skriver igen)
- What would you like to know about me?
You wrote me?? :D
- Well im 28 years old. Im originally from *** but lived about 9 years in *** where I studied and worked and also lived about a year in ***, ***, *** and ****. I just moved back to *** about two months ago and I will stay here for probably a year but I havent planned it out yet since I still have my family here. (han skriver igen)
- I have a few degrees in ***, ***, *** and minor in *** (han skriver igen)
- After that when I come back to get my masters I got an MBA with emphasis on *** and after I got a specialiazation in *** and *** (han skriver igen)
- I guess thats a little about me :)

WTF?

Nogle mennesker ser alle sociale medier som datingsider :tie:
0
DenBlødeJyde
Kort karma: 77
Likede indlæg: 896

Indlægaf DenBlødeJyde » 15. feb 2016, 14:24

Dirtylittledevil skrev:JEG VIL VIDE OM DU HAR LYST TIL FLIRTS skriver ældre herre iført kansas-selebukser og høreværn.

Alt bliver tilsyneladende bare nemmere, at forstå når man bruger Caps Lock......
2
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 15. feb 2016, 18:03

DenBlødeJyde skrev:
Dirtylittledevil skrev:JEG VIL VIDE OM DU HAR LYST TIL FLIRTS skriver ældre herre iført kansas-selebukser og høreværn.

Alt bliver tilsyneladende bare nemmere, at forstå når man bruger Caps Lock......

Det er den skriftlige pendant til at råbe, når andre mennesker har svært ved at forstå dansk. Det hjælper at råbe.
:stoned:
5
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Likede indlæg: 471

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 15. feb 2016, 18:09

Fik i flirtet lidt så?
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. feb 2016, 18:31

Vlad Kalashnikov skrev:
Fik i flirtet lidt så?

Nix :-D
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5865

Indlægaf Dikus » 15. feb 2016, 18:32

Hvordan er man, når man har lyst til flirts? Og hvad gør man?
0
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 141
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1408

Indlægaf vUlpeS » 15. feb 2016, 18:35

Høreværnet taget i betragtning ville være så umådeligt meget sjovere, om han havde skrevet "JEG VIL VIDE OM DU KAN FINDE PÅ AT SKRIGE".
3
- That keen, tingling sense of danger which is so often mistaken for male arousal.

Tilbage til "Forhold og sex"