Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 579
Likede indlæg: 8720

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Smiling_Goat » 16. feb 2016, 16:36

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:
DenBlødeJyde skrev:Det er godt nok ikke på en datingside, men på Facebook, hvor jeg er medlem på en side for single. Så.. pretty much the same thing..

Jeg har lige fået en besked fra en fyr: Hejsa faldt lige over dig, du er da et stykke med lækkert, hva med og skrive lidt , og måske en kop kaffe og et spil uno.

.... et stykke med lækkert?? :nerve:

Må jeg gætte på, at han er i 40'erne? Jeg har kun hørt "gamle mennesker" bruge det udtryk.

SMÅKAGE blev der sagt! Jeg ved ikke med jer andre, folkens ... Men hooooold nu kæft, jeg kan mærke rynkerne helt om i numsehullet nu ... :fløjt: Og selv om jeg ikke sådan heeelt er i 40'erne endnu. Og nej, jeg siger heller ikke 'et stykke med (u)lækkert'. Men er vi ikke ret mange i sluttrediverne/startfyrrerne herinde?

Jeg tænkte nok I ville kunne lide den :D
1
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1275

Indlægaf Firebird » 16. feb 2016, 16:45

Smiling_Goat skrev:
DenBlødeJyde skrev:Det er godt nok ikke på en datingside, men på Facebook, hvor jeg er medlem på en side for single. Så.. pretty much the same thing..

Jeg har lige fået en besked fra en fyr: Hejsa faldt lige over dig, du er da et stykke med lækkert, hva med og skrive lidt , og måske en kop kaffe og et spil uno.

Må jeg gætte på, at han er i 40'erne? Jeg har kun hørt "gamle mennesker" bruge det udtryk.

NÅÅÅÅÅÅRH Du læner dig op af en røvfuld rødbeder lige nu unge dame. :gammel:
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 16. feb 2016, 16:50

Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:

Men jeg er jo ung og smuk.. Jeg kan slippe af sted med alt :D
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 920
Likede indlæg: 7107

Indlægaf ManicNinja » 16. feb 2016, 16:55

Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:

Nej. Fordi du er så ung forveksler du dét at kunne slippe af sted med alt med "vi hader dig i stilhed, men bare vent, vi river din røv på et rivejern, når vi på et tidspunkt synes, vi har hørt nok fra dig" ... :P
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 16. feb 2016, 16:57

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:

Nej. Fordi du er så ung forveksler du dét at kunne slippe af sted med alt med "vi hader dig i stilhed, men bare vent, vi river din røv på et rivejern, når vi på et tidspunkt synes, vi har hørt nok fra dig" ... :P

:nerve:

Og pludselig giver min barndom mening..
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1181
Likede indlæg: 17484

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. feb 2016, 17:15

At dømme efter hvornår han gik ud af folkeskolen tror jeg han er cirka 35 :)
0
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 25
Likede indlæg: 713

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 17. feb 2016, 06:15

Der er også en endate forsidemand der omtaler sig selv som "lille mig" ("Er der mon en der mangler en som lille mig.") Tror næppe det er en vending der vælter kegler hos særligt mange piger. Det er lidt ligesom en mand der nejede.
5
Grab them by the pussy
Modesty Blame
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1432

Indlægaf Modesty Blame » 17. feb 2016, 06:32

DenBlødeJyde skrev:
kidkomb skrev:
DenBlødeJyde skrev:Har nævnt den før, men nu nævner jeg den lige igen. Jeg fik et brev fra en ung fyr, der kom fra en lille sønderjysk by. Han gjorde meget ud af, at fortælle, at han både havde bil og bondegård. For at dokumentere førnævnte påstand vedhæftede han da lige billeder af både gård OG bil...

Nu er jeg ikke medlem af endate pt. men måske jeg skulle smide et billede op af min lille bil "det blå lyn", hvis jeg får profil derinde igen... Det må da få nogle mænd til, at blive helt vilde i trussen....

Så bør du også kalde profilen "Det blå lyn" og huske at skrive et sted i profilteksten, at det "faktisk er navnet på min bil hihi"

Tror jeg skal hedde MitsubishiGirl85 :savl:

Jeg skal bare hedde MitziSpace.
1
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 25
Likede indlæg: 713

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 17. feb 2016, 06:52

DenBlødeJyde skrev:Tror jeg skal hedde MitsubishiGirl85 :savl:
Jeg er VolvoBadBoy58 og altid ude efter nogle frække bitches der vil med ud og cruise i mit hood i Vanløse. Hvis du er lucky og du har en god booty viser jeg dig måske min crib.
2
Grab them by the pussy
DenBlødeJyde
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2171

Indlægaf DenBlødeJyde » 17. feb 2016, 07:25

BlueSpaceStar lyder nu heller ikke så tosset...... Og så smækker jeg et billede op af de terninger jeg har i forruden - Det lokker alle de vilde bad boys til, det er jo total street!
1
gro71
Kort karma: 19
Likede indlæg: 323

Indlægaf gro71 » 17. feb 2016, 07:29

FordMultipla45 - dét er et nick, der rykker!
4
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5581

Indlægaf FruDulle » 17. feb 2016, 07:31

BadBerlingoDad75 :love:
6
Whatever
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 942
Likede indlæg: 5581

Indlægaf FruDulle » 17. feb 2016, 07:43

Skumfidusen skrev:
FruDulle skrev:BadBerlingoDad75 :love:

Måske jeg skulle melde mig ind som NissanPapa72 - jeg ville så meget vade rundt i lystne damer. Men I kan godt styre jer; jeg er ikke til noget som helst. Rooooolig tøser.

Heller ikke et stykke med godt skåret dulle?
(Er ved at lære ungdommens lingo-virker det?)
2
Whatever
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 315
Likede indlæg: 3816

Indlægaf Skralde » 17. feb 2016, 08:14

Øv, det er kun "normale" og høflige mænd der har skrevet til mig indtil videre. Jeg er skuffet!
5
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1181
Likede indlæg: 17484

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. feb 2016, 09:46

Vlad Kalashnikov skrev:Der er også en endate forsidemand der omtaler sig selv som "lille mig" ("Er der mon en der mangler en som lille mig.") Tror næppe det er en vending der vælter kegler hos særligt mange piger. Det er lidt ligesom en mand der nejede.

Ja jeg gøs også da jeg læste det, og tænkte på at nævne det her. Han kunne lige så godt stå i kjole og med nedslået blik.

Forleden var der også en i de beskeder som savnede at "sugekysse". Instant brækrefleks.
4
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison

Tilbage til "Forhold og sex"