Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 287
Likede indlæg: 2169

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 21:31

Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.
8
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5881

Indlægaf Smiling_Goat » 20. feb 2016, 21:31

Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Er du gammel nok til, at du kan sige, du er hendes mor eller faster eller sådan noget? :D
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2016, 21:37

Dirtylittledevil skrev:Og Youdate har et debatforum!!

Nix!
Det er blasfemi og det er utroskab. Du vover ikke...!

Det er i øvrigt lige før jeg savner mine dage på scor, når jeg læser denne tråd.
Det ville have været rigtig sjovt at kunne dele sine wtf-moments med andre.
Istedet sad jeg bare og var frastødt det meste af tiden :lol:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 21:42

Så skrev en mand, som profilbillede har sin egen - yderst knejsende - gigantsvabert af en diller og en drillende vinkel af hans ganske muskuløse brystkasse, som søger sex. Han så OGSÅ skrevet at han er læge. Jeg har nu spurgt ham:
"Tillad mig at spørge - ud af ren nysgerrighed - hvorfor pikbilledet? Altså - det er muligvis mig, der er yderst fatsvag, men det er sådan rimelig kækt, uopfodret at sende billeder af genetalia til ukendte kvinder, er det ikke? Hvad er responsen typisk?

Jeg er voldsomt nysgerrig - for i mit hovede ville en læge være - som har en længerevarende uddannelse - i besiddelse af en eller anden form for akademisk snusfornuft og muligvis undrer jeg mig også lidt over de modsatrettede signaler. Jobtitel vs pikbillede. Vil du sælge dig selv på at være seriøs (og som mandlig læge højst sandsynligt i top 3 over eftertragtede job for en ønsket partner at bestride) eller siger du "SLAM - vær'sgo, her er min pik, la' os knep ind i solnedgangen" ?

*grubler*"

Nu får vi se, om vi får svar på mysteriet om pikbilledet til fremmede kvinder.
7
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 20. feb 2016, 21:51

Mon ikke han bare gerne vil lege doktor?? :slem:
2
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 21:56

JessicaD skrev:Mon ikke han bare gerne vil lege doktor?? :slem:

Tror det var en scorereplik.
0

Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 21:57

Mulan skrev:Der er nu en 20 årig knægt, der vil knalde med mig, fordi jeg er ældre end ham. Han skriver, at han er i forhold og han mener at dette oftest er bedst afklaret før man knalder. Han skriver at han knalder udenom uden hendes vidende. Jeg overvejer at sige, at jeg kender hans kæreste og at han bør tage sig sammen.

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:
24

Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 20. feb 2016, 21:59

Mulan skrev:

Update - jeg skrev "Mads, det er Line. Vi må snakke sammen." Bets are, at han kender bare EN, der hedder Line og nu sidder og sveder iskold angstsved. :devil:

Hahahaha :pompom:
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9653

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2016, 22:00

Mulan skrev:

Evil.
And brilliant :-D
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2369

Indlægaf Juki » 20. feb 2016, 22:06

Mulan skrev:

Ej ej ej ej ej :lol:

Hold os lige opdateret på den der!
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 22:15

"Det tror jeg ikke du gør..?" (Som svar på at jeg skrev at jeg kender hans kæreste) Æv! Nu sletter jeg ham bare. Fnys.
2

Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:18

Wow. Jeg kiggede lige på en der skrev i sin profil at han søgte "lidt af det hele", både et job, et sted at bo, nye venner og en kæreste.
Det lyder da som lidt af et projekt for en med redningskvinde-syndrom.
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 38
Likede indlæg: 979

Indlægaf Anne Droid » 20. feb 2016, 22:28

Mulan skrev:Jeg fik denne: "jeg søger en Bolleveninde , hvis det kunne friste" ... Sikke en elegance. Eller ham som skrev til mig at jeg havde "En spændende profil" - Jeg har ikke udfyldt noget på den profil. KUN at jeg var kvinde. .. Og hva FUCK sker der for at ha' sin pik som profilbillede? what? WHAT? Eller ham der bare sendte mig et billede af ham, der polerer håndtaget. Yessir.

Jeg tror bare at jeg dropper Scor som noget som helst, der bare kunne minde om seriøst.

Vent en uges tid, så er de værste kryb kravlet tilbage under deres sten. De skriver til alle nye kvindeprofiler. Brug bloker-funktionen med hård hånd.

Der findes seriøse folk derinde. Eller det gjorde der i hvert fald for et par år siden da min (nuværende) kæreste fandt min profil og skrev til mig.

Og hvis ham der tilbyder sig som toilet! og at du aldrig mere skal bekymre dig om at skulle sætte dig på et koldt toiletbrær skriver, så bloker med det samme, ellers bliver han ved med at skrive. Og det brev er rigeligt at læse én gang :syg:
4
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. feb 2016, 22:40

Suk. Jeg kan som sagt ikke bruge mange af funktionerne på endate, det er kun nye profiler som er berørt af det. Jeg har skrevet i min profil at jeg gerne vil kontaktes i brev fordi flirt osv ikke længere er en gratis funktion for os nye.

Jeg oplever to forskellige udfald.

1: Dem som stadig bruger flirts og interesseknappen fordi de intet har læst (Der står vitterligt intet andet i min profil)

2: Dem som har skimmet det overfladisk og derefter sender mig et spottende "hahaha ALLE kan da bruge siden gratis" - brev, fordi de ikke har forstået at det kun gælder nye medlemmer.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 20. feb 2016, 22:46

Nu er der en bar overkrop, der taler til mig. Jeg tror, at jeg trækker grænsen ved diverse afklædte og afskårne kropsdele. Pikkemænder eller ej.
mærkeligemænd.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1

Tilbage til "Forhold og sex"