Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11798

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 22:17

eks-Maupassant skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så fik jeg lige et drive by pikfoto attack, med et høfligt "Kan du ha en god aften, smukke" fra en fremmed mand derinde.

Tænk hvis folk også gjorde det IRL.

Bare stikke pigen i Netto et billede af ens pik med "Kan du ha en god aften, smukke - hilsen Hotguy25 36 30 38 30". Og så går man hjem og tænker "Daym, det kan umuligt gøres bedre! Jeg må hellere rydde op til når hun kommer forbi".

Hehehehe det kunne ellers være sjovt at få designet den slags pikkort inde på Vistaprint :klap:
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. feb 2016, 00:02

Endnu et sært profilbillede er observeret.
Mand på cirka 40 år, iført sort læderfrakke (blotterstyle), sorte læderhandsker, sort bowlerhat, 2 stk hævede "blå øjne" som efter et ordentlig lag tæsk + plaster i ansigtet. Wtf.
5
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 293
Likede indlæg: 2230

Indlægaf Mulan » 24. feb 2016, 09:29

Skumfidusen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Endnu et sært profilbillede er observeret.
Mand på cirka 40 år, iført sort læderfrakke (blotterstyle), sorte læderhandsker, sort bowlerhat, 2 stk hævede "blå øjne" som efter et ordentlig lag tæsk + plaster i ansigtet. Wtf.

Jeg har en kammerat, der tidligere gjorde sit bedste for at lave de mest outrerede profilbilleder. På et af dem lå han på gulvet i sin lejlighed med tomme flasker rundt om sig og en pøl af falsk opkast. Han har den mest gakkede humor og er et af de sødeste, mest hjælpsomme og redelige mennesker jeg kender og ved at lave sådan nogen billeder, fik han kun fat i kvinder, der satte pris på en gakket mand. Det lykkedes ikke særlig godt.

Det er egentlig en fin ide, problemet er at man som kvinde ikke tør tage chancen, for der er e'errøvme mange mærkelige stoddere derude. Som denne tråd er et tydeligt bevis på. :gisp:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1018

Indlægaf JessicaD » 24. feb 2016, 11:08

Jeg har min første date fra endate på fredag. Jeg har haft ondt i maven af spænding hele ugen.

Jeg vil ønske jer alle sammen en dejlig datingsidedag! Jeg kunne ikke lade være med at tænke på os herinde, da jeg så det her billede. Den illustrerer alle vores tanker så smukt. Sig det med dillerbuket :love:

12742315_10154671007279546_4615785233908107561_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. feb 2016, 12:54

"Smil og hver glad, det gør en så køn"

:nej:

Kan det næsten blive mere stupidt og overfladisk? (Jeg er vist ved at påbegynde en ny "Jeg hader mænd" periode) :sur:
5
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 25. feb 2016, 21:05

Dirtylittledevil skrev:"Smil og hver glad, det gør en så køn"

Kan det næsten blive mere stupidt og overfladisk? (Jeg er vist ved at påbegynde en ny "Jeg hader mænd" periode) :sur:

Oh well. Hvad har de NU gjort? :P
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 25. feb 2016, 21:07

Hver nu glad, Dirty

:lol:
7
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 25. feb 2016, 21:53

Viskelæder skrev:

Hver nu glad, Dirty

:lol:

Det er også uretfærdigt når stavekontrollen siger at der ingen fejl er, og der så alligevel er en :sur: :lol2:
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. feb 2016, 22:00

ManicNinja skrev:
Oh well. Hvad har de NU gjort? :P

De er bare så.. mandede. Men det er okay. Min grundtilstand er så boblende af glæde for tiden at jeg sagtens kan leve med at leve uden de der mænner.
4
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 473

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 26. feb 2016, 02:30

Smil min kære lille ven. Piger er så søde når de smiler.

Der er flere, både af det ene og det andet køn, der bruger deres forside-tid på at opfordre til at man læser sin uønsket post. Det giver ingen mening, hvorfor have en folder med uønsket post hvis man aligevel læser den? Der er nok en grund til det er uønsket. Jeg har f.eks. sat mit endate-filter til at frasorterer alt under DD-skål.

Fik i øvrigt et brev fra en pige der havde skrevet i sin profil at hun absolut ville frabede sig henvendelser fra mænd der var ældre end max. 15 år yngre end mig og faktisk havde sat sin profil til at frasorterer alt post fra sådanne personer. meh.. og er det meningen jeg skal skrive tilbage lige i hendes uønsket post folder? Heldigvis har jeg pludselig set lyset, så nu er det små cutie asiater til mig.
0
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 26. feb 2016, 08:05

Vlad Kalashnikov skrev:

Smil min kære lille ven. Piger er så søde når de smiler.

Der er flere, både af det ene og det andet køn, der bruger deres forside-tid på at opfordre til at man læser sin uønsket post. Det giver ingen mening, hvorfor have en folder med uønsket post hvis man aligevel læser den? Der er nok en grund til det er uønsket. Jeg har f.eks. sat mit endate-filter til at frasorterer alt under DD-skål.

Fik i øvrigt et brev fra en pige der havde skrevet i sin profil at hun absolut ville frabede sig henvendelser fra mænd der var ældre end max. 15 år yngre end mig og faktisk havde sat sin profil til at frasorterer alt post fra sådanne personer. meh.. og er det meningen jeg skal skrive tilbage lige i hendes uønsket post folder? Heldigvis har jeg pludselig set lyset, så nu er det små cutie asiater til mig.

Hvordan går det med at finde en lille asiatisk pige med en skål over DD? :)
12
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 26. feb 2016, 08:21

Dirtylittledevil skrev:De er bare så.. mandede. Men det er okay. Min grundtilstand er så boblende af glæde for tiden at jeg sagtens kan leve med at leve uden de der mænner.

Hov! Hov hov! Vil De... Vil De straks dementere det udsagn! Den der slags kætterske tanker skulle nødigt brede sig :naughty:
4
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 28. feb 2016, 12:50

Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:
"Er du til fisting? :)"

Jeg er da glad for at han tilføjede den søde smiley. Det gør li'ssom udslaget for mig.
12

Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 311
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2553

Indlægaf Rikke » 28. feb 2016, 12:54

Mulan skrev:Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:

Jeg er da glad for at han tilføjede den søde smiley. Det gør li'ssom udslaget for mig.

Så du er klar? :D
3
:whip:
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Kort karma: 19
Likede indlæg: 473

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 28. feb 2016, 14:17

Mulan skrev:Første besked fra en fyr med en grande dildo - på størrelse med en rødvinsflaske - jo jo den er skam med på hans profilbillede som reference:

Bitches love smilies. Det får alting til at glide lettere ned. Eller op.
7

Tilbage til "Forhold og sex"