Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11694

Re: Mærværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 10:57

Ado skrev:Du glemte "hånd-i-hånd".

Haha åh ja :lol:

Jeg husker stadig med en vis fryd, da en af de damer i singlegruppen som altid "Hygger max med guf og stearinlys" lavede et opslag angående om nogen var gode til at reparere tøj, for hendes bluseærme var blevet svitset af et stearinlys :lol:
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8352
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:58

En mand, der har krydret hele sin profiltekst med smileys og skrevet i Comic Sans kan aldrig få en chance her. Jeps, jeg er overfladisk.

Nå, men beskederne er så småt begyndt at tikke ind. Det samme er flirts. Jeg fatter stadig ikke, hvordan mankan blive så desperat, at man ikke engang stiller krav om et billede eller en tekst på en profil.
En mand skrev og spurgte hvad jeg lavede. Jeg svarede jeg lå på sofaen. "Det samme her. Kun underhylere. Hvad med dig?" Her valgte jeg at være ærlig og svare: "I nusset tøj og med ubarberede ben".

Nu tilbyder han at vokse mine ben. :forvirret2:
9
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 10:59

Dirtylittledevil skrev:
Ado skrev:Du glemte "hånd-i-hånd".

Haha åh ja :lol:

Jeg husker stadig med en vis fryd, da en af de damer i singlegruppen som altid "Hygger max med guf og stearinlys" lavede et opslag angående om nogen var gode til at reparere tøj, for hendes bluseærme var blevet svitset af et stearinlys :lol:

Hahaha, gud ja. :D
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:02

Nå men det går hurtigt i dag, jeg har allerede skrevet med, og forkastet, en bejler.
Han startede fint ud, men så var der jo denneher klub han brugte meget tid i, og som han gerne så at en kæreste også ville interessere sig for.
Den handlede så om noget med at køre gaderæs imens en ung dame dansede poledance imellem bilerne :8: :s
Det måtte bare på alle måder blive et nej tak herfra!
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10176

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:07

Dirtylittledevil skrev:En anden lidt pudsig observation både fra singlegrupper og Endate, er de tre magiske ingredienser der skal til, når man skal beskrive den ultimative romantiske hyggeaften. 1: levende lys 2: God film i TV og 3: Dynen ind i stuen. Jeg synes jeg ser lige netop den beskrivelse igen og igen og igen.
De usunde nævner også "masser af slik" :-D
Er man alene skal man også helst poste fotos af ovenstående scenario, for at vise man "Hygger Max" som det kaldes.

For mig er det der definitionen på et sygeleje.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:11

Dirtylittledevil skrev:Nå men det går hurtigt i dag, jeg har allerede skrevet med, og forkastet, en bejler.
Han startede fint ud, men så var der jo denneher klub han brugte meget tid i, og som han gerne så at en kæreste også ville interessere sig for.
Den handlede så om noget med at køre gaderæs imens en ung dame dansede poledance imellem bilerne :8: :s
Det måtte bare på alle måder blive et nej tak herfra!

Samtidig? Det ville jeg faktisk gerne opleve.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:23

DetSorteCirkus skrev:

Ja som et engangs kuriosum måske... men sgufanme ikke noget jeg gider at begynde at gå op i som fælleshobby med kommende kæreste :lol:
(screendump fra deres hjemmeside)

pole.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. nov 2015, 11:28

Dirtylittledevil skrev:
DetSorteCirkus skrev:

Ja som et engangs kuriosum måske... men sgufanme ikke noget jeg gider at begynde at gå op i som fælleshobby med kommende kæreste :lol:
(screendump fra deres hjemmeside)

pole.jpg

Hvordan mon han i øvrigt mente, at man skulle være engageret i klubben? :gruble:
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5875

Indlægaf Dikus » 8. nov 2015, 11:33

Aima skrev:
Dikus skrev:Det er altså sært. Nu har jeg - fordi jeg er et nysgerrigt asen :blush: - været på tinder.

Og fået tre matches. Og bortset fra det akavede i, den ene er eksmands kommende chef og hemmelige kærestes ven... Så skriver de alle sødt. Hvilket er stik mod mine forventninger... Og giver mig en udfordring, for jeg vil jo ikke være idioten, der giver materiale til tråden - så nu sidder jeg og skriver pænt med nogen... Og satser på, de snart ter sig som her i tråden.

Hemmelig kæreste er flad af grin :tie:

Men hvorfor sidder du og liker mænd, du ingen intentioner har om at ville noget med, og som du ovenikøbet kender lidt i forvejen?
Altså, fair nok at du opsøger stedet fordi du er nysgerrig, men du kan vel godt tjekke profiler og billeder ud og få tilfredsstillet din nysgerrighed på den måde, uden du behøver at spilde andre menneskers tid sådan der? Det er da også lidt at sætte dem i potentiel forlegenhed.

Ej, jeg ved sgu ikke, jeg synes nok bare det er sådan lidt ufint at du sidder og tilkendegiver tinder-interesse i konkrete mænd og får dem engageret i snak med dig for din egen underholdnings skyld, mens din kæreste sidder og følger med og griner. Det er ikke for at lyde frelst, men hvad fedt er der i dét?

Kommende eksmands chef foregiver jeg ikke interesse i. Sådan for god ordens skyld... Likede ham ibtilfælde af, han havde liket mig, da vi kender hinanden i forvejen. Og jeg ikke var helt sikker på, om han vidste, vi har gået fra hinanden. Det gjorde han ikke - og det havde da sat ham i et dilemma, når han næste gang så min kommende eksmand. Altså... Han ville jo så tro, hans hustru søgte andet selskab, mår han var ude at rejse....

Kæreste følger ikke med. Har bare fortalt ham det for ikke at overskride hans grænser. Han morer sig klart mest over det, der involverer hans ven.

Og hvorfor jeg så er der? Fordi jeg var død nysgerrig og ville se, om den der dating-verden er så slem, som den bliver fremlagt. Det forventede jeg faktisk, den var. Det har jeg lidt fået afbekræftet - og det er nok meget sundt for mig. Lidt ligesom det kan være sundt og hilse på en 2. Generationsindvandrer, når man ellers kun hører om dem i TV, hvis man vil udfordre sine fordomme.

Jeg har alle intentioner om at lukke det pænt ned. Og opføre mig ordentligt over for de her mænd, der ikke nødvendigvis er så slemme, som jeg var ved at få gjort alle single mænd til i mit hoved.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 11:33

DetSorteCirkus skrev:
Hvordan mon han i øvrigt mente, at man skulle være engageret i klubben? :gruble:

Ja godt spørgsmål... formuleringen var (frit efter min hukommelse, jeg vil ikke gå ind på hans profil nu for så tror han bare jeg stadig er interesseret) noget a la Jeg har en stor interesse i *klubbens navn* og bruger meget tid på den og ser helst at min kommende kæreste vil dele denne interesse.

De har vel altid brug for en ekstra poledanserinde fx? :lol:
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 8. nov 2015, 11:45

Ado skrev:En mand, der har krydret hele sin profiltekst med smileys og skrevet i Comic Sans kan aldrig få en chance her. Jeps, jeg er overfladisk.

Nå, men beskederne er så småt begyndt at tikke ind. Det samme er flirts. Jeg fatter stadig ikke, hvordan mankan blive så desperat, at man ikke engang stiller krav om et billede eller en tekst på en profil.
En mand skrev og spurgte hvad jeg lavede. Jeg svarede jeg lå på sofaen. "Det samme her. Kun underhylere. Hvad med dig?" Her valgte jeg at være ærlig og svare: "I nusset tøj og med ubarberede ben".

Det vil sige, man gerne i sin kontakt må gøre grin med folk, når bare de er dumme nok? Reglen er så, man skal lade være med at snakke høfligt og pænt med de flinke mænd, hvis man ikke er interesseret alligevel, eller?

Det må dog trods alt være ganske normalt, man ikke ender med en date efter et like.

Den ene er f.eks. netop røget på sine arbejdstider. Som single ville jeg aldrig date ham. Uanset hvor sød, han så end måtte være. Men jeg smider da ikke et flabet svar i hovedet på ham.
1
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 11:50

Dikus skrev:
Ado skrev:En mand, der har krydret hele sin profiltekst med smileys og skrevet i Comic Sans kan aldrig få en chance her. Jeps, jeg er overfladisk.

Det vil sige, man gerne i sin kontakt må gøre grin med folk, når bare de er dumme nok? Reglen er så, man skal lade være med at snakke høfligt og pænt med de flinke mænd, hvis man ikke er interesseret alligevel, eller?

Det må dog trods alt være ganske normalt, man ikke ender med en date efter et like.

Den ene er f.eks. netop røget på sine arbejdstider. Som single ville jeg aldrig date ham. Uanset hvor sød, han så end måtte være. Men jeg smider da ikke et flabet svar i hovedet på ham.

Hvad snakker du om? Jeg svarede manden ærligt.
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1972

Indlægaf Lurende Peber » 8. nov 2015, 11:51

Dirtylittledevil skrev:... "Hygger max med guf og stearinlys" ... :lol:
Stearinlys :slem: Jeg regnede dog med, at man lige skal kende hinanden lidt bedre først?
Fortsat god jagt... eller nyd solskinnet i dag (i hvert fald herovre på Djævleøen)
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Dikus
Moderator

Indlægaf Dikus » 8. nov 2015, 11:54

Ado skrev:
Dikus skrev:

Åhhh.... Men hvis det er kriteriet, så er vi jo begge lige uskyldsrene.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 11:57

Dikus skrev:
Ado skrev:
Dikus skrev:

Åhhh.... Men hvis det er kriteriet, så er vi jo begge lige uskyldsrene.

Så du er simpelthen skide fornærmet over, at nogen ikke mente dit Tinder-besøg var specielt sødt - og nu leder du efter en at kaste den dårlige opmærksomhed på?
Hmm. Okay. Den holder så bare ikke helt her. For der er intet flabet i at svare en mand ærligt på hans spørgsmål.
2

Tilbage til "Forhold og sex"