Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 16567

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. mar 2016, 09:18

Jeg opdagede for noget tid siden en dum ex inde på endate. Jeg blev selvfølgelig nysgerrig og måtte bare læse hans profil. Men han ville hurtigt genkende mig hvis jeg gjorde det med min rigtige profil.
Så i stedet brugte jeg en gammel fake mandeprofil (dont ask), og lige bagefter var det at jeg fandt ud af at man kunne ændre køn fra mand til kvinde på sin profil. Så jeg lod den bare stå som kvinde.
Nu har jeg så lige opdaget at den dumme ex faktisk har skrevet til fakeprofilen... og han er sådan en rigtig homofobisk type. Så nu får jeg da EKSTRA meget lyst til at lave det lille nummer med at skifte over til mandligt køn igen og måske sende ham en lille homoerotisk fantasi. Bare rolig jeg gør det ikke, men tanken om hans reaktion kan jeg da hygge mig over hele påsken muhahah :-D

Han minder rigtig meget om Baune...
6
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. mar 2016, 20:51

Tommelfinger? Er det dig?

her.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Jim Morrison
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 682
Likede indlæg: 5614

Indlægaf Rapfisk » 21. mar 2016, 21:54

Sukisaki skrev:Har I set at 7/11 kører "off-line-dating" med deres kaffekopper. Man kan vælge grøn, gul og rød for at signalere om man er single, måske, eller "optaget".. (hader det udtryk - tænker altid på offentlige toiletter..)
Først tænkte jeg at det da var meget hyggeligt - men så kunne jeg egentlig ikke helt overskue konsekvensen af at rende rundt og signalere til hele verden at jeg var "single and looking"..
I et realistisk scenarie ville det nok ikke betyde så meget - da det jo ville kræve at folk var opmærksomme på konceptet, og den kop jeg rendte rundt med. Men både tanken om uønskede tilbud midt på gaden, og måske også lidt tanken om at folk tænker "det er sgu klart hun er single", virker egentlig ret afskrækkende.

Som en sød dame herindefra skrev: I just want a cup saying "I hate everyone equally so please refrain from interacting with me. Thanks." Maybe too long to be catchy?

De har i øvrigt kun neutrale kopper i den lille størrelse. Så kan de da også blive fri for den ekstra omsætning.
9
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10412

Indlægaf Fru Sunshine » 21. mar 2016, 22:10

Sukisaki skrev:Har I set at 7/11 kører "off-line-dating" med deres kaffekopper. Man kan vælge grøn, gul og rød for at signalere om man er single, måske, eller "optaget".. (hader det udtryk - tænker altid på offentlige toiletter..)
Først tænkte jeg at det da var meget hyggeligt - men så kunne jeg egentlig ikke helt overskue konsekvensen af at rende rundt og signalere til hele verden at jeg var "single and looking"..
I et realistisk scenarie ville det nok ikke betyde så meget - da det jo ville kræve at folk var opmærksomme på konceptet, og den kop jeg rendte rundt med. Men både tanken om uønskede tilbud midt på gaden, og måske også lidt tanken om at folk tænker "det er sgu klart hun er single", virker egentlig ret afskrækkende.

Det har de vist gjort før. Og jeg anede ikke, at de der farver betød noget, så jeg gik da glad rundt med en grøn kop. Jeg tror nu ikke, der var nogen, der spekulerede nærmere over det.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 881
Likede indlæg: 6788

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 22:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg opdagede for noget tid siden en dum ex inde på endate. Jeg blev selvfølgelig nysgerrig og måtte bare læse hans profil. Men han ville hurtigt genkende mig hvis jeg gjorde det med min rigtige profil.
Så i stedet brugte jeg en gammel fake mandeprofil (dont ask), og lige bagefter var det at jeg fandt ud af at man kunne ændre køn fra mand til kvinde på sin profil. Så jeg lod den bare stå som kvinde.
Nu har jeg så lige opdaget at den dumme ex faktisk har skrevet til fakeprofilen... og han er sådan en rigtig homofobisk type. Så nu får jeg da EKSTRA meget lyst til at lave det lille nummer med at skifte over til mandligt køn igen og måske sende ham en lille homoerotisk fantasi. Bare rolig jeg gør det ikke, men tanken om hans reaktion kan jeg da hygge mig over hele påsken muhahah :-D

Hahahaha - du er simpelthen meeeeean, dame! :D Og den fantasi skal da bare af sted. Why not - nogle (øjensynligt meget egocentriske og kedelige) mennesker hævder, at vi kun har det skæg, vi selv laver ... Men de HAR faktisk en pointe.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1168

Indlægaf klumphen » 23. mar 2016, 07:23

Det er altså skræmmende så få der gør sig den ulejlighed det er at læse profilteksten.
Jeg nævner sådan henkastet i min tinder-profil at jeg er glad for det sorte univers, og mit sidste billede er et closeup af en rekvisit fra omtalte univers. Det er med vilje nedtonet da jeg jo også indeholder alt muligt andet, plus det giver en åbning til at spørge om hvad jeg mener med det.
Der er nu et par stykker der har fået kolde fødder efter jeg har spurgt om de har læst hele min profil, og kigget på alle mine billeder? En fjernede bare matchet igen uden at svare på mit spørgsmål, og en anden ville vide om jeg var sådan en Mr. Gray? :lol2: men sagde pænt at det var ikke noget for hende.
På den positive side er der dog også en der tilsyneladende blev ekstra nysgerrig da det gik op for hende.
6
DenBlødeJyde
Kort karma: 160
Likede indlæg: 2088

Indlægaf DenBlødeJyde » 23. mar 2016, 07:33

Altså jeg er også "sort" når det kommer til lagengymnastik. Men jeg nævner det bevidst ikke i min Tinderprofil, da mænd så pludselig bliver vældigt ensporede i deres tankegang............ Den slags holder jeg på Scor.. :P
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 185
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2793

Indlægaf Purple Haze » 23. mar 2016, 07:47

Det minder mig om en mand jeg fandt på Tinder, om beskrev at han var "sort" i sin profil.
Jeg skrev til ham og spurgte om han kun ledte efter sex, eller om han også ledte efter et forhold.
Han ledte efter et forhold, sagde han, om jeg havde læst hans profil, det bekræftede jeg.

Ligegyldigt hvad jeg spurgte om så drejede han det over på sex.
Vores sidste samtale lød nogenlunde sådan her:
Hvor bor du? Jeg bor i Holbæk, kan du godt lide store pikke? Store pikke kan være fine nok, men Holbæk er lidt langt væk, kan du have det, Hej Hej. :s

Ved ikke hvordan han havde forestillet sig vi skulle kunne lærer hinanden at kende, og se om der var grobund for mere, når det eneste han gad var overfladisk sex-snak. Eller også har han helt misforstået det at være "sort", med at ville kaste sig ud i 'advanceret' sex med hvem som helst.
Jeg tænker at nu mere "sort" man er, nu vigtigere er det at man har en god relation og kan tale sammen og stoler på hinanden.

Der er alt andet lige en hvis risiko forbundet med at invitere en fremmed til alm. Pik-i-hul sex og den risiko bliver ikke ligefrem mindre når man oveni ønsker en der fx kvæler en eller binder en fast.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2016, 12:06

Én man ikke har haft kontakt med før, skriver besked om at man er enormt lækker/ser sød ud/virker dejlig, etc.
Man svarer mange tak det var pænt af dig :-) (men lægger ikke op til mere snak pga han slet ikke er ens type)
Han lader sig ikke stoppe "Jeg er jo bare ærlig"
Åååh hvor jeg hader den sætning :lol:
5
Jim Morrison
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 23. mar 2016, 14:12

"Jeg løj" ville vel i og for sig også være irriterende
7
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 881
Likede indlæg: 6788

Indlægaf ManicNinja » 23. mar 2016, 14:14

Dirtylittledevil skrev:Én man ikke har haft kontakt med før, skriver besked om at man er enormt lækker/ser sød ud/virker dejlig, etc.
Man svarer mange tak det var pænt af dig :-) (men lægger ikke op til mere snak pga han slet ikke er ens type)
Han lader sig ikke stoppe "Jeg er jo bare ærlig"
Åååh hvor jeg hader den sætning :lol:

Staaakkels lille sætning! :trist:

:P
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Guldfisk » 23. mar 2016, 20:00

Jeg matchede en på Tinder, vi har skrevet lidt.
Nu har han så fortalt, at han har leukæmi.
Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg tror på ham, eller om jeg tror det var et forsøg på noget scam. Han nævnte en indsamling til noget behandling i udlandet.
Men det sluttede i hvert fald med, at han skrev, at jeg jo nok skulle lede videre.

Jeg sidder under alle omstændigheder tilbage med en mærkelig følelse. Selvom han jo "bare" er en fremmed.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 307
Likede indlæg: 3723

Indlægaf Skralde » 23. mar 2016, 20:20

hej lyst til at skrive sammen??

-----

Det er alligevel utroligt at han magter hele 2 spørgsmålstegn, når overskuddet ellers er så ringe på alle andre punkter.
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. mar 2016, 20:33

Blonderella skrev:"Jeg løj" ville vel i og for sig også være irriterende

Ja :-D Det er i det hele taget bare en sætning med mange tabere
1
Jim Morrison
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 307
Likede indlæg: 3723

Indlægaf Skralde » 23. mar 2016, 20:34

Mand vil gerne lave en datingprofil.
Mand tænker, "bum-bum, jeg er sød og en fyr..."
Mand tænker, "det er da dét jeg skal kalde mig! sødfyr!"
Mand opdager at navnet er taget.
Mand tænker, "hvad gør en klog sød fyr så? Jeg tilføjer mit fødselsår!"
Mand opdager at der er en anden der hedder sødfyr82.
Mand opdager at der også er en anden der hedder sødfyr82-2
Og sødfyr82-3... Og sødfyr82-4
Mand ender med profilnavnet sødfyr82 -11.

:forvirret2:
22
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde

Tilbage til "Forhold og sex"