Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 20. mar 2016, 19:50

Dirtylittledevil skrev:Nå endnu en lystig aften i datingland :-D
Jeg blev træt af en af de der tæppebombere, som bare på dummeste vis udspyer den samme copy-paste besked til alle online kvinder. Noget med hvor sød han er og om man var interesseret i en sød/fræk B-ven.
Havde han læst bare en lille snip af min profiltekst ville han vide at jeg var så meget NOT interesseret.
Så jeg skrev til ham om det nogensinde havde virket for ham at sende den besked ud til alle.
Til det svarede han at ja det havde det da men hvad søgte jeg da?
(Igen, hvorfor læser han dog ikke bare den skide profil i stedet for at virke så dum?)
Så jeg skrev: Ta dig sammen og læs min profil.
Så var det ellers slut med at være SødRarFyr1981 (navn lettere omskrevet): "hold da kæft du er syg i hovedet,for står da godt du ikke har en kæreste"
:lol:

"For står" alligevel. Jeg kan simpelthen ikke få de to ord til at give mening sammen. Og dog.

"For står jeg alligevel op, er det nemt lige at tage et pikbillede."
Så virkede de alligvel i en sætning.
9
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11756

Indlægaf Dirtylittledevil » 20. mar 2016, 19:52

"dog nej tak til dværge, perverse mænd i læder, kvinder der ryger 60 cigaretter om dagen, udlændinge der vil giftes, transvisitter, og kvinder der har stemt på enhedslisten"

Ja uha, der lurer mange farer for mænd der drister sig til at have en datingprofil, man risikerer at blive kontaktet af kvinder der har stemt på enhedslisten :-D
10
The more I eat the butter I feel
Modesty Blame
Kort karma: 87
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Modesty Blame » 20. mar 2016, 20:21

Dirtylittledevil skrev:"dog nej tak til dværge, perverse mænd i læder, kvinder der ryger 60 cigaretter om dagen, udlændinge der vil giftes, transvisitter, og kvinder der har stemt på enhedslisten"

Ja uha, der lurer mange farer for mænd der drister sig til at have en datingprofil, man risikerer at blive kontaktet af kvinder der har stemt på enhedslisten :-D

Gad vide om det er Svingledingle, der er blevet single igen? http://jegorkerdetikke.dk/kontaktannonc ... us-onsdag/
1
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 20. mar 2016, 20:45

"Søger lidt sjov og ballade men vil afvise om noget fast hvis kemien ligger godt"

To linjers profiltekst.
Man skulle tro, det var til at overkomme at læse korrektur.
8
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 20. mar 2016, 20:47

Dirtylittledevil skrev:"dog nej tak til dværge, perverse mænd i læder, kvinder der ryger 60 cigaretter om dagen, udlændinge der vil giftes, transvisitter, og kvinder der har stemt på enhedslisten"

De der trans-visitter, hvad er det? Er det sådan nogle franske visitter, der er sprunget ud som en anden slags visit? Måske et bootie call eller en ubuden gæst?
8
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Sukisaki
Kort karma: 32
Likede indlæg: 503

Indlægaf Sukisaki » 21. mar 2016, 08:05

Har I set at 7/11 kører "off-line-dating" med deres kaffekopper. Man kan vælge grøn, gul og rød for at signalere om man er single, måske, eller "optaget".. (hader det udtryk - tænker altid på offentlige toiletter..)
Først tænkte jeg at det da var meget hyggeligt - men så kunne jeg egentlig ikke helt overskue konsekvensen af at rende rundt og signalere til hele verden at jeg var "single and looking"..
I et realistisk scenarie ville det nok ikke betyde så meget - da det jo ville kræve at folk var opmærksomme på konceptet, og den kop jeg rendte rundt med. Men både tanken om uønskede tilbud midt på gaden, og måske også lidt tanken om at folk tænker "det er sgu klart hun er single", virker egentlig ret afskrækkende.
5
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5910

Indlægaf Dikus » 21. mar 2016, 08:42

Sukisaki skrev:Har I set at 7/11 kører "off-line-dating" med deres kaffekopper. Man kan vælge grøn, gul og rød for at signalere om man er single, måske, eller "optaget".. (hader det udtryk - tænker altid på offentlige toiletter..)
Først tænkte jeg at det da var meget hyggeligt - men så kunne jeg egentlig ikke helt overskue konsekvensen af at rende rundt og signalere til hele verden at jeg var "single and looking"..
I et realistisk scenarie ville det nok ikke betyde så meget - da det jo ville kræve at folk var opmærksomme på konceptet, og den kop jeg rendte rundt med. Men både tanken om uønskede tilbud midt på gaden, og måske også lidt tanken om at folk tænker "det er sgu klart hun er single", virker egentlig ret afskrækkende.

Man har forhåbentlig også mulighed for at vælge en neutral kop? Jeg gider da ikke have min tilgængelighed til at være i spil, fordi jeg vil have en kop kaffe...
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. mar 2016, 09:18

Jeg opdagede for noget tid siden en dum ex inde på endate. Jeg blev selvfølgelig nysgerrig og måtte bare læse hans profil. Men han ville hurtigt genkende mig hvis jeg gjorde det med min rigtige profil.
Så i stedet brugte jeg en gammel fake mandeprofil (dont ask), og lige bagefter var det at jeg fandt ud af at man kunne ændre køn fra mand til kvinde på sin profil. Så jeg lod den bare stå som kvinde.
Nu har jeg så lige opdaget at den dumme ex faktisk har skrevet til fakeprofilen... og han er sådan en rigtig homofobisk type. Så nu får jeg da EKSTRA meget lyst til at lave det lille nummer med at skifte over til mandligt køn igen og måske sende ham en lille homoerotisk fantasi. Bare rolig jeg gør det ikke, men tanken om hans reaktion kan jeg da hygge mig over hele påsken muhahah :-D

Han minder rigtig meget om Baune...
6
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. mar 2016, 20:51

Tommelfinger? Er det dig?

her.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 531
Likede indlæg: 4298

Indlægaf Rapfisk » 21. mar 2016, 21:54

Sukisaki skrev:Har I set at 7/11 kører "off-line-dating" med deres kaffekopper. Man kan vælge grøn, gul og rød for at signalere om man er single, måske, eller "optaget".. (hader det udtryk - tænker altid på offentlige toiletter..)

Som en sød dame herindefra skrev: I just want a cup saying "I hate everyone equally so please refrain from interacting with me. Thanks." Maybe too long to be catchy?

De har i øvrigt kun neutrale kopper i den lille størrelse. Så kan de da også blive fri for den ekstra omsætning.
9
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 21. mar 2016, 22:10

Det har de vist gjort før. Og jeg anede ikke, at de der farver betød noget, så jeg gik da glad rundt med en grøn kop. Jeg tror nu ikke, der var nogen, der spekulerede nærmere over det.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 22:12

Dirtylittledevil skrev:Jeg opdagede for noget tid siden en dum ex inde på endate. Jeg blev selvfølgelig nysgerrig og måtte bare læse hans profil. Men han ville hurtigt genkende mig hvis jeg gjorde det med min rigtige profil.
Så i stedet brugte jeg en gammel fake mandeprofil (dont ask), og lige bagefter var det at jeg fandt ud af at man kunne ændre køn fra mand til kvinde på sin profil. Så jeg lod den bare stå som kvinde.
Nu har jeg så lige opdaget at den dumme ex faktisk har skrevet til fakeprofilen... og han er sådan en rigtig homofobisk type. Så nu får jeg da EKSTRA meget lyst til at lave det lille nummer med at skifte over til mandligt køn igen og måske sende ham en lille homoerotisk fantasi. Bare rolig jeg gør det ikke, men tanken om hans reaktion kan jeg da hygge mig over hele påsken muhahah :-D

Hahahaha - du er simpelthen meeeeean, dame! :D Og den fantasi skal da bare af sted. Why not - nogle (øjensynligt meget egocentriske og kedelige) mennesker hævder, at vi kun har det skæg, vi selv laver ... Men de HAR faktisk en pointe.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 23. mar 2016, 07:23

Det er altså skræmmende så få der gør sig den ulejlighed det er at læse profilteksten.
Jeg nævner sådan henkastet i min tinder-profil at jeg er glad for det sorte univers, og mit sidste billede er et closeup af en rekvisit fra omtalte univers. Det er med vilje nedtonet da jeg jo også indeholder alt muligt andet, plus det giver en åbning til at spørge om hvad jeg mener med det.
Der er nu et par stykker der har fået kolde fødder efter jeg har spurgt om de har læst hele min profil, og kigget på alle mine billeder? En fjernede bare matchet igen uden at svare på mit spørgsmål, og en anden ville vide om jeg var sådan en Mr. Gray? :lol2: men sagde pænt at det var ikke noget for hende.
På den positive side er der dog også en der tilsyneladende blev ekstra nysgerrig da det gik op for hende.
6
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 23. mar 2016, 07:33

Altså jeg er også "sort" når det kommer til lagengymnastik. Men jeg nævner det bevidst ikke i min Tinderprofil, da mænd så pludselig bliver vældigt ensporede i deres tankegang............ Den slags holder jeg på Scor.. :P
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Purple Haze » 23. mar 2016, 07:47

Det minder mig om en mand jeg fandt på Tinder, om beskrev at han var "sort" i sin profil.
Jeg skrev til ham og spurgte om han kun ledte efter sex, eller om han også ledte efter et forhold.
Han ledte efter et forhold, sagde han, om jeg havde læst hans profil, det bekræftede jeg.

Ligegyldigt hvad jeg spurgte om så drejede han det over på sex.
Vores sidste samtale lød nogenlunde sådan her:
Hvor bor du? Jeg bor i Holbæk, kan du godt lide store pikke? Store pikke kan være fine nok, men Holbæk er lidt langt væk, kan du have det, Hej Hej. :s

Ved ikke hvordan han havde forestillet sig vi skulle kunne lærer hinanden at kende, og se om der var grobund for mere, når det eneste han gad var overfladisk sex-snak. Eller også har han helt misforstået det at være "sort", med at ville kaste sig ud i 'advanceret' sex med hvem som helst.
Jeg tænker at nu mere "sort" man er, nu vigtigere er det at man har en god relation og kan tale sammen og stoler på hinanden.

Der er alt andet lige en hvis risiko forbundet med at invitere en fremmed til alm. Pik-i-hul sex og den risiko bliver ikke ligefrem mindre når man oveni ønsker en der fx kvæler en eller binder en fast.
5
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Forhold og sex"