Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 579
Likede indlæg: 5112

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 4. apr 2016, 19:52

decibell skrev:Vi har en underbordsaftale med PET. :cool:

Ikke underhånds-, men simpelthen underbords-? Dét må jeg sgu nok sige ...! :gogo: :afro:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 217
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1993

Indlægaf Lurende Peber » 4. apr 2016, 19:55

ManicNinja skrev:Ikke underhånds-, men simpelthen underbords-? Dét må jeg sgu nok sige ...! :gogo: :afro:
Fordi I aftalte det, da I var gået under bordet?
Eller er PET initialer for hende den ... nå never mind :slem:
(ja det HAR da lidt med dating at gøre :engel: . Men vi må nok hellere stoppe rablerierne :blush: )
2
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 188
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 4160

Indlægaf decibell » 4. apr 2016, 20:04

ManicNinja skrev:
decibell skrev:Vi har en underbordsaftale med PET. :cool:

Ikke underhånds-, men simpelthen underbords-? Dét må jeg sgu nok sige ...! :gogo: :afro:

Ja, det er jo PET. Intet kan foregå skjult nok.

Hvad der videre foregik under bordet, må I spørge de andre om. Da var jeg gået hjem. :engel:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 4. apr 2016, 20:05

Dikus skrev:
ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:"va søger en godte som dig"

"En mand, der bl.a. husker 'h' i hv-ord" ...?

:genert: Du er da også så klog. Jeg troede va var forkortelsen for hans navn. Som i "Jeg søger en godte som dig".

Han ville nok have undret sig over mit "Der kan man bare se"

Og jeg troede, han skrev "vi" .. Jeg syntes også, det var lige kinky nok.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 872
Likede indlæg: 11823

Indlægaf Dirtylittledevil » 4. apr 2016, 20:53

Smiling_Goat skrev:
Dirtylittledevil skrev:"Da jeg godt kan li at ryge en joint er det vigtig at du er med her"

Øøh nej.

Hvad pokker har du skrevet i din profiltekst? :lol:

:lol2: Det stod i mandens profil, omkring hans beskrivelse af sig selv. Så det er ikke en jeg har været i privatkontakt med, jeg læste det og tænkte nej tak :lol:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10294

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. apr 2016, 22:21

En bekendt fortalte, at hun var blevet kontaktet på en datingside af en mand, der nok så inciterende gjorde opmærksom på, at han gerne ville have datet hende, hvis hun ikke havde haft så mange tatoveringer. Senere, efter at han åbenbart ikke havde fattet hendes ironiske svar, som jeg ikke kan huske, blødte han lidt op og kunne nu gå med til en date, hvis hun tog langærmet bluse på.

:love:
16
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 5. apr 2016, 05:55

DetSorteCirkus skrev:En bekendt fortalte, at hun var blevet kontaktet på en datingside af en mand, der nok så inciterende gjorde opmærksom på, at han gerne ville have datet hende, hvis hun ikke havde haft så mange tatoveringer. Senere, efter at han åbenbart ikke havde fattet hendes ironiske svar, som jeg ikke kan huske, blødte han lidt op og kunne nu gå med til en date, hvis hun tog langærmet bluse på.

:love:

Det var da sødt af ham :stoned:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. apr 2016, 18:29

Jeg har netop opdaget at jeg da også har hørt fra hakkebøf-manden :D Tre gange for at det ikke skal være løgn - to gange i februar med korte, men dog søde beskeder, men hvor jeg meldte ud af at jeg ikke var interesseret og så denne her i dag :lun:

"Jeg giver gerne et godt klask i måsen, og kunne rigtig godt tænke mig at slikke dåsen, og sende dig frække blikke, hvis du ellers også har lyst til at sutte-slikke. Mon ikke du har, hvis du vidste, hvor god en pik jeg har."

Han er da SÅ meget et catch!
10
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2396

Indlægaf Juki » 9. apr 2016, 18:30

Skralde skrev:Jeg har netop opdaget at jeg da også har hørt fra hakkebøf-manden :D Tre gange for at det ikke skal være løgn - to gange i februar med korte, men dog søde beskeder, men hvor jeg meldte ud af at jeg ikke var interesseret og så denne her i dag :lun:

"Jeg giver gerne et godt klask i måsen, og kunne rigtig godt tænke mig at slikke dåsen, og sende dig frække blikke, hvis du ellers også har lyst til at sutte-slikke. Mon ikke du har, hvis du vidste, hvor god en pik jeg har."

:wacko:

Sutte er altså også et klamt udtryk :mellow:
5
I like big beards and I cannot lie
Billede
Dragen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 99

Indlægaf Dragen » 9. apr 2016, 18:32

Jeg tåler ikke kat... kan man være crazy-komodoveran-lady?

Skal være single resten af mit liv kan jeg se på det hele. :panik:
6
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. apr 2016, 18:35

Juki skrev:
Skralde skrev:Jeg har netop opdaget at jeg da også har hørt fra hakkebøf-manden :D Tre gange for at det ikke skal være løgn - to gange i februar med korte, men dog søde beskeder, men hvor jeg meldte ud af at jeg ikke var interesseret og så denne her i dag :lun:

Meget! Og "slikke dåsen" - seriøst, hvem siger sådan noget? :tie:
4
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2396

Indlægaf Juki » 9. apr 2016, 18:36

Skralde skrev:
Juki skrev:

Meget! Og "slikke dåsen" - seriøst, hvem siger sådan noget? :tie:

Jeg er ikke sikker på at jeg vil vide det :ad!:
3
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 9. apr 2016, 20:36

Er der nogen der prøvet den hakkebøf opskrift? :gruble:
Hvis den er god så skal i DELE den :P
5
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. apr 2016, 20:40

Pølsemix skrev:Er der nogen der prøvet den hakkebøf opskrift? :gruble:
Hvis den er god så skal i DELE den :P

Jeg har ikke, men jeg synes da at du skal kaste dig ud i det, så værsgo' - ét stk. meeeget udførlig opskrift på en hakkedreng:

Sådan laves en god hakkebøf:
Du køber 450 g hakket oksekød med en fedtprocent på 4-8. Halvdelen af kødet (225 g), som bliver til én bøf, æltes grundigt, så der ikke er strimler i kødet, når det bliver stegt. Når kødet er æltet, laver du det til en kugle. Derpå trykker du kødet så fladt som muligt i en drejende bevægelse mellem hænderne, og bruger tommelfingeren til at lave en skarp kant på bøffen. Grunden til, at bøffen skal være så flad som mulig, er, at kødet, når det steges, trækker sig sammen, og bliver mindre i omkreds. Ellers vil bøffen blive for tyk på midten og ikke jævnt gennemstegt.

Selve stegningen foregår ved, at der er fuld blus på panden eller gaskomfuret til at begynde med. Grunden til det, er, at bøffen bliver forseglet og brun på overfladen, så saften bevares inde i bøffen. Hvis der ikke er fuld blus på, bliver kødet kogt-stegt, så det bliver gråt. Bøffen steges gyldenbrun og krydres derefter. Først fint salt, derefter peber, lidt stødt chili, paprika, stødt koriander, i den rækkefølge og på hele bøffen. Så vendes bøffen, stadig med fuld blus på. Samme procedure med den anden side. Hvis du vil have bløde løg til, hakkes et halvt stort løg til én bøf. Løget steges samtidig med, at du igen vender bøffen på den anden side, nu med halv varmestyrke. Det vil sige, at en bøf steges to gange på hver side. De bløde løg puttes ovenpå bøffen og så er den klar til at spise.
5
Brugeravatar
Skralde

Indlægaf Skralde » 9. apr 2016, 20:42

Jeg forventer i øvrigt en ændring af både profilbillede og navn, hvis den lever op til forventningerne :devil:
2

Tilbage til "Forhold og sex"