Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 247
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 5688

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 13. apr 2016, 08:40

Værsågod. :D

viewtopic.php?f=7&t=2779

Og det skulle altså ikke forstås som en henstilling til ikke at skrive om det mere i tråden, tværtimod. :)
0
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
JessicaD
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1189

Indlægaf JessicaD » 13. apr 2016, 11:54

Har fået besked samt billede fra en mand, der skriver, at jeg virker meget velformuleret, og det kan han godt lide, og at jeg gerne må skrive til ham, hvis jeg har lyst. Min profiltekst består af 22 ord. Han virker ikke ironisk. :gruble:
1
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 188
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 2923

Indlægaf Purple Haze » 13. apr 2016, 12:02

JessicaD skrev:Har fået besked samt billede fra en mand, der skriver, at jeg virker meget velformuleret, og det kan han godt lide, og at jeg gerne må skrive til ham, hvis jeg har lyst. Min profiltekst består af 22 ord. Han virker ikke ironisk. :gruble:

Det kan være han synes du er 'short and to the point'.
Det KAN jo være en god ting.

(det kan dog selvfølgelig også være at han ikke har læst din profil).
3
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 996
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10688
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. apr 2016, 16:04

Nå. I en random singlegruppe på FB tales der om, hvad der er No Go hos det modsatte køn. Jeg er i skrivende stund en intolerant gimpe, fordi jeg har fravalgt: DF'ere, narkomaner, alkoholikere, homofober og folk der ser ned på de svageste i samfundet.

Det er sgu da op af bakke.
21
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1558

Indlægaf Anne Droid » 13. apr 2016, 16:08

Ado skrev:Nå. I en random singlegruppe på FB tales der om, hvad der er No Go hos det modsatte køn. Jeg er i skrivende stund en intolerant gimpe, fordi jeg har fravalgt: DF'ere, narkomaner, alkoholikere, homofober og folk der ser ned på de svageste i samfundet.

Det er sgu da op af bakke.

Skulle jeg vælge at være noget af ovenstående, så er det da intolerant gimpe :-D
5
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 16
Likede indlæg: 257

Indlægaf Lathyrus » 13. apr 2016, 18:16

:lol: Hold nu op hvor er den her tråd underholdende!!

Det er snart 8 år siden jeg var på datingsider, men kan se at der ikk er meget der har ændret sig i forhold til klaphatte der intet fatter, pikbilleder og mænd som sviner kvinder der ikke viser dem den interesse de selv mener de bør ha' :rulle:

Det er super irriterende når man bare gerne vil finde en ordentlig date/kæreste, men det er top-underholdning at læse om mens man sidder trygt og godt i sit eget parforhold :klap:

Tror jeg vil anbefale mine single veninder at sende et pikbillede retur når de modtager et :devil:
6
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 413
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3776

Indlægaf Rikke » 13. apr 2016, 19:05

:lol:
9
:whip:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 17405

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. apr 2016, 22:58

Hårfarve: Sort
Men på profilbilledet er han tydeligvis gråhåret. Nogen lever vist lidt i fortiden :-D
5
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 14:43

Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.
Endnu engang må jeg undre mig over hvordan de mænd kan tro det gør noget positivt for deres dating-situation lige at skære alle kvinder over én kam og fortælle dem de tager fejl og opfører sig dumt.
Ligeså "evnen" til at tro så meget på at man selv har ret, at man kan mene at hele det andet køn tager fejl, hvis noget ikke går som man vil ha det til.
4
Jim Morrison
Brugeravatar
Evapeva
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1619

Indlægaf Evapeva » 15. apr 2016, 15:30

JessicaD skrev:Jeg har fået en gallerianmodning og "interesse" fra en mand på 76 år. Frisk type. :-D :gammel:

Det ku' jo være Jørgen Leth. :slem: Han er da æh... erfaren.
2
Kom lad os gå. Kom lad os se. Gennem tusind verdner venter vægtløs kærlighed.

Et fyrtårn af fornuft i et hav af vrøvl. :engel:
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 248
Likede indlæg: 3794

Indlægaf Juki » 15. apr 2016, 16:57

Dirtylittledevil skrev:Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.
Endnu engang må jeg undre mig over hvordan de mænd kan tro det gør noget positivt for deres dating-situation lige at skære alle kvinder over én kam og fortælle dem de tager fejl og opfører sig dumt.
Ligeså "evnen" til at tro så meget på at man selv har ret, at man kan mene at hele det andet køn tager fejl, hvis noget ikke går som man vil ha det til.

Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:
0
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. apr 2016, 17:01

Juki skrev:
Dirtylittledevil skrev:Så er der igen en ny mand på banen, på forsiden af endate, som mener at det er kvinderne der leder efter det forkerte i dag.

Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:

Ja det kan man jo sige :lol:
Nå men sidste nyt fra forsiden er, at han nu vil slette sig, for det er det samme på alle datingsiderne, de er kun fyldt med falske mennesker. :lol:
4
Jim Morrison
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 272
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 2499

Indlægaf Lurende Peber » 15. apr 2016, 17:10

Juki skrev:Åh, jeg kan ikke lade være med at tænke "hvis du ved så meget om kvinder, så er det squ da mærkværdigt at du ikke har scoret endnu" :rulle:
Der er jo fordi I er lukkede, og ikke fatter en ski', og nægter at lytte og tage ved lære af visdomsordene fra "HAM som har set lyset" :sol:
1
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 413
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3776

Indlægaf Rikke » 15. apr 2016, 17:15

Jeg har fået en besked på dating.dk. Fra en debattør herinde. UDEN pikbillede?! *Hrmpfh*
2
:whip:
Brugeravatar
Code71
Kort karma: 220
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2240

Indlægaf Code71 » 15. apr 2016, 17:16

Rikke skrev:Jeg har fået en besked på dating.dk. Fra en debattør herinde. UDEN pikbillede?! *Hrmpfh*

Lyder som fornuftig fyr :D
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Forhold og sex"